بهترین مرکز مشاوره ترک خود ارضایی در تهران

بهترین مرکز مشاوره ترک خود ارضایی در تهران
   

بهترین مرکزمشاوره ترک خود ارضایی در تهران با در دسترس داشتن بهترین متخصصان روانشناس به همراه داشتن تجارب و تحصیلات کافی در زمینه روانشناسی و درمان بیماری های روحی مختلف می تواند شما در در درمان هر گونه بیماری خاص روحی مثل خود ارضایی یاری برساند.

موضوعی که بسیار حائز اهمیت است،این است که ترک خوارضایی یکی از مسائل مهم امروزه به خصوص در جامعه کنونی ایران است، که با اینکه در علم روانشناسی و  پزشکی خود عمل خود ارضایی را بیماری تلقی نمی کنندT اما اعتیاد به آ و مشکلاتی که در ادامه روند اعتیاد به خود ارضایی به وجود می آید، برای فرد بسیار خطرناک و بیمار گونه خواهد بود و باید ترک خود ارضایی هر چه  زودتر انجام شود تا مشکلات متعدد دیگری درپی اعتیاد به خود ارضایی ایجاد نشود.

کلمات کلیدی:(مشاوره ترک خود ارضایی |ترک خود ارضایی |درمان خود ارضایی)

مدت زمان مطالعه: ۵ دقیقه

در این مقاله بهترین روش های درمان را در بهترین مرکز مشاوره ترک خود ارضایی در تهران بر می شماریم تا به راحتی با استراتژی اینگونه مراکز آشنا شوید و تصمیم آگاهانه تری برای عمل ترک خود ارضایی اتخاذ کنید.

بهترین مرکز مشاوره ترک خود ارضایی در تهران: مضرات خود ارضایی

بهترین مرکز مشاوره ترک خود ارضایی در تهران

 

 

در بهترین مرکز مشاوره خود ارضایی در تهران معمولا در آغاز فرایندف انگیزه و اراده فرد را برای یک مسیر تقریبا بلند عزم می کنند، همچنین به آن ها این اطمینان را می دهند که در کنار آن هستند، حتی تا ماه ها بعد از بهبودی حمایت همه جانبه خود را کنار نمی گذارند.

اما برای این کار نیاز است تا  فرد بیمار به عوارض خود ارضایی  آگاه باشد، بساری اذعان می کنند که خود ارضایی هیچ گونه عوارضی ندارد و با این روال فکری بسیاری از افراد اقدام به انجام خودارضایی به دفعات متعدد در طول روز می کنند، اگر حتی تصور کنیم که خود ارضایی هیچ گونه آسیب جسمی در بر ندارد، اما تاثیرات سوء این عمل بر روی روح و روان  را نمی توان انکار کرد که منجر به:

  • استرس
  • گوشه نشینی و عزلت
  • فرار از اجتماع
  • عدم مسئولیت پذیری
  • افسردگی
  • عدم توانایی دوست یابی موثر
  • کاهش حافظه وقدرت یادگیری
  • پرخاشگری
  • تند مزاجی

می شود، که از دلایل عمده و خطرناک این روش عواملی هستند که در بالا به آن ها اشاره شد. البته این موارد جدا از مشکلات جسمی و بدنی بود  که هر یک از جنس زن و مرد متناسب با سن و شرایط فیزیکی خود اثرات مخربی را با خود ارضایی برای خود رقم می زنند.

بهترین مرکز مشاوره ترک خود ارضایی در تهران: درمان

در کلاس های و یا جلسات مشاوره در بهترین مرکز مشاوره ترک خودارضایی در تهران تکنیک های متعدد و مرحله ای را در نظر می گیرند تا بیمار گام به گام مراحل را طی کند و با زمینه قبلی و پربار به مرحله بعدی راه یابد.

 رفتار درمانی

در مرحله رفتار درمانی با تکنیک های مثبت گرایی و انگیزه درمانی فرد را از محیط بسته ای که در آن محبوس شده، بیرون می آورند و سپس با کنترل رفتار و تشویق های ذهنی استرس و اضطراب هایی که فرد با آن ها رو به رو شده و توانایی مقابله با آن ها را نداشته رو به رو می شود و نحوه برخورد با هر یک را می آموزد ودر نهایت مدیریت و کنترل آثار خودارضایی مثل اضظراب و افسردگی را  یاد می گیرد.

بهترین مرکز مشاوره ترک خود ارضایی در تهران: روان درمانی

در بخش روان درمانی یعنی وقتی که متخصص مورد نظر قصد درمان خودارضایی فرد بیمار را دارد، در این بخش سعی دارد تا یک حالت پاکسازی و سم زدایی را بر روح و روان فرد انجام دهد، یعنی هر آنچه که  تا به الان در اثر خود ارضایی بر روح و روان فرد تاثیر گذاشته است، پاکسازی وسم زدایی می کند تا با ذهنیتی آرام و بدون هیچ گونه تاثیر منفی از گذشته بتواند روش های لازم و مفید را جهت آموزش ترک خود ارضایی  پذیرا باشند.

دارو درمانی

بعد از روش های رفتار درمانی و روان درمانی معمولا متخصص مورد نظر با انجام تست و آزمون های مرتبط فرایند درمان را از ابتدا می سنجد و با بررسی آن اگر دوره درمان تا حدوی ثمر بخش بوده و فرد به روش های ترک خود ارضایی به خوبی پاسخ داده قاعدتا با روش های قبلی مسیر ترک را ادامه می دهند، اما اگر نتیجه رضایت بخشی حاصل نشده، متناسب با نظر پزشک و ویژگی فردی دوره دارو درمانی هم اضافه می شود تا به خوبی فرایند درمان نتیجه بخش باشد و فرد به بهبودی کامل دست یابد.

بهترین مرکز مشاوره ترک خود ارضایی در تهران: روش های  مکمل

دستور العمل های نتیجه بخش جهت تکمیل درمان های قبلی در بهترین مرکز مشاوره ترک خود ارضایی در تهران عبارتند از:

  • تشویق به ورزش روزانه
  • مطالعه روزانه
  •  مشغول به کار بیرون از خانه
  • شرکت در کلاس های متفرقه
  • پیگیری جلسات مشاوره به صورت روزانه
  • افزایش میزان ساعات کار و دانشگاه
  • شرکت در انجام کارهای خانه
  • محدود کردن استفاده از وسایل الکترونیکی و هوشمند
  • رفتن به باشگاه در صبح یا شب

مرکز مشاوره درمانی مجیب

بهترین مرکز مشاوره ترک خود ارضایی در تهران

دربهترین مرکز مشاوره ترک خود ارضایی در تهران مثل سایت زندگی ما معیار های درمانی متعددی برای این درمان در نظر گرفته اند که به بخش های اساسی این معیار ها در این مقاله اشاره شد.

اما شاید سوالی که در ذهن مخاطب ایجاد می شود این است که آیا با این درمان هایی که ذکر شد،این قابلیت را دارند تا  فرد مبتلا به خود ارضایی به راحتی  بتواند روند درمان را با موفقیت طی کند؟

قطعا که اینگونه نیست، یعنی مسیر راحتی نیست؛  اما در سایت زندگی ما متخصص روانشناس به دلیل همین سوالات و مشکلاتی مثل کاهش انگیزه و خواسته ها و امیال جنسی قوی که در فرد وجود دارد، یرنامه کوتاه مدت وبلند مدت را برای فرد در نظر می گیرد و او را با مشاوره های روزانه و حتی گاهی ساعتی پیگیری می کند تا نه تنها انگیزه فرد سست نشود بلکه با ارده قوی مسیر درمان را به خوبی پیش ببرد.

نه تنها مسیر ترک خود ارضایی بلکه ترک سایر بیماری ها نیاز به یک پیگیری مسرانه دارد تا شخص بیمار خود را تنها نبیند و بداند که حمایتی وجود دارد تا به طور قطع به سلامت خود بازگردد.

برای همین منظور شهروندان تهرانی با گرفتن این شماره تماس zendeghima.ir در هر ساعتی از روز یعنی از ۸ صبح الی ۱۲ شب می توانند تماس حاصل فرمایند و مشکلات خود را با روانشناس متخصص و مربوطه در میان بگذارند.

 

 

 

 

 

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه