افراد موفق با افراد معمولی چه فرقی دارند؟

New Project 2019 08 24T204425.834 افراد موفق با افراد معمولی چه فرقی دارند؟
   

افراد موفق با افراد معمولی چه فرقی دارند؟ بسیاری از مردم همیشه به دنبال کلید موفقیت هستند. تغییر افکار زندگی شما را تغییر می دهد. به نظر می رسد بسیار ساده است. با این حال، اکثر ما فکر می کنیم که برای تغییر دیر است یا زمان کافی برای یادگیری چیزهای جدید نداریم. زندگی با افکار محدود منجر به اتفاقات ناخودآگاه برای شما می شود. هنگامی که شما با خودتان فکر می کنید “شما نمی توانید هیچ کاری را انجام دهید” ، شما نمی توانید در دنیای واقعی کاری انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به صورت روزانه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با سایت زندگی ما تماس حاصل نمائید.

افراد موفق

افراد موفق

اگر به ذهنیت افراد موفق بپردازید و با این دیدگاه که “من می توانم” یا “آن را انجام می دهم” زندگی کنید، تقریبا همیشه به دنبال راه حلی برای اهداف خود خواهید بود.

افکار شما در زندگیتان قدرت بسیار خوبی دارند و احساسات و رفتار شما انعکاس تفکر شما است. در این مقاله، علت تأثیر افکار بر موفقیت و ذهنیت افراد موفق، ذکر شده است، در تمام این موارد، باید به جای توجه به ضعف ها، بر توانایی های خود تمرکز کنید. ضمنا شما می توانید در این خصوص با سایت زندگی ما نیز مشورت نمائید و از خدمات متخصصان و مشاوران با تجربه بهره مند شوید.

اگر کسی معتقد است که تلاش برای موفقیت احمقانه است، اگر آن فرد بتواند به سختی کار کند تا در یک کار موفق شود، احتمالا تلاش نمی کند، چرا؟ از آنجا که او فکر می کند مردم احمقانه در تلاش هستند.

 افکار خود را افزایش دهید

گاهی ممکن است احساس کنید که در حال پیشرفت نیستید. فکر مداوم می کنید که این سخت است و انجام هر کاری تغییر نخواهد کرد. اما اگر ذهن شما رشد کرده باشد، اعتقاد دارید که می توانید تغییرات را با یک کار سخت انجام دهید، بازخورد را ببینید و شرایط را برای توسعه فردی خود ایجاد کنید. بین باورهای محدود کننده و اعتقادات قدرتمند تفاوت زیادی وجود دارد. اگر اعتقاد دارید رشد شما محدود به آنچه که اکنون انجام می دهید، است متاسفانه شما نمی توانید پیشرفت کنید. اما اگر به توانایی های خود برای دستیابی به چیزهای عالی اعتقاد داشته باشید، همه چیز را در زندگی خود ارزشمند خواهید یافت.

برای مشاوره در زمینه ی روانشناسی موفقیت و مشورت با کارشناسان زبده ی این حوزه و همچنین جهت تقویت ویژگی های جسمی و روحی خود از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره ی zendeghima.ir از سراسر ایران و از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب تماس حاصل فرمایید.

به جای کمبود منابع، توجه زیادی به  ذهنیت فراوانی داشته باشید

دور از فقدان منابع باشید جهان پر از فراوانی است و هیچکس دیگر شکست نمی خورد. تصور کنید یکی از همکاران شما می خواهد یک شرکت خصوصی بخرد و دوست دارد این کار را نیز انجام دهید. اگر کمبود منابع دارد، فکر می کند که تنها یک شرکت وجود دارد، تنها با این روش موفقیت شما سعی می کنید آن را دریافت کنید. فقدان منابع، نوعی پارانویی را ایجاد می کند که شما را در ترس زندگی نگه می دارد.

اما اگر فکر زیادی دارید، می بینید که چیزهای زیادی در دنیا وجود دارد و شما حتی می توانید همان شرکت را نیز راه اندازی کنید. طرز فکر عالی شما اجازه می دهد با رقیب خود مشورت کنید، در مورد ایده های خود صحبت کنید و نتایج بهتر دریافت کنید.

 نگران نباشید و قبول کنید

ترس از شکست یکی از دلایل مهم است که کارآفرینان موفق نیستند و حتی به دلیل ترس از شکست، کار جدیدی را شروع نمی کنند.

به غیر از مرحله اول، شما موفق نخواهید شد. در واقع، رشد نیاز به یک گسل دارد. خطرناک و ترسناک است، اما رکود حتی بدتر است. هنگامی که شما اعتقاد دارید که شکست می خورید، احتمال دارد اتفاق بیفتد. به یاد داشته باشید: اگر پیشرفت نداشته باشید، به هر حال موفق شده اید، بنابراین باید از فرصت های خود استفاده کنید. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در این زمینه با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس حاصل نمایئد.

برای دریافت مشاوره در زمینه ی ویژگی های کارآفرینی و روانشناسی موفقیت از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره ی zendeghima.ir از سراسر ایران با کارشناسان سایت زندگی ما تماس حاصل فرمایید.

به جای اهداف کوتاه مدت، چشم انداز دراز مدت داشته باشید

ذهنیت افراد موفق – یک چشم انداز دراز مدت دارند .اگر شما نمی دانید کجا می روید، نتیجه نخواهید گرفت. این می تواند شامل ارتقاء شغل، تغییر شغل یا شروع کسب و کار جدید باشد. قبل از اینکه اهداف کوتاه مدت خود را تعیین کنید، ابتدا چشم انداز دراز مدت خود را با موفقیت انجام دهید.

سعی کنید همیشه یک تصویر واضح از چیزی که میخواهید داشته باشید. این یک قدم جلوتر از دیگران است. به عنوان مثال، اگر می خواهید اهداف خود را برای شرکت تعیین کنید، مطمئن باشید که در ۵ سال آینده، از نظر کار، عملکرد و موقعیت، آنچه را که می خواهید انجام دهید مشخص کنید. این به انگیزه و هماهنگی شما در تیم کاری کمک می کند.

نگران تغییر قوانین نباشید

از ویژگی های شخصیت خودتان برای ایجاد شرایط بهتر  استفاده  کرده و دیگران اجازه ندهید توانایی های شما را سرکوب کنند. معمولا افرادی که مخالف ریسک هستند، به ندرت موفق هستند. اما افرادی که ریسک پذیر هستند و کسانی که امیدوارند، نوآورانه و چالش برانگیز هستند کسانی هستند که جهان را تغییر می دهند. موفقیت از قدرت، توانایی و ابتکار است. بنابراین اگر می خواهید زندگی حرفه ای خود را بهبود ببخشید بهتر است از چارچوب خارج شوید.

مقالات پیشنهادی مجیب

به کلمات خود گوش دهید

تقریبا همه ما، وقتی میخواهیم کاری انجام دهیم، همه جنبه های آن را در نظر میگیریم و ما در مورد این کار به خوبی فکر میکنیم. درست است، اما گاهی بیش از حد فکر تصمیم گیری را دشوار می کند، بنابراین ما جلوتر نخواهیم رفت. در بسیاری از موارد، احساسات ما می توانند به ما در تصمیم گیری درست کمک کنند. اگر شک دارید، شهود شما می تواند شما را در مسیر درست هدایت کند؛ سپس به کلمات خود گوش دهید و احساسات خود را بشناسید.

مشاوره مجیب برای افراد موفق

افراد موفق

راه ما برای تفکر تاثیر زیادی بر موفقیت یا شکست ما در تمام جنبه های زندگی دارد. چگونه ما به چگونگی رفتار ساده و پیچیده نگاه می کنیم و چگونه به خودمان واکنش نشان می دهیم، زمانی که زندگی پر از چالش هاست و نه مطابق با خواسته های ما؟ آیا ما به دنبال بهبود در زندگی یا ثبات هستیم؟  پروفسور کارل دوک، استاد روانشناسی دانشگاه استنفورد، در زمینه تفکر و روشهای مدرن تحقیق کرده است. نتیجه این تحقیق این است که مردم دارای دو نوع تفکر هستند:

  • تفکر رشد
  • ذهنیت ثابت

به عنوان مثال، اگر کسی معتقد است که تلاش برای موفقیت احمقانه است، اگر آن فرد بتواند به سختی کار کند تا در یک کار موفق شود، احتمالا تلاش نمی کند، چرا؟ از آنجا که او فکر می کند مردم احمقانه در تلاش هستند.

اما اکنون تصور کنید کسی اعتقاد عمیقی دارد که می توانید با تلاش بیشتر موفق شوید. هنگامی که یک فرد نیاز به یک کار داشته باشد، او بهترین کار را برای رسیدن به هدف خود انجام خواهد داد. همه این تفاوت های بزرگ بین موفقیت و شکست، شادی و غم و اندوه، خوشبختی و شکست از موضوعی به نام ذهنیت ایجاد می شود. برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما برای افراد موفق از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.ir  سراسر ایران تماس بگیرید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • فریبا یوسفی
    5 سال پیش

    من کتاب چالش رهبری رو از اپلیکیشن خوانا خریداری کردم و واقعا عالی بود و محتوای آن در رابطه با افراد و رهبران موفق و ویژگی آن ها بود. اینم از سایت خوانا: