رابطه جنسی صبحگاهی را امتحان کرده اید

رابطه جنسی صحگاهی
   

رابطه جنسی صبحگاهی می تواند یکی از بهترین وعده های جنسی زناشویی در ابتدای یک روز کاری باشد، که به دلیل مزایای که دارد، یک روز سخت کاری را به بهترین نحو راحت و آسان می کند.

شاید جز افرادی باشید که  به هنگام برخاستن از خواب  به سریعا سمت خوردن قهوه، شیر و یا چای بروید و با عجله و کمی هم استرس به استقبال یک روز کاری بروید، که در نهایت به دلیل استرس ها، اضطراب ها و عدم خوردن صبحانه کافی در آخر شب با کلی خستگی به خانه باز می گردید.

کلمات کلیدی:(رابطه جنسی صبحگاهی|وعده های جنسی |میل جنسی در صبح)
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

اما توصیه ای که روانشناسان  در ارتباط با موضوع رابطه جنسی دارند این است که رابطه جنسی صبحگاهی می تواند فواید بسیار زیادی داشته باشد، به خصوص برای زن و شوهر هایی که کارمند هستند و نمی توانند شب بیدار بمانند، در عوض یک صبح  متفاوت و پر انرژی را شروع کنند تا تاثیرش را در روابط شخصی و کاری ملاحظه کنند.

بد نیست که راجع به این رابطه از نوع صبحگاهی و فوایدش نگاهی بیندازید.

رابطه جنسی صبحگاهی: فواید باور نکردنی

رابطه جنسی صحگاهی

بدن شما آماده آماده است

صبح زمان مناسب برای رابطه جنسی است، زیرا بدن شما به دور از هر گونه خستگی و استرس است و از همه مهم تر آماده است، به این دلیل که سطح استروژن و تستوسترون در اوج خود قرار دارد. اما چرا این موضوع مهم است؟

یک تحقیق سال ۲۰۱۳ نشان داد که میل جنسی با سطح هورمون های بدنی تحت تاثیر قرار می گیرد، هر چه بالاتر باشد، بدن آماده و پر انرژی تر برای استقبال از یک رابطه جنسی است.

بوسه زدن عاشقانه یکی از بهترین روش های تحریک یکدیگر است، این بوسه نه تنها بر روی لب های شما بلکه بر روی نقاط حساس بدن می تواند عامل تحریک زای خوبی باشد.

زمان رابطه افزایش می یابد

آنچه که در مورد بالا بودن هورمون های استروژن  و تستوسترون  برای آمادگی بدنی گفته شد، در  مورد نعوظ مردانه هم جالب است بدانید که به بهترین حالت خود خواهد رسید و این موضوع در افزایش میل جنسی  همسر شما می تواند بی نهایت تاثیر گذار باشد.

بیشترین ترشح هورمون اکسی توسین

رابطه جنسی صبحگاهی این قابلیت را دارد که  شما  و شریک زندگی تان را به یکدیگر نزدیک کند. اما چطوری؟

به دنبال رابطه جنسی هورمونی به نام اکسی توسین که از مواد شیمیایی مغزی است، ترسح می شود، این هورمون عشق و دوستی همیشگی را بین شما و همسرتان برقرار می کند.

 کاهنده شدید استرس

اگر می خواهید از استرس خلاص شوید:

بهتر است بدانید که طی یک مطالعه ای که در سال ۲۰۱۰ انجام شد، وجود فعالیت های لذت بخش در ابتدای صبح بهترین عامل در کاهش هورمون های استرس زا است. این موضوع یعنی اینکه در بهترین حالت بدنی و ذهنی به دور از هر گونه تشویش و استرس می توانید به استقبال یک روز کاری بروید.

 اندورفین ها آزاد می شوند

رابطه جنسی صبحگاهی یکی دیگر از هورمون های مهم و تاثیر گذار را آزاد می کنند، این هورمون ها اندورفین ها هستند که  به صورت جادویی و باور نکردنی موجب افزایش خلق و خو و آرامش در شما می شوند. به خاطر همین است که بعد از مرحله ارضا شدن به اوج لذت می رسید که بر روی دیگر روحیات شما تاثیر گذار است.

  بالا رفتن عملکرد مغز

اگر به دنبال بالا بردن افزایش عملکر مغزی هستید، بهترین توصیه این است که رابطه جنسی صبحگاهی را از دست ندهید، به دنیال انتشار ترکیبی از انتقال دهنده های عصبی مثل دوپامین سلامت وعملکرد مغز هم به طور فزاینده ای بالا می رود.

بالا بردن کارایی سیستم ایمنی بدن

قطعا که ویتامین C  بهترین تاثیر را بر روی سیستم ایمنی بدن شما دارد، اما رابطه جنسی صبحگاه هم نهات تاثیر خود را بر روی این سیستم خواهد گذاشت ومانع از آلودگی سیستم ایمنی توسط برخی از باکتری ها  ویروس ها  می شود.

جوانتر می شوید

شاید این موضوع کمی برای شما عجیب باشد، اما عواملی که به دنبال رابطه جنسی به هنگام صبح باعث شادی، نشاط و جوانی در شما می شوند، به دلیل  هورمون های مثل آکسی توسین، بتا اندورفین و  سایر هورمون های ضد التهابی است که در افزایش انرژی و مبارزه با رادیکال های آزاد محیط بسیار موثر و تاثیر گذار هستند.

نکات مهم راجع به رابطه جنسی صبحگاهی

رابطه جنسی صحگاهی

نگران هستید

اگر در ارتباط با موضوع رابطه جنسی صبحگاهی نگرانی هایی از قبیل اینکه چه موقع از خواب بیدار شویم و یا کی صبحانه بخوریم؟ نباید شما را از انجام این امر سرد کند.

باید سعی کنید ساعت را ۲۰ دقیقه زودتر از وقت معمول هر روز تنظیم کنید.

به جای چرت زدن و غر زدن به حمام بروید و رابطه را آنجا اغاز کنید.

خسته هستید

آیا کسی را سراغ دارید که به هنگام صبح به یکباره پر انرژی بیدار شود و به بهترین شکل ممکن لبخند بزند، پس نباید بگذارید خستگی و چرت زدن شما را از یک روز پر انرژی محروم کند، کافی است که اراده ابتدایی برای بیدار شدن را پیدا کنید و از حمام به عنوان یک منبع پر انرژی جهت رابطه عالی استفاده کنید.

 حوصله ندارید

تا حدودی حرف شما درست است، قدری به هنگام صبح آغاز رابطه سخت است؛ ولی باید به یکدیگر کمک کنید، با لمس و نوازش یکدیگر را تحریک کنید تا بدن شما برای رابطه آماده شود.

بوی بد دهان دارید

بله کسی نیست که از تنفس صبح و مشکلات دهانی اذیت نشود. برای این کار می توانید از قرص خوشبو کننده دهان در کنار تخت خود استفاده کنید و در عرض چند ثانیه این مشکل را بر طرف کنید و نگذارید مانعی برای سرد شدن شما باشد.

 حس عاشقانه ندارید

بوسه زدن عاشقانه یکی از بهترین روش های تحریک یکدیگر است، این بوسه نه تنها بر روی لب های شما بلکه بر روی نقاط حساس بدن می تواند عامل تحریک زای خوبی باشد.

نگران نور هستید

نور صبحگاهی نرم و لطیف است و اتفاقا هیجان دهنده یک رابطه می باشد، اما اگر شما جز آن دسته از کسانی هستید که با نور دچار تشویش رابطه می شوید، پرده را کنار نزنید و  در همان حالت نیمه روشن رابطه را شروع کنید.

مقالات پیشنهادی مجیب

مرکز مشاوره تلفنی مجیب

در سایت زندگی ما برای گرم تر شدن و لذت بخش تر شدن رابطه های زناشویی تمهیدات ویژه و بسیار کارآمد را برای روابط زناشویی در نظر گرفته است.

مشاوران به دلیل تجربه کافی و موثر می توانند روابط زوج ها را به بهترین شکل ممکن از استحکام و اعتماد تضمین کنند و  اگر دچار تزلزل و یا لغزش شده اند، با راهکار های موثر از شکست و نابودی زندگی نجات دهند.

رابطه جنسی صبحگاهی یکی از توصیه هایی است که روانشناسان ان را به تمامی زوج ها در هر سن و موقعیتی زیاد توصیه می کنند.

برای این منظور بهتر است  با شماره تماس zendeghima.ir

از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب ارتباط خود را برقرار کنید.

 

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه