راه های خود ارضایی؛ گناه بزرگ

راه های خود ارضایی
   

روش های خودارضایی؛ گناه بزرگ

لذت جنسی یکی از نیاز های غیر قابل انکار انسان است که هم برای ادامه ی حیات و همه لذت بردن از زندگی ضروری است. ارتباط جنسی سالم از طریق پیوند زناشویی این امکان را برای او فراهم آورده است. اما کسانی که نمی توانند ازدواج کنند یا پس از ازدواج رابطه ی جنسی موفق و مناسبی با همسر خود ندارند و در حین رابطه ارضا نمی شوند همیشه عطشی نهفته در وجود خود دارند که به دنبال راه فرونشاندن آن توسط راه های خود ارضایی هستند.

کلمات کلیدی:(روش های خودارضایی| خودارضایی|درمان خودارضایی|مشکلات جنسی )

مدت زمان مطالعه:۶ دقیقه

اگر این لذت از راه درست و بر قراری ارتباط جنسی سالم تامین نشود، فرد برای جبران آن مجبور به خود ارضایی می شود که عملی بسیار نکوهیده و گناهی بزرگ است. راه های خود ارضایی بسیار زیاد است و از پرورش تخیلات جنسی گرفته تا لمس و تحریک آلت تناسلی با دست یا هر وسیله ی دیگری امکان دارد. فقط کافی است فرد فضای خلوتی داشته و تنها باشد تمام تلاش خود را برای رفع این نیاز خواهد کرد و اینگونه پا به ورطه ی سقوط و تباهی خواهد گذاشت.

 

این مقاله شما را نسبت به چه چیزی آگاه می کند

در این مقاله از  از مفهوم خود ارضایی و راه های خود ارضایی برای شما خواهیم گفت، اما به یاد داشته باشید شرح آن در اینجا به معنای تایید آن نیست. آنچه که مطرح می شود صرفاً جهت اطلاع رسانی به شما برای مراقبت از عزیزانتان و نظارت برر رفتارهای آنها است.

خود ارضایی  به چه معناست

اقدامی است که فرد به منظور ارضای نیاز جنسی خود به تحریک آلت تناسلی خود با دست یا هر وسیله ی دیگر یا مشاهده ی تصاویر و فیلم های تحریک کننده انجام می دهد. خلاصه این عمل هر چه هست و با هر روشی که انجام شود از ریشه دارای مشکل است. به غیر از احساس عذاب وجدان ناشی از گناه بودن این امر پیامدهای روحی و جسمی بسیاری با خود به همراه دارد که اثرات جبران ناپذیری بر جسم و روح فرد، زندگی شخصی او، روابط زناشویی و روابط اجتماعی او خواهد گذاشت.

از شما می خواهیم اگر به خود ارضایی اعتیاد دارید و گمان می کنید که نمی توانید آن را کنار بگذارید با مرکز مشاوره تلفنی مجیب تماس بگیرید. در گفتگو با مشاوران ما آسیب های خود ارضایی بر ذهن و جان خود را بهتر می شناسید و اراده ی قوی تری برای ترک آن پیدا می کنید. مشاوران ما به شما می گویند برای فرار از بر انگیختگی های جنسی چه اقداماتی را انجام دهید تا بتوانید این بیمار ی را درمان نمایید. شماره تلفن ثابت zendeghima.ir در تمام ایام هفته حتی ایام تعطیل پاسخگویی شما خواهد بود. با توجه به اینکه این مشاوره ها به صورت تلفنی و آنلاین است شما با مشکلات مشاوره ی حضوری مانند تحمل ترافیک شهری یا شرم از گفتگوی رو در رو با مشاور را نخواهید داشت.

افرادی که به خود ارضایی اعتیاد دارند به چه روش هایی خود ارضایی می کنند

عده ای فکر می کنند که با این روش نیاز های سرکوب شده ی خود را پاسخ می دهند و هیچ مشکلی به همراه ندارد. اما نمی دانند که هم اثرات  روحی و روانی مخربی بر آنها می گذارد و هم آینده ی رابطه ی جنسی سالم آنها را تهدید می کند. به هر حال وقتی فرد نیاز شدید به ارضای جنسی دارد و شرایط برایش فراهم نباشد به هر طریقی می خواهد آن را بر طرف کند که حتی گاهاً سلامت جسمی او را تهدید می کند.

راه های خود ارضایی

خود ارضایی با دست

یکی از معمول ترین راه های خود ارضایی تحریک آالت تناسلی به واسطه دست است. در دختران باکره این تحریک تنها به قسمت خارجی ناحیه تناسلی و کلیتوریس محدود می شود و اگر فردی اقدام به تحریک قسمت های داخلی خود با فشار و انگشت نماید موجب پارگی پرده ی بکارت و  آسیب ها و صدمات جبران ناپذیری به دستگاه تناسلی می گردد.

خود ارضایی با جسم خارجی

ورود جسم خارجی به داخل واژن برای زنان یا استفاده از اجسام حلقه مانند برای تحریک آلت تناسلی در مردان یا استفاده از آلت های مصنوعی زنانه و مردانه از دیگر روش های رایج است.


همچنین ببینید:

بهترین مرکز مشاوره ترک خود ارضایی در تهران

مشاوره راه های ترک خودارضایی مردان و زنان

قدمهای کوچک و قدمهای بزرگ در ترک خود ارضایی


خود ارضایی با آب

یکی از راه های خود ارضایی در زنان تحریک آلت تناسلی به واسطه ی تنظیم فشار آب شلنگ یا دوش بر روی اندام تناسلی و کلیتوریس است.

تفکر و خیال پردازی جنسی

یکی از روش هایی که در آن فرد سعی به تحریک آلت تناسلی خود می کند خیال پردازی های جنسی در ذهن یا مشاهده ی فیلم ها و تصاویری است که میل جنسی را در او بر می انگیزد.

استفاده از ویبراتور

زنان برای تحریک جنسی خود از ویبراتور هم استفاده می کنند. یکی از بد ترین پیامدهای خود ارضایی با ویبراتور برای زنان رفع تحریک پذیری آلت تناسلی و عدم رسیدن به ارگاسم طی رابطه ی جنسی واقعی می باشد.

در مجموع باید گفت که شما از هر روشی که برای تحریک و  خود ارضایی خود استفاده می نمایید در هر صورت با انجام هر یک از راه های خود ارضایی جسم و روح خود را در معرض آسیب قرار می دهید. ممکن است در ابتدا این احساس برای شما لذت بخش و خوشایند باشد اما به مرور زمان دچار مشکلات بسیاری می شوید و اگر ازدواج کنید یا همسر داشته باشید دیگر نمی توانید از رابطه جنسی زناشویی خود لذت ببرید و این ارتباط زناشویی شما را به شدت به خطر می اندازد.

راه های خود ارضایی

اصلاً مهم نیست که چه مدت از اعتیاد به خود ارضایی شما گذشته است آنچه اهمیت دارد گرفتن تصمیم قاطع برای ترک کردن و بازگشت به زندگی سالم است.

مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب آماده است تا در این زمینه هر گونه مشاوره و راهنمایی را که شما نیاز داشته باشید در اختیارتان بگذارد. شما می توانید ار سراسر کشور با شماره تلفن ثابت zendeghima.ir بدون نیاز به گرفتن کد یا صفر با مشاورین ما تماس گرفته و راه های درمان خود را از آنها بخواهید. مشاورین ما دلسوزانه و با نهایت صبر به صحبت های شما گوش می دهند و با ریشه یابی مشکل به درمان قطعی شما کمک خواهند کرد.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه