موفقیت هایتان را جشن بگیرید و به خود پاداش بدهید

جشن موفقیت
   

جشن موفقیت

یکی از مسایلی که بیشتر مردم با آن رو به رو می شوند این است که متاسفانه آن ها در راه رسیدن به اهداف بزرگ، از اهمیت دادن به موفقیت های کوچکی که در این مسیر به دست می آورند، غافل شده و آن ها را ارج نمی نهند. اگرچه رسیدن به موفقیت های بزرگ، احساس دیگری دارد ولی باید این مسأله را هم در نظر داشت که برای رسیدن به اهداف بزرگ، باید آن ها را به اهداف و برنامه های کوچک تری که قابلیت مدیریت بهتر داشته باشند تقسیم بندی کرد. مزیت این کار این است که در مسیر تحقق اهدافتان با استرس های کمتری مواجه خواهید شد و شانس موفقیتتان را افزایش می دهید.

این طرز فکر که تنها موفقیت های بزرگ را باید جشن گرفت، طرز فکر اشتباهی است. این طرز فکر اشتباه باعث می شود که شما هر قدم مهمی که در راستای رسیدن به اهدافتان برداشته اید را نادیده بگیرید. در حالیکه اگر به هر گامی که در مسیر رسیدن به اهدافتان برداشته اید ارزش قائل شوید باعث می شود که ادامه مسیر را با انگیزه بیشتری ادامه دهید.

همه مردم این فرصت را دارند که در مراحل کاری و زندگی خود احساس موفقیت داشته باشند. چرا که این احساس موفقیت، نوعی عامل ایجاد انگیزه در افراد به حساب می آید. وقتی بدانیم که درست عمل می کنیم یا وقتی شاهد پیشرفت های خود باشیم، می خواهیم که این حس و حال تا پایان راه با ما همراه باشد .

برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در زمینه جشن موفقیت با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس حاصل نمایئد.

موفقیت هایتان را جشن بگیرید و به خود پاداش بدهید

جشن موفقیت

یکی از بهترین راه ها برای ایجاد چنین انگیزه ای در وجودمان این است که با کسب هر موفقیت کوچک به خودمان پاداش دهیم. این یک حقیقت اثبات شده است که سیستم پاداش دادن مردم را با انگیزه تر می کند و آن ها را به ادامه کار ترغیب می نماید.

بهتر است لیستی از پاداش های کوچک و بزرگ تهیه کنید. یادتان باشد که در تهیه این لیست، پاداش ها را به صورت کلی عنوان نکنید، بلکه به روشی شخصی تر این کار را انجام دهید. پاداش هایی را که روزانه یا هفتگی به خودتان اختصاص می دهید باید از نوع کوچک باشند تا برایتان به صرفه تمام شوند.

اما پاداش هایی که ماهیانه یا در اتمام یک کار بزرگ به خود اختصاص می دهید می توانند از نوع بزرگ تر باشند. انگیزه و دانش به خودتان می توانند فاکتورهایی باشند که شما را در کارتان مصمم تر نگه دارند. به خاطر داشته باشید که کارهای بزرگ تر را به کارهای کوچک تر تقسیم نمایید تا مدیریت آن ها راحت تر شود و در مسیر اهدافتان به موفقیت هایتان ارج نهید تا مسیر را با انگیزه تر طی کنید.

ذهن شما هنگامی که مورد تقدیر قرار می گیرد، ناخودآگاه بهتر کار می کند. البته تنها راهی که می توان با آن به ذهن تلقین کرد که مورد تقدیر قرار گرفته است، فقط تقدیر و تشکر کردن از آن است.

در راه رسیدن به موفقیت این چند مورد را به خاطر داشته باشید:

  • هدف داشته باشید.
  • اهدافتان را به موارد کوچک تر که قابلیت مدیریت بهتری داشته باشند تقسیم کنید.
  • در مسیر رسیدن به موفقیت، پاداش های کوچک و بزرگ برای خود تعریف کنید.
  • وقتی در هر قدمی موفق شدید به خود پاداش دهید.

راه های رسیدن به موفقیت  و جشن موفقیت چیست؟

آیا تمایل دارید سطح برآیند کارهایتان طوری ارتقا یابد که در زمان کمتر و البته با تلاش کمتر کارهای بیشتر و مهم تری انجام دهید؟ هنگامی که درباره بهره وری برای قدم گذاشتن در راه کارآفرینی فکر می کنیم، موضوعاتی مانند تکنیک های مدیریت زمان، راه های سرعت دادن به کار و افزایش انگیزه به ذهنمان می رسد.

یکی از مهم ترین راه ها برای رسیدن به این حالت درونی، تأثیرگذاری بر حالت روانی خودمان است که به افزایش بهره وری، بدون معایب روش افزایش سرعت، می انجامد. توجه داشته باشید که به جای توصیه به تمرکز بر بهره وری، چقدر روی محیط ایده آل تأکید می کنیم.

وقتی شما به جای تأکید بر بهره وری، برای رسیدن به آن، محیط ایده آل و مورد نیاز آن را برای ذهن خود آماده کنید، بهره وری خود به خود پیدا می شود. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در زمینه جشن موفقیت با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس حاصل نمایئد.

پس با استفاده از این نکات می توانید شرایط ذهنی را ایجاد کنید که به افزایش بهره وری خواهد رسید:

پاداش گرفتن را عقب نیندازید

اگر کار خوبی انجام دادید، بلافاصله پس از آن به خودتان پاداش دهید. این کار به مغز شما می آموزد که پاداش داده شده به خاطر انجام به موقع، صحیح بوده است.

اگر دائم این کار را انجام دهید، انگیزه بیشتری برای انجام کارهای ضروری و نیز کارهای مورد نیاز هر روز خواهید داشت. حتی ممکن است پس از آن، ترک کارهای کم اهمیت برای شما راحت تر باشد و خودشان به کناری بروند.

به خودتان بابت اتمام کارها تبریک بگویید

ذهن شما هنگامی که مورد تقدیر قرار می گیرد، ناخودآگاه بهتر کار می کند. البته تنها راهی که می توان با آن به ذهن تلقین کرد که مورد تقدیر قرار گرفته است، فقط تقدیر و تشکر کردن از آن است.

یک بار در روز، به مدت یک ماه این کار را تکرار کنید. احتمالا از تاثیر آن در زلال شدن افکار شگفت زده خواهید شد. زلالی افکار هم باعث افزایش بهره وری خواهند شد.

بر آنچه می توانید انجام دهید، تمرکز کنید

این مسأله، نقطه ای کلیدی در بهره وری است. تنها بر چیزی تمرکز کنید که به خوبی از پس آن برمی آیید و کاری را انجام دهید که در آن تخصص دارید. کارها را اولویت بندی کنید. ممکن است بفهمید کارهایی که در آن تخصص ندارید، خودشان به آسانی حل می شوند یا اینکه وقتی کارهای دیگری را انجام دادید.

تنها چند قدم به پایان کار مانده بود، برداشتن چند گام باقی مانده و رسیدن به هدف، این انگیزه را به شما بدهد که سریع تر کارها را انجام دهید.
وقتی روی بخش هایی تمرکز کنید که در آن تخصص ندارید، با وجود اینکه ممکن است بخش کوچکی از کار شما باشند، احساس بزرگ نمایی مشکل به شما منتقل می شود و انگیزه برای انجام کار را از بین می برد. اگر پیش از تمرکز بر ضعف های خود، بخش زیادی از کار را انجام دهید، به پایان رساندن بخش های باقی مانده آن راحت تر و سریع تر خواهند بود.

مقالات پیشنهادی مجیب

 کمال گرا نباشید

تا به حال شده که ۹۰ درصد یک پروژه را ۱۰ ساعته انجام دهید و برای تکمیل ۱۰ درصد باقی آن ۲۰ ساعت دیگر وقت نیاز داشته باشید؟ آیا انجام تنها ۱۰ درصد کار به این همه وقتی که باید برای آن بگذارید، می ارزد؟ یا اینکه می توانید دستی به سر و روی آن بکشید، در دقیقه های پایانی رنگ و لعابی به آن بدهید و به جای ۲۰ ساعت، تنها در یک ساعت پروژه را کامل کنید؟
باید تصمیم درست و اساسی بگیرید.

اگر یک جراح قلب یا یک تعمیرکار هستید، احتمالا باید تا پایان کار پیش بروید اما اگر در حال نوشتن مقاله، کتاب، تدریس یا بسیاری از کارهای دیگر هستید، وقتی ۹۰ درصد کار تکمیل شد، ممکن است ارزشش برابر با همان ۹۹ درصد باشد؛ بنابراین یک درصد باقیمانده را هم انجام دهید و فقط ۹۱ درصد بهترین کار خود را درست کنید و کمال گرا بودن را کنار بگذارید. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در زمینه جشن موفقیت با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس حاصل نمایئد.

کسب موفقیت های بزرگ و گرفتن جشن موفقیت به کمک روانشناسان سایت زندگی ما

جشن موفقیت

بهترین راه کسب موفقیت های بزرگ و گرفتن جشن موفقیت ، ارتباط گرفتن با اشخاص باتجربه و خبره برای مشاوره، در مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب است. کسب موفقیت های بزرگ، مسأله ای است که تنها از راه صحبت و مشاوره حل می شود.

اگر این امر توسط شخص ماهر و متخصصی انجام نشود، ممکن است فرد مراجعه کننده را دچار مشکلات بیشتری کرده و نتواند او را راهنمایی کند. مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب، با بهره گیری از بهترین و خبره ترین روانشناسان کشور، در تمامی طول روز و ایام هفته، حتی روزهای تعطیل، پاسخگوی تماس های شما مراجعین محترم است. 

مشاورین سایت زندگی ما،بدون هیچ محدودیت زمانی پاسخگوی شما هستند و مشکلاتتان را با حفظ امنیت کامل، حل می کنند. یکی از مزیت های مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیباین است که شما عزیزان، بدون هیچ اتلاف وقتی، بدون اینکه زمان خود را صرف ماندن در ترافیک های سنگین شهری کنید، در منزل خود تلفن را برداشته و با شماره های سایت زندگی ما تماس می گیرید.

همچنین می توانید مشاور یا متخصص موردنظرتان را باتوجه به مشکل خود انتخاب کرده و با مشاورین آقا یا خانم صحبت کنید. هزینه مشاوره در مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب، برای رعایت حال شما دوستان گرامی طبق تعرفه سال گذشته نظام روانشناسی و مشاوره کشور می باشد. شعار ما : آرامش سهم همه مردم ایران زمین است. با ما تماس بگیرید تا آرامش را سهم زندگی تان کنید.

برای گفت و گو با مشاورین مرکز ما از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب در تمامی روزهای هفته و حتی ایام تعطیل با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب به شماره zendeghima.ir تماس حاصل فرمایید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه