خودخواهی و خیانت زنان چه رابطه ای با هم دارند؟

خودخواهی و خیانت زنان
   

خودخواهی و خیانت زنان ، احتمالا بدترین ضربه روحی است که هر کسی می تواند در رابطه برقرار کند. وقتی همسرتان شما را فریب دهد، اعتماد از بین می رود. خیانت، نقض اعتماد و حسن نیت است. این امر منجر به درگیری های اخلاقی و روانی می شود. این می تواند نتیجۀ وعده های شکست خورده، وفاداری شکست خورده، بی اعتمادی یا انتظارات ناخوشایند باشد.

 

خودخواهی و خیانت زنان

خودخواهی و خیانت زنان

خودخواهی و خیانت زنان، دوستی های طولانی مدت را به پایان می رساند و باعث ویرانی خانواده ها می گردد و موجب درد، سرخوردگی، خشم، استرس و افسردگی می شود. هنگامی که خیانت توسط یک همسر متعهد انجام می شود، زمان زیادی طول می کشد تا وضعیت شخص مقابل بهبود یابد. بعضی ها در حقیقت هرگز نابود نمی شوند، چون جهان آنها را به سمت یک واقعیت جدید بیدار می کند.

بهبود رابطه پس از خودخواهی و خیانت زنان

اکثر مردم تلاش زیادی را در زمان آماده سازی عروسی خودانجام می دهند، اما این کار را برای سفر زناشویی مادام العمر خود انجام نمی دهند. آنها در عمق استخر به سر می برند، بدون دانستن اینکه چگونه شنا کنند. در اینجا برخی از بینشها برای کمک به بهبود و رشد شما در رابطه وجود دارد:

بخشش:

کلید درمان زنا و خیانت است. اگر همسرتان به شما خیانت کرده است، باید راهی برای آمدن او پیدا کنید. اگر شما متخلف هستید، باید یاد بگیرید که خودتان را ببخشید و به دنبال بخشندگی باشید. بخشش باز شدن درب به صمیمیت و ارتباط واقعی است. این نتیجه تصمیم آگاهانه برای متوقف کردن سرزنش ها، ایجاد صلح و شروع دوباره است.

 اعتماد:

این نیز در روابط بسیار مهم است و برای دوره های طولانی مدت ایجاد می شود اما می تواند در چشمک زدنی نابود شود. این یک ابزار قدرتمند است که به شما کمک می کند روابط خود را در هر جنبه ای رشد دهید. این حس امنیت برای شما و همسرتان ایجاد می کند، خیانت، اعتماد را از بین می برد.

 پذیرش:

برای دو نفر در زمینه های کاملا متفاوت، هماهنگی آسان نیست. این نیاز به مصالحه و پذیرش بدون قید و شرط دارد. انکار فقط فرآیند را سخت می کند، به جای اینکه بخش هایی از قدرت و ضعف شریک خود را تشخیص دهد، انتظارات غیر واقعی نداشته باشید. انرژی خود را در تلاش برای تغییر شخصیت هدر ندهید، زیرا اینکار در طولانی مدت تاثیر مثبت خود را از دست می دهد. هیچ کس کامل نیست، یاد بگیرد تا با برخی از معایب آنها کنار بیاید.

ارتباطات:

این پایه و اساس رابطه است. صرف نظر از خیانت، ارتباطات باز و صادقانه مهم است. ارتباط باز به حل و فصل پیچیده ترین مسائل کمک خواهد کرد. سکوت رابطه را نابود خواهد کرد، اگر احساس می کنید که همسر شما منفصل شده، وضعیت را نادیده نگیرید. این چیزی را حل نخواهد کرد. به عنوان یک واقعیت، همه چیز خراب خواهد شد. مسائل را حل کنید. گوش دادن با دقت و همدلی را به حداکثر ممکن برسانید.

کار گروهی:

شما و همسرتان باید کاملا متعهد به بازسازی رابطه خود باشید. مهمتر از همه، شما هر دو نیاز به ایجاد سازوکار برای اطمینان از اینکه شما در ساختارها و مرزها درست قرار گرفته اید،دارید. برای مصالحه تلاش کنید


شاید این مطالب مورد پسند شما باشد:

خیانت زنان و رابطه جنسی چه ارتباطی با هم دارند؟

ریشه های خیانت زنان و بررسی علت های آن

علت خیانت زنان


چه هنگامی شما می توانید خودخواهی و خیانت زنان را ببخشید؟

خودخواهی و خیانت زنان

بسیاری از مردم می پرسند چگونه می توانند بفهمند که آیا خیانت در رابطه را ببخشند یا نه. من می توانم برخی از سوالات را برای این موضوع در نظر بگیرم، اما نمی توانم پاسخ دهم زیرا هر فرد باید برای خودش و آنچه که درست است پاسخ تعیین کند.

  • اول از همه، آیا رفتار یک رفتار مداوم است یا شخص متوجه آسیب آن شده است و در حال تلاش برای تغییر رفتار است؟
  • آیا فرد نیز می خواهد بخشش باشد؟ فرد می خواهد که بخشش را ببیند و رفتارش را به عنوان یک اشتباه می بیند و قصد ترک دارد.
  • آیا تجاوز او توجیه شده بود و شخص از این اقدام بسیار پشیمان شد؟ آیا آنها از این رفتار یاد می گیرند و بعید است که این کار را دوباره انجام دهند؟
  • چه مدت شخص را می شناسید؟ آیا این رفتار معمول است یا یک رفتار همیشگی است؟
  • آیا با شخص صحبت کرده اید و مسئولیت کارش را پذیرفته است؟.آیا رفتار عمدی بوده است یا این مربوط به از دست دادن توهم بوده؟
  • چه چیزی از این رابطه ارزش بخشش دارد؟
  • یا لازم است که ببخشید تا زندگی را دوباره ادامه پیدا کند؟ با این حال، این به این معنا نیست که شما باید رابطه را ادامه دهید.

این مقاله فقط روی سطح احساسات و خیانتها و خرافات دخیل است. امیدوارم، با این حال، به شما برخی از ایده ها را ارائه می دهد تا آن را در نظر بگیرید و از طریق آن از مراحل غم و اندوه کنار بیایید تا بتوانید آنچه را که میخواهید در مورد خیانت انجام دهید تعیین کنید.

کلید درمان زنا و خیانت است. اگر همسرتان به شما خیانت کرده است، باید راهی برای آمدن او پیدا کنید.

 مشاوره تلفنی مجیب برای خودخواهی و خیانت زنان

آیا خشونت پاسخی مناسب به خیانت زنان است؟ به احتمال زیاد، اولین واکنش علیه خیانت زنان نشان دادن خشونت است. بله، ما نیز پذیرفتیم که غرور شما آسیب دیده است، اما آیا خشونت واکنش خوبی نسبت به خیانت زنان است. چگونگی رسیدگی به این مشکل مهم ترین هنر زندگی است. لطفا کمی به گذشته برگردید در گذشته رفتارهای شما نشان داده شده است، شاید ما نیز باید به نشانه هایی از خیانت زنان در خود نگاه کنیم.

آیا شما فراموش کرده اید که زنان موجودات بسیار پیچیده ای هستند؟ این پیچیدگی های وجودی زنان است که امکان انجام چنین اعمال سخت و دشواری را فراهم می کند. شما می توانید یک خانه داشته باشید، اما بدون یک زن، آن خانه هرگز یک خانه نیست. زنان به محبت و توجه مداوم نیاز دارند. آنها باید دیده شوند و همیشه در نظر گرفته شوند! رفتار شما در چند ماه گذشته چگونه بوده است؟

از این رو مشاوران ما در مرکز مشاور تلفنی مجیب برای راهنمایی در مقابل خودخواهی و خیانت زنان قطعا بسیار کمک کننده خواهند بود. مشاوران مرکز مجیب همه روزه از ۸ تا ۱۲ شب پاسخگوی سوالات شما می باشند.

 برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره zendeghima.irاز سراسر ایران تماس بگیرید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه