نشانه های یک مدیر ضعیف و سست اراده چیست؟

New Project 2019 07 31T125159.509 نشانه های یک مدیر ضعیف و سست اراده چیست؟
   

مدیر ضعیف و سست اراده را اکثر مردم به عنوان یک فرد متکبر، مطیع و ترسو می بینند. در حالی که ممکن است تا حدودی هم شایسته باشند، مدیران ضعیف گاهی اوقات زیاده گو، خودخواه، سلطه گر و دیکتاتوری هستند. حتی اگر شما موفق به افزایش سود، جذب مشتریان جدید و یا توسعه محصولات و خدمات جدید شوید، عدم علاقه مردم به شما، از شما یک رهبر ضعیف را ایجاد می کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص با سایت زندگی ما تماس بگیرید و از خدمات برترین مشاوران کشور به صورت تلفنی استفاده نمائید.

بررسی مدیر ضعیف و سست اراده

مدیر ضعیف و سست اراده

تیم شما معمولا از فرسودگی رنج می برد. هدایت شدن و بلند پروازی از ویژگی های مهم مدیران موفق هستند. با این حال، استفاده بیش از حد از کارکنان شما به این معنی است که شما به طور موثر از منابع خود استفاده نکنید. شاید شما می توانید غرور خود را با استخدام کارکنان بیشتر و سودآوری افزایش دهید، اما موفقیت فوری، موفقیت در کاهش دراز مدت شرایط سالم در سازمان است. یکی از نشانه های مدیر ضعیف و سست اراده به رغم نیاز به کار سخت در بعضی موارد، گاهی اوقات ضروری است که وقت خود را برای استراحت و تجدید ساختن روحیه به کارکنان خود بپردازید.

مدیران ضعیف، با تحقیر، سعی می کنند خود را بهتر از بقیه نشان دهند. نقد را در یک محیط خصوصی بررسی کنید. ایجاد یک فرد ناراضی در یک جلسه، شما را در جایگاه قدرت قرار نمی دهد.

نشانه های مدیر ضعیف و سست اراده

از درخواست سخت و دشوار اجتناب کنید. شما همیشه باید با اعتماد به نفس کامل در مورد توانایی های خود تصمیم گیری کنید. بنابراین بهتر است که کارمندان خود را برای واقعیت های بیشتری درباره یک موضوع خاص جمع آوری کنید. معمولا مدیران تصمیم گیری را تا آخرین لحظه به تعویق می اندازند. تاخیر بیش از حد مانع از تصمیم گیری های شما می شود. از جمله نشانه های مدیر ضعیف و سست اراده توانایی عدم تصمیم گیری بموقع است. همچنین شما می توانید برای دریافت اطلاعات لازم در این رابطه با سایت زندگی ما تماس بگیرید و از خدمات همه روزه آن ها بهره مند شوید.

شناخت مدیر ضعیف و سست اراده

انتخاب نکردن یک رویکرد مناسب، شما ممکن است با کارهای زیادی روبرو شوید، اما شما در مورد خواسته های خود فکر نمی کنید. شما فقط با توجه به اینکه اعضای تیم خود را با هم متحد می کنید با صدای بلند درباره کار آینده فکر می کنید. افکار غیر متمرکزتان کارمندان را گیج و آشفته می کنند. در نتیجه، در پایان نشست، شما هنوز اهداف واقعی خود را به کارکنان آگاه نکرده اید و بسیاری چیزها هنوز حل نشده است. در نهایت، شما اعضای تیم را از این اهداف آگاه نمی کنید و کارمندان شما همچنین شما را یک مدیر ضعیف و سست اراده می دانند.

تحقیر کردن پرسنل نشانه مدیر ضعیف

شما اعضای تیم را در یک مکان عمومی تحقیر می کنید. تحقیر یکی از اعضای تیم در یک جلسه یا محل عمومی، راهی سریع برای شناختن به عنوان یک مرد بد است. ممکن است به نظر برسد که فکر کنید یا عمل کنید، اما انتقاد از آن در یک جلسه تنها به شما نشان می دهد یک مدیر ضعیف و سست اراده هستید. مدیران ضعیف، با تحقیر، سعی می کنند خود را بهتر از بقیه نشان دهند. نقد را در یک محیط خصوصی بررسی کنید. ایجاد یک فرد ناراضی در یک جلسه، شما را در جایگاه قدرت قرار نمی دهد. کاملا برعکس، افراد خوب و موفق چنین رفتاری را تحمل نخواهند کرد و در نتیجه شما با یک تیم ضعیف ترک می کنند. برای دریافت مشاوره آنلاین نیز می توانید در ایام تعطیل نیز با سایت زندگی ما ارتباط برقرار کنید.

معرفی نشانه های مدیر ضعیف و سست اراده

شما با تعهدات خود موافق نیستید. شرکت در دیدار با مشتری مهم برای اثبات موقعیت خود با حرکت خاص اطمینان حاصل خواهد کرد که شما به وعده خود اطمینان دارید. انجام این کارها ممکن است شما را یک لحظه خوب نشان دهد، اما پس از دیدن اثرات لذت و رضایت مشتری در صورتی که هیچ نشانه ای از انجام تعهد شما را نشان نمی دهد. اعضای تیم نیز ضعیف هستند و یاد می گیرند چگونه مشتری را فریب دهند. با گذشت زمان، اعتبار شما از دست خواهد رفت و مردم به شما به چشم یک مدیر ضعیف و سست اراده نگاه می کنند.

مقالات پیشنهادی مجیب

درخواست های اشتباه از افراد

شما به طور مستقل درخواستی یکسان را از افراد مختلف می خواهید. شاید این یک ایده خوب برای افزایش احتمال نتیجه رضایت بخش باشد، اما کارکنان ممکن است با درک این امر عصبانی و ناامید شوند، زیرا تلاش برای پاسخگویی به درخواست شما مانع از انجام کار عادی آنها شده است. این اتفاق می افتد به ویژه هنگامی که شما از نتیجه یک کار که انجام داده اند، استفاده نمی کنید. این بدان معنی است که شما هیچکدام از آنها را به اندازه کافی برای انجام کار خود قبول ندارید یا ممکن است نشان دهید که شما یک مدیر ضعیف و سست اراده در رویکرد بی هدف برای مدیریت کسب و کار با امید به جذب یک فرد برای انجام کاری خاص هستید. شما به تدریج از دست دادن موقعیت مدیریت خود را خواهید دید.

مدیر ضعیف و سست اراده

بازخورد نامناسب با کارمندان و پرسنل

شما بازخوردی صادقانه از خود نشان نمی دهید. به منظور صدمه نزدن به احساسات کارکنان و یا حفظ آنها، شما ممکن است قادر به ارائه بازخورد واقعی و صادقانه در مورد عملکرد یک کارمند آموزش دیده خوب نباشید. با رد شدن از این کار، انتظارات غیر واقعی را در ذهن یکی از اعضای تیم خود ایجاد می کنید و شما با عدم تعهد خود به وعده های شفاهی خود او را گیج و سردرگم خواهید کرد که از نشانه های مدیر ضعیف و سست اراده است. یک واکنش جدی اما عادلانه نشانه یک مدیر قدرتمند است. در بلندمدت مردم به صداقت و صداقت شما احترام می گذارند. تبدیل شدن به یک مدیر قوی نیاز به یک سطح از خودآگاهی، خود مدیریتی و فروتنی دارد.

هموطنان گرامی که می خواهند در تمام طول روز و به صورت آنلاین مشاوره تلفنی از سایت زندگی ما دریافت نمایند می توانند به صورت همه روزه حتی در ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب تماس حاصل نمایند و از خدمات مشاوران و روانشناسان برتر کشور از طریق تلفن ثابت بهره مند شوند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی لازم در خصوص مدیر ضعیف و سست اراده می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمائید. شماره تماس:zendeghima.ir

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه