جذب ثروت با هفت مرحله ساده

Attract Wealth جذب ثروت با هفت مرحله ساده
   

جذب ثروت جز یکی از مباحث داغ این روز ها در کشور و در بین مردم می باشد، قبل از اینکه به مباحث ویژه جذب ثروت بپردازیم، بهتر است نگاهی به تیتر این مقاله داشته باشیم که با این ۷ روش قرار نیست که ثروتمند شوید، شما با این روش قرار است که زمینه فکری و ذهنی خود را جهت شروع جذب ثروت آماده کنید؛ پس مطالعه این مقاله تا حدودی در روند انگیزه یافتن شما برای جذب ثروت می تواند خوب عمل کند.

تا به حال دقت کرده اید که افراد بسیاری با داشتن پول همچنان پول را جذب می کنند اما برخی با وجود اینکه به پول احتیاج دارند، باز هم به مشکل بر می خورند و هیچ پولی نمی توانند جذب کنند و یا بدست آورند. در این مقاله مختصر به این دلایل اشاره خواهیم کرد.

جذب ثروت : باور داشته باشید که شایسته شادی هستید

جذب ثروت

بهترین اتفاقی که می تواند برای زندگی شما بیفتد تا به همه چیز مثل جذب ثروت برسید، داشتن اعتماد به نفس و عزت نفس است، شما باید به مرحله ای از کشف خود برسید که شادی و ثروت را مستحق خود بیابید تا برای آن تلاش کنید و اینکه شما هیچ چیز از بقیه کم ندارید.

جذب ثروت : تمرکز بر آنچه  که شما اکنون دارید

موج منفی زمانی زندگی را با خود به  طغیان می کشاند که فرد در ارتباط با آنچه که دارد ناراضی است و به خاطر آنچه که از دست داده است و یا به خاطرش سقوط کرده است؛ مدام ناسزا و ناشکری می کند. همه این موارد باعث می شود امواج منفی کم کم در زندگی جایگزین اتفاقات خوب شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه جذب ثروت به صورت روزانه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با سایت زندگی ما  با شماره تماس zendeghima.ir  تماس حاصل فرمایید.

اگر بر آنچه که دارید تمرکز کنیدف وقت بگذارید و در حد یک دقیقه از خدای خود شکر گزاری کنید نعمت کنونی شما به نحو دیگر از سوی خالق افزیش می یابد همان گونه که شاعر می گوید:

شکر نعمت نعمتت افزون کند …کفر نعمت از کفت بیرون کند

کلاس های جذب ثروت و مدیریت مالی را شرکت کنید، بگذارید ذهن و گوش شما باز شود. اگر دوست دارید که لباس ها، ماشین گرانقیمت و خانه  ای لوکس داشته باشید باید در این زمینه معلومات کافی و وافی هم داشته باشید.

جذب ثروت : پایان چرخه ناامیدی

چرخه ناامیدی تنها به دست خود شما باز می شود، یعنی باید خود را برای یک تحول آماده کنید، باید به خود کمک کنید که چرخه ناامیدی به پایان برسد،برای این کار بهتر است که روش زندگی خود را عوض کنید و این روش زندگی ابتدا با کلام و سپس عمل شما تغییر می کند.

اگر در برنامه زندگی خود مدام از کلمات “نمی توانم سخت است، من هیچ وقت نتوانستم” و از این قبیل جملات و کلمات استفاده کنید، قاعدتا چرخه برعکس نمی شود و به مانند قبل به جهت خود ادامه می دهد.

پس وقتی فردا را  آغاز می کنید، یک لحظه چرخه زندگی را نگه دارید و با قدرت تمام در جهت عکس آن را رها کنید و ببینید چه خواهد شد.

جذب ثروت : حسادت را پاک کن

هیچ می دانید که حسادت سر منشاء بسیاری از اتفاقات بد و رفتار های منفی در زندگی است. حسادت باعث کشت و کشتار می شود، حسادت باعث فقر و قهر می شود و بسیاری از رفتار های دیگر که انرژی کائنات و هستی را از ما دور می کند.

پس دست از حسادت بر داریم که چرا دیگری وضع مالی خوبی دارد و من ندارم؟ چرا او توانست و من نتوانستم؟ هر موقع حسادت را کنار گذاشتید و از خوشبختی دیگری از صمیم قلب خوشحال شدید، ان وقت در های بخشش به روی تو نیز باز می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه جذب ثروت به صورت روزانه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با سایت زندگی ما  با شماره تماس zendeghima.ir  تماس حاصل فرمایید.

جذب ثروت : احترام به قدرت پول

جذب ثروت

پول محصول کار شما و تلاش شماست پس وقتی که آن را بدست آوردید از خدای خود و سپس توانایی خود تشکر کنید، قدردان باشید و به خود و پول خود احترام بگذارید. در انتها از پولی که خرید کرده اید, بابت تک تک خرید ها تشکر کنید.

اگر این اتفاق بیفتد، بر خود و دیگری منت نمی گذارید. بلکه با تلاش و کوشش بیشتر سعی می کنید که با مدیریت بهتر و جلوگیری از هدر دادن؛ قدر پول و زحمت خود را بدانید و حتی  در حد اندک در جای دیگر سرمایه گذاری کنید.

به دنبال همه این اتفاقات اعتماد به نفس شما در بدست آوردن پول و مدیریت پول هم بالا می رود.

جذب ثروت : ثروت را مطالعه کن

اگر دوست دارید که ثروت زیادی داشته باشید باید علم ثروت اندوزی را بالا ببرید. یعنی اینکه ابتدا عادات و باور های غلط را کنار بگذارید و سپس در جهت مدیریت پول خود کتاب های رهبری و مدیریت ثروت از ناشران معروف و آگاه را مطالعه کنید.

دست از پرسش و جستجو بر ندارید. در این مسیر هر چه بیشتر بدانید کم است پس خجالت نکشید. کلاس های جذب ثروت و مدیریت مالی را شرکت کنید، بگذارید ذهن و گوش شما باز شود. اگر دوست دارید که لباس ها، ماشین گرانقیمت و خانه  ای لوکس داشته باشید باید در این زمینه معلومات کافی و وافی هم داشته باشید.

مقالات پیشنهادی مجیب

 جذب ثروت : بخشش کن

در بسیاری از مواقع داشتن روح بزرگ و بخشنده می تواند حس شما را برای جذب ثروت چند برابر کند، البته زمانی که که شما توانایی این بخشش را دارید و  بخشی از پول خود را برای کمک به هم نوع اهدا کنید و او را خوشحال کنید.

خوشحال کردن هم نوع خود پیام خوبی را در کائنات به گردش در می آورد و این گردش در نهایت به خود شما باز می گردد و ممکن است با چندین برابر ثروت و رحمت به سمت شما باز گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه جذب ثروت به صورت روزانه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با سایت زندگی ما  با شماره تماس zendeghima.ir  تماس حاصل فرمایید.

بنابراین بهتر است که گاهی بخشش را سر لوحه کار و ثروت خود قرار دهیم البته بدون منت گذاشتن!

 مرکز مشاوره تلفنی مجیب

برای جذب ثروت همان طور که در بالا هم به آن اشاره شد، خیلی خوب است که چندین صفت خوب و معتبر را در خود گسترش دهیم، مثل اعتماد به نفس، عزت نفس، نیروی اراده و بخشش که با یکدیگر می توانند بهترین اتفاقات را در زمینه جذب ثروت برای شما رقم بزنند.

از انجایی که مشاوره فقط در جهت روند درمان و بهبودی انواع بیماری های روحی و روانی نیست، بلکه می توانید از مشاوران در جهت کسب اگاهی و جذب ثروت کمک بگیرید که چگونه زمان خود را مدیریت کنید، پول خود را مدیریت کنید و اتفاقاتی از این قبیل که گاهی نیاز به راهنمایی ویژه دارد تا از سر درگمی و بلاتکلیفی خارج شویم.

برای این امر بهتر است که در این زمینه از روانشناسان سایت زندگی ما   کمک بگیرید و از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی در روز های تعطیل با  شماره   zendeghima.ir  تماس حاصل فرمایید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه