مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان

مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان
   

در مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان این امکان به فرد داده می شود تا تمامی حرف های او شنیده شود، با تمام فراز ها و نشیب ها زندگی، تا در نهایت بتواند به زندگی عادی خود بر گردد و لذت ببرد. در ادامه لازم است بدانید که مردم استان اصفهان بسیار مهمان نواز هستند و دارای فرهنگ و آداب و رسوم تاریخی و اصیل می باشند. در حقیقت در دنیا اصفهان را به عنوان پایتخت تاریخی و فرهنگی کشورمان می شناسند. مردمان این استان دارای گویش خاص خود هستند و هر کدام از شهرها و روستاهای واقع در اصفهان فرهنگ خاص خودشان را دارند. جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با سایت زندگی ما تماس حاصل فرمائید و از خدمات همه روزه آن ها بهره مند شویدکه در استان اصفهان نیز خدمات تلفنی ارائه می کنند.

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

پاسخ بدن به علائم

مسائل مربوط به سلامت روان، به ویژه اگر آنها مزمن (مداوم) باشند می تواند ناتوان کننده شود. بدن شما می تواند به صورت فیزیکی به افسردگی یا اضطراب پاسخ دهد بسیار شبیه به بیماری جسمی است؛ و گاهی اوقات، مشکلات روانی می تواند در واقع با یک وضعیت فیزیکی ایجاد شود. درمانگر در مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان در مورد نشانه های شما سوال می کند، چه مدت شما آنها را گرفته اید و آیا آنها ثابت هستند یا می آیند و می روند و به شما در تصمیم گیری درمورد نوع سلامت روان و چه نوع درمان برای شما مناسب است کمک می کند.

روانشناسی مشاوره، نوعی از روانشناسی کاربردی است که می تواند برای کمک به افراد وکنترل احساسات آن ها استفاده شود. این نوع روانشناسی تمرکز بر درمان افراد با انواع مختلف مشکلات و اختلالات عاطفی، رفتاری و اجتماعی دارد.

مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان

اهمیت مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان

روانشناسی مشاوره، نوعی از روانشناسی کاربردی است که می تواند برای کمک به افراد وکنترل احساسات آن ها استفاده شود. این نوع روانشناسی تمرکز بر درمان افراد با انواع مختلف مشکلات و اختلالات عاطفی، رفتاری و اجتماعی دارد. روانشناسی مشاوره یکی از رایج ترین و گسترده ترین روانشناسی ها است که در مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان انجام می شود. روانشناسان و مشاوران هر دو انواع مختلفی از مشکلات روانی و عاطفی را درمان می کنند، به عنوان مثال. با این حال، روانشناسان مشاوره معمولا به افرادی که نشانه های آنها کمتر شدید متمرکز است، مانند کسانی که با استرس های روزمره مقابله می کنند، می پردازند تمرکز می کنند. از سوی دیگر، روانشناسان بالینی اغلب بیمارانی با علائم و اختلالات جدی تر را درمان می کنند.

روان درمانی و مشاوره

اگر چه اصطلاحات مشاوره و درمان اغلب به صورت درمانی استفاده می شود، بین روان درمانی و مشاوره روانشناسی تفاوت وجود دارد. مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان بر روی مسائل خاصی متمرکز است و برای کمک به یک فرد با یک مشکل خاص مانند اعتیاد یا مدیریت استرس طراحی شده است. تمرکز ممکن است بر حل مسئله یا یادگیری تکنیک های خاص برای مقابله یا اجتناب از مشکل انجام شود. مشاوره نیز معمولا کوتاه تر از درمان است. جهت دریافت مشاوره می توانید از طریق تلفن ثابت با سایت زندگی ما تماس حاصل فرمائید و از خدمات آن ها در ایام تعطیل نیز بهره مند شوید.

مقالات پیشنهادی مجیب

بررسی درمان رفتاری

این رویکرد به تمرکز درمانی بر یادگیری و رفتار افراد است که در تلاش برای تغییر الگوهای رفتاری ناسالم استفاده می شود. در مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان سعی می کنند تا به بیماران ارتباطات جدیدی را با استفاده از یک سیستم پاداش و مجازات برای تغییر برخی رفتارهای ناسالم انجام دهند. رویکرد دیگر ممکن است شامل یک سری صحبت های کنترل شده برای جلوگیری از ترس غیر منطقی افراد باشد.

هدف مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان

در این مرکز تمامی خدمات روان درمانی انجام می شود، در گستره وسیعی از موضوعات متعدد تمرکز دارد. اصل اساسی این است که الگوهای ذهنی و رفتاری آن ها بر رفتار افراد تاثیر می گذارد. با توجه به نوع خاصی از روان درمانی که مورد استفاده قرار می گیرد، هدف این است که به مردم کمک کنند تا بتوانند مؤثرتر برای مدیریت استرس های خود اقدام کنند. الگوها را در رفتار خود درک کنند، روابط رضایت بخش تری داشته باشند و تفکر و احساساتشان را بهتر تنظیم کنند.

مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان

در این مرکز تلفنی درمان افراد ممکن است با این رویکرد که درمان مبتنی بر این ایده است که افراد توانایی انتخاب منطقی و توسعه حداکثر توانایی خود را دارند و بتوانند آن را افزایش دهند. این رویکرد درمانی اغلب مشتری محور است و مشتری آن را به عنوان بهبود توانایی خود بر می گزیند.

خدمات مرکز مشاوره

خدمات مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان عبارتند از:

  • مشاوره شخصی تلفنی
  • مشاوره زوجین
  • حل بحران ها
  • علاقه، توانایی ها و تست شخصیت
  • مشاوره خانواده
  • مشورت
  • حمایت
  • و غیره

پیدا کردن یک مشاور روانشناس خوب کار مشکلی است چرا که در درمان فرد مورد نظر بسیار موثر خواهد بود.

می توانید با یک تماس تلفنی به این مرکز شروع کنید.

در مورد مسائل حرفه ای برای مقابله با مشکلات ذهنی و نحوه کار با مشتریان بپرسید.

درمان شناختی افکار

درمان شناختی تاکید بر درمان شخصی مانند افکار فردی دارد. ایده این است که تفکر ناکارآمد چیزی است که منجر به احساسات یا رفتارهای غیراخلاقی می شود. هدف این است که به فرد کمک کند که الگوهای تفکر ناسالم را تشخیص دهد و عقاید نادرست را شناسایی و تغییر دهد.

مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان

دلایل استفاده از مشاوره

برخی از افراد برای بالا بردن سطح توانایی خود و حل راحت تر مشکلات از مشاوره استفاده می کنند. مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان مشاورین هدفمند، حرفه ای و با تجربه هستند. روانشناسان ارزش های فردی و فرهنگی را با تعهد به حقوق بشر و برابری ارزش گذاری می کنند. همچنین می توانید برای دریافت بهترین مشاوره تلفنی با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس حاصل فرمائید و از خدمات آن ها با تلفن ثابت بهره مند شوید.

مزایای مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان

مشاوران ما سعی می کنند در صحبت کردن با شما راحت باشند، آنها اضطراب اولیه شما را درک می کنند و به آن کمک می کنند. مشاوره شامل:

  • نگرانی ها و مشکلات ذهنی است.
  • بسیاری از دانش آموزان از خدمات مشاوره استفاده می کنند. مشاوره ابتدایی داوطلبانه است.
  • تمام خدمات مشاوره و روانشناسی خصوصی و محرمانه هستند.
  • هیچگونه اطلاعاتی برای هیچکس بدون رضایت منتشر نمی شود.
  • خدمات آن ها همه روزه است و در روز های تعطیل هم می توانید تماس حاصل فرمائید.
  • امکان دریافت مشاوره آنلاین و لحظه ای برای شما وجود دارد.

تمامی مشاوره ها غیر حضوری هستند که به نفع فرد است چرا که مشکلات ترافیک نخواهد داشت.

شما می توانید برای دریافت مشاوره روانشناسی و خانواده و همچنین مشاوره برای ازدواج و غیره با برترین متخصصان کشور با سایت زندگی ما تماس حاصل فرمائید و از خدمات برترین مشاوران و روانشناسان کشور بهره مند شوید. از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر. مشاوران ما از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب در تمامی ایام هفته و حتی روزهای تعطیل پاسخگوی شما عزیزان هستند. شماره تماس:zendeghima.ir

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه