نکاتی در مورد نقطه جی (g-spot) در زنان

نقطه جی در زنان
   

نقطه جی در زنان چیست؟ در این مقاله قصد داریم به توضیح نقطه ی g بپردازیم. G یک نقطه در مهبل (واژن) است، محل آن تقریبا در عمق دو سوم قد (سقف) مهبل (واژن) است، نام اصلی این نقطه گرافنبرگ است. این نقطه نخستین بار توسط دکتر ارنست گرافنبرگ در سال ۱۹۴۴ توصیف شد. بسیاری معتقدند که این نقطه نقش مهمی در ارگاسم دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد با سایت زندگی ما تماس حاصل نمائید و از خدمات برترین مشاوران به صورت تلفنی بهره مند شوید.

کلمات کلیدی:( نقطه جی| نقطه جی (g-spot) در زنان|رابطه جنسی)

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

حس کردن نقطه جی در زنان

بسته به اندازه و مکان دقیق نقطه جی، احتمال دارد که زن (در صورت داشتن این نقطه) در طی رابطه جنسی آن را حس کند. بهترین شرایط برای احساس این نقطه در حالت هایی است که لگن زن در بالا قرار داشته باشد و بلند شود. راه دیگر حس کردن نقطه جی در زنان یک رابطه در حالت ایستاده است و خم شدن به گونه ای که زن اجازه می دهد تا آلت تناسلی مرد وارد واژن خود از پشت شود.

نقطه جی در زنان

اگر زن دارای این نقطه حساس است، این نقطه در ۲٫۵-۵ سانتی متر در داخل واژن در دیواره روبرو است و معمولا با قرار دادن دو بند انگشت در واژن، به راحتی نقطه جی در زنان قابل لمس است.

تحریک نقطه جی در زنان

وقتی متوجه شدید که این نقطه را دارید، باید این نکته را بدانید که آیا این نقطه می تواند شما را خوشحال کند یا آزار دهد؟ قبل از شروع به کاوش، توصیه می شود که کاملا تمیز و بهداشتی باشید و البته آلت تناسلی شما باید کاملا شسته شود. مالش یا مالیدن معمولا بهترین راه برای تحریک نقطه جی در زنان است. معمولا توصیه می شود که همسرتان انگشت اشاره خود را تا بند انگشت دوم وارد کرده و نقطه مورد نظر را با حرکت رو به جلو به سمت دیواره جلویی بکشد. شما باید سعی کنید و ببینید که چگونه حرکت شما می تواند به شما لذت بیشتری بدهد. مهم است که از نظر جنسی تحریک شود. شایان ذکر است که حساسیت به این نقطه در روزهای مختلف ماه متفاوت است. برای دریافت مشاوره و آگاهی بیشتر با سایت زندگی ما تماس بگیرید.

ادامه تحریک نقطه جی:

در طول این تحریک، اولین حسی که به شما دست می دهد این است که به دستشویی بروید. شاید این به این دلیل است که نقطه G روی دیواره جلویی است و به مثانه شما فشار منتقل می شود. بهتر است ابتدا مثانه را خالی کنید و سپس آن را امتحان کنید. چند بار نخست برای شما کمی عجیب است، اما حتما ارزش آن را دارد. بسته به اندازه و مکان دقیق نقطه جی در زنان، احتمال دارد که در طول رابطه جنسی احساس شود یا خیر. اگر لگن را بالا بیاورید، احتمالا می توانید احساسش کنید. راه دیگری برای احساس است که در موقعیت ایستاده خم شوید و اجازه دهید آلت تناسلی مرد از پشت به واژن وارد شود.


جهت دریافت مشاوره تخصصی روانشناسی در این زمینه از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر و از سراسر ایران با شماره ی zendeghima.ir از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی در روز های تعطیل تماس حاصل فرمایید تا روانشناسان متخصص ما در خدمت شما باشند.


انزال خانم ها به واسطه نقطه جی

بسیاری از زنان می گویند وقتی که جی اسپات را تحریک می نمایند، انزال پیدا می کنند. تحقیقات نشان داده است که تقریبا ۱۱٪ زنان بر اثر تحریک بعد از ارگاسم یا تحریک جنسی بین ۹ تا ۹۰۰ میلی لیتر مایع از مجرای پیشاب خارج می کنند. گروهی از دانشمندان با برخی از این مایعات آزمایش کردند و آنزیم های پروستات را متوجه شدند و به این نظریه رسیدند که نقطه جی در زنان تقریبا همانند مردان در پروستات است. اما گروه دیگری با این مایع آزمایش کردند که بسیار مشابه با ادرار است. آخرین نظریه در این رابطه این است که این مایع نوع دیگری از ادرار است که با تحریک جنسی و تغییرات شیمیایی رخ می دهد. تحقیق در این زمینه همچنان ادامه دارد. می توانید در روزهای تعطیل نیز از خدمات روانشناسان سایت زندگی ما استفاده نمائید.

مقالات پیشنهادی مجیب

نکاتی در مورد نقطه جی  در زنان

موقعیت نقطه جی، اگر چه این قسمت از اندام تناسلی زنانه نقطه جی نامیده می شود، بهتر است به دلیل تنوع آن در زنان مختلف و نیز تغییر نقطه ی تحریک پذیر آن، دامنه آن را بشناسید. این محدوده دارای یک شکل اسفنجی است و از پیشابراه از دهانه واژن شروع شده و به سقف واژن (نقطه ساعت ۱۲) گسترش می یابد و با انگشت قابل لمس است. اگر زن دارای این نقطه حساس است، این نقطه در ۲٫۵-۵ سانتی متر در داخل واژن در دیواره روبرو است و معمولا با قرار دادن دو بند انگشت در واژن، به راحتی نقطه جی در زنان قابل لمس است.

اگر زن با لمس آن تحریک شود، به این معنی است که آن بزرگتر از یک نخود فرنگی است اما اگر نشود کوچکتر است. نقطه جی بیش از یک نقطه، یک مکان خاص است و بافت این محل متفاوت از نقاط دیگر سطح داخلی مهبل (واژن) است که ساختار زبر و گرد دارد، در حالی که بقیه نقاط واژن نرم و صاف هستند.

نقطه جی در زنان

بررسی نقطه جی در همه خانم ها

لازم به ذکر است که تمام زنان این نقطه را ندارند. اما زنانی که این را دارند می توانند با تحریک این نقطه که بسیار متفاوت از بقیه دیواره واژن است، لذت زیادی ببرند. زنانی که تحرک درست این نقطه را تجربه می کنند ممکن است به مرحله انزال و خروج مایع منی از واژن برسند، اما همه زنان به خروج آب (یا اسپرم) نمی رسند و تنها برخی از آن ها این توانایی ها را دارند. هنگامی که آلت تناسلی وارد واژن زن می شود، اگر آلت تناسلی به گونه ای باشد که نقطه جی در زنان را لمس کند، لذت زن در حین نزدیکی بیشتر خواهد بود. ضمن آن که با فشار کف دست روی بخش بالایی برجستگی بالایی آلت تناسلی زن  در زمانی که آلت تناسلی داخل واژن می باشد و عمل نزدیکی در حال انجام است، لذت زیادی را برای زن به همراه خواهد داشت.

کاربران محترم می توانند برای دریافت مشاوره تخصصی از برترین مشاوران و روانشناسان ایران به صورت همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس حاصل نمایند و از خدمات آن ها حتی در ایام تعطیل نیز بهره مند شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز در رابطه با نقطه جی در زنان با شماره زیر تماس حاصل نمائید. شماره تماس: از طریق تلفن ثابت zendeghima.ir

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه