با تردید در دوران عقد چه کنیم ؟ ( شک‌ در انتخاب اشتباه )

New Project 57 با تردید در دوران عقد چه کنیم ؟ ( شک‌ در انتخاب اشتباه )
   

شک و تردید دوران عقد یک تجربه طبیعی است که تقریبا می توان گفت تمامی افراد این دوره را قبل از ازدواج پشت سر گذاشته اند.  اصلی ترین دلیل آن می تواند این باشد که ازدواج یک تعهد بزرگ است و با نزدیک شدن به آن هر آدمی دچار تردید و شک خواهد شد. اما باید بدانید که با این شک و تردید دوران عقد چگونه باید برخورد کرد.

شک و تردید، یک تجربه واقعا ناخوشایند می تواند باشد. همچنین  سبب  اضطرب و ناراضایتی می شود و ممکن است شما  به سوالاتی فکر کنید که تا این لحظه به آن سوالات احساس خوبی داشته بودید.

بهترین و آسان ترین راه، کمک گرفتن از یک روانشناس با تجربه و متخصص است. بنابراین در انتخاب یک مرکز مشاوره خوب باید دقت لازم را داشته باشید. از آن جایی که امروزه افراد حوصله ماندن در ترافیک های سنگین امروزی را ندارند تا حضوری به یک مرکز مشاوره خوب برای رفع شک و تردید دوران عقد خود بروند، مرکز مشاوره تلفنی مجیب برای رفاه حال شما عزیزان به صورت تلفنی مشاوره می دهد.

این مرکز مشاوره تلفنی سالیان سال است که به فعالیت مشغول می باشد. یکی از برترین و بهترین مرکز مشاوره های تلفنی ایران به شمار می آید. برای تماس با مرکز مشاوره تلفنی مجیب کافیست شماره zendeghima.ir شماره گیری نمایید. ناگفته نماند که مرکز مشاوره تلفنی مجیب در تمامی روز های هفته حتی روز های تعطیل از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تماس های شما عزیزان می باشند.

شک و تردید ممکن است کمی ترسناک به نظر آید، اما این یک اتفاق غیر معمول نیست. صحبت کردن درمورد شکست در رابطه شما می تواند باعث آسیب پذیری یا اضطراب شما شود، اما همچنین می تواند راه مفید برای افزایش هر گونه مسائل و صحبت کردن با آنها باشد.

پذیرش شک و تردید دوران عقد

اولین چیزی که روانشناسان می گویند این است: تردید ها خوب هستند. عدم اطمینان در مورد چیزها می تواند استرس زا باشد، اما این نیز بخش مهمی از انسان بودن است. اما باید به دنبال اینکه چرا شک و تردید دروان عقد به سراغ شما آمده است باشید. با کمک یک مشاور متخصص می توانید جواب سوالات خود را پیدا نمایید.

در واقع ازدواج سبب عصبی شدن شما می شود. در این زمان شما با خود فکر می کنید که آیا انتخاب شما درست است؟

آیا همسر شماو یا خود شما در آینده از این ازدواج پشیمان نخواهید شد؟

و هزاران سوال دیگر شبیه به این سوال ها در ذهن شما نقش می بندد.

تردید در دوران عقد

گاهی اوقات ممکن است شک و تردید شما واقعیت داشته باشد. ممکن است در دوران عقد متوجه شوید که برخی از مشکلاتی وجود دارد که ممکن است در آینده شما را در چالش های بزرگتری قرار دهد.

بنابراین برای آنکه با خیالی آسوده تر بتوانید ازدواج کنید کافیست تمامی سوال های بی جواب ذهن خود را با یک روانشناس در میان بگذارید. روانشناسان مرکز مشاوره تلفنی مجیب با ارائه روش های جدید و نوین درباره پشت سر کذاشتن این شک و تردید ها در دوران عقد می توانند به شما عزیزان کمک نمایند.

پس اگر شما هم در دوران عقد به سر می برید و چنین سوالاتی در ذهن شما است و نمی دانید که باید چه کاری انجام دهید، با مرکز مشاوره تلفنی جیب تماس بگیرید تا از انتخاب خود اطمینان حاصل نمایید.

برای دریافت مشاوره می توانید  با شمارهzendeghima.ir تماس حاصل فرمایید. مرکز مشاوره تلفنی مجیب در تمامی ایام هفته حتی روز های تعطیل سال از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تماس های شما عزیزان است.

در مورد شک و تردید با همسر خود صحبت کنید.

 

گام دیگری برای حل این نوع نگرانی وجود دارد، و آن این است که با همسرتان در مورد شک و تردید خود صحبت کنید.

بدیهی است که شما ممکن است احساس کنید که با صحبت کردن با همسرتان ممکن است که این وضعیت بدتر شود. اما این طور نیست، مهم این است که در هنگام صحبت کردن در مورد این نوع شک و تردید، خودتان را در یک روش سازنده و حساس بیان کنید.

در واقع این حس را به همسر خود بدهید که اعتراف کردن به این احساسات امری مهم است و برای خود شما هم بیان کردنش دشوار است. بنابراین می توانید شروع به حل آن ها کنید.

شک و تردید دوران عقد

شک و تردید ممکن است کمی ترسناک به نظر آید، اما این یک اتفاق غیر معمول نیست. صحبت کردن درمورد شکست در رابطه شما می تواند باعث آسیب پذیری یا اضطراب شما شود، اما همچنین می تواند راه مفید برای افزایش هر گونه مسائل و صحبت کردن با آنها باشد.

بنابراین شما نباید بترسید که افراد و حتی همسرتان چگونه در این باره فکرمی کنند، در واقع شما شریک زندگی خود را از هیچ چیز متهم نمی کنید. شما می گوئید که ممکن است مسائل مربوط به رابطه خود را داشته باشید که می تواند برای بحث و گفتگو مفید باشد.

سعی کنید ان احساس را به همسر خود ندهید که میخواهید او را قضاوت کنید، اما سعی کنید که به او بفهمانید این رابطه برای شما مهم است و سعی در حفظ آن دارید.

مقالات پیشنهادی مجیب

سخن پایانی

شک و تردید دوران عقد از قدیم تا کنون ممکن است برای افراد اتفاق افتاده باشد. برای حل این مشکل ابتدا باید به برای سوالات بوجود آمده در ذهن خود جواب هایی را پیدا کنید. به کمک یک روانشناس با تجربه و متخصص می توانید این تردید و شک را بر طرف نمایید.

روانشناسان و داشنمندان متعقد هستند برای آنکه شک و تردید در دوران عقد بر طرف شود باید آن را بپذیرید و همچنین درباره این شک و تردید با همسر خود صحبت نمایید اما به گونه ای که او احساس کند که شما نمی خواهید این رابطه را از دست دهید.

اگر شما هم دچار شک و تردید در دوران عقد شده اید حتما آن را بر طرف نمایید سپس ازدواج نمایید زیرا ازدواج یکی از مهم ترین تصمیماتی است که افراد برای زندگی خود میگیرند. بنابراین باید دقت لازم را در این باره داشته باشید.

برای رفع شک و تردید بوجود آمده در دوران عقد می توانید از راهنمایی های مشاوران با تجربه و متخصص مرکز مشاوره تلفنی مجیب استفاده نمایید. تا بتوانید با خیالی آسوده تر و مطمعن تر ازدواج نمایید و از انتخاب خود مطمئن شوید.

مرکز مشاوره تلفنی مجیب از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب در تمامی روز های هفته حتی روز های تعطیل نیز آماده پاسخگویی و کمک به شما عزیزان می باشد. برای تماس با مرکز مشاوره تلفنی مجیب کافیست شماره zendeghima.ir شماره گیری نمایید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه