اطلاعات جنسی و آموزش های زناشویی را از کجا یاد بگیریم؟

یادگیری مسائل زناشویی
   

یک سوال مهم، یادگیری مسائل زناشویی را باید از کجا شروع کنیم؟ از چه کسانی باید مسائل جنسی را یاد بگیریم؟ از پدر و مادر مان؟ دوستان مان؟ چقدر در این زمینه تخصص دارند؟ آنها اطلاعات خود را از چه کسانی دریافت می کنند؟ آیا از افرادی به غیر از والدین یا دوستانشان می گیرند؟ واقعیت این است که بسیاری از ما نمی دانیم کجا مهم ترین اطلاعات زندگیمان را به دست بیاوریم و چه اطلاعاتی درست است. بنابراین ما رفتار طبیعی جنسی را نمی دانیم.

کلمات کلیدی:(اطلاعات جنسی | آموزش های زناشویی|یادگیری مسائل زناشویی)
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

مشترکین می توانند برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات لازم در این زمینه با سایت زندگی ما تماس حاصل نمایند و از خدمات این مرکز به صورت همه روزه بهره مند شوند.

یادگیری مسائل زناشویی مردان

آیا این یک چیز پیچیده نیست؟ اتفاقا این فوق العاده پیچیده است، شما فکر و اعتقاد دارید که خودتان را در اختیار همسرتان قرار می دهید و او تمام کارها را انجام می دهد! این مورد درست نیست. جنسیت مردانه بسیار گسترده و پیچیده است و برای اکثر زنان غیر قابل تصور است، زنان تمایل به خودنمایی دارند و مردان به طور غیرارادی به این تظاهرات جذب می شوند و البته تخیل مردان در این لحظه فعال می شود.

در طراحی و دکوراسیون اتاق خواب، از جمله این یک واقعیتی است که رنگ اتاق خواب باید روشن باشد، نور اتاق باید کافی باشد و حتی خیلی خوب است که یک موزیک ملایم و بدون کلام هم گوش‌ بدهید، به این دلیل که در این وضعیت، مغز شما برای یک رابطه سالم بهتر عمل می کند.

یادگیری مسائل زناشویی

ادامه بررسی ها:

جنس مذکر در طول زندگی بارها و بارها ذهن خود را در تفکر در رابطه با یادگیری مسائل زناشویی مشغول کرده است، فانتزی جنسی در مردان گسترده و دقیق است، به طوری که به حالت های مختلف منجر شده است، در نتیجه یک مرد با زن چاق و ران چاق تحریک می شود و یک مرد دیگر با یک زن لاغر برانگیخته خواهد شد، یک مرد جذب زنان با موهای بلوند و یک مرد به زنان با موهای تیره علاقه دارد، مردی جذب پوست سفید و یک مرد دیگر جذب پوست گندمی می شود، همه زنان در حال تلاش برای تغییر چهره خود هستند ، اندام ها، رنگ پوست، رنگ مو آنها از یک الگو استفاده می کنند و لزوما تمام مردان را جذب نمی کنند.

بررسی یادگیری مسائل زناشویی

پس از مغز، همه چیز را هورمون ها و غدد مترشحه درونی کنترل می کند: هیپوفیز، هیپوتالاموس، تیروئید، آدرنال، بیضه و تخمدان هر یک از این موارد اگر یک مشکل پیدا کند، با مسائل جنسیتی به مشکلاتی خواهیم برخورد. پس از هورمون ها، به ژنتیک می رسیم. مشکلات ژنتیکی نیز می تواند به مشکلات جنسی منجر شود. بعد از ژنتیک مهم ترین بخش سیستم خون بدن است. اگر ما کم خونی داشته باشیم یا اگر تالاسمی باشیم، در روابط جنسی به مشکلاتی خواهیم خورد. پس این موارد را باید برای یادگیری مسائل زناشویی بیشتر بشناسیم.

بیماری ها

بیماری های عفونی مانند سل و بیماری هایی مانند دیابت می‌توانند ارتباط جنسی‌مان را دچار اختلال کنند. اگر دقت کرده باشید، می بینید که تا اینجا من هیچ گونه سخنی راجع به آلت تناسلی نکرده ام زیرا اهمیت آن در روابط زناشویی بسیار کمتر از آنچه عموم مردم تصور می کنند، است. واقعیت این است که آلت جنسی در ردیف ششم برای یک رابطه جنسی سالم مهم است. جهت دریافت اطلاعات راجع به یادگیری مسائل زناشویی می توانید از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با برترین مشاوران و روانشناسان سطح کشور که در سایت زندگی ما گرد هم آمده اند ارتباط برقرار نمائید.

‌احساسات مثبت

برای رابطه زناشویی سالم و طبیعی، یادگیری مسائل زناشویی اولین قدم است، اما گام دوم، عواطف و احساسات مثبت برای همسر است. شما همسرتان را با احترام دوست دارید. البته درمان احساسات منفی، آسان نیست. اگر شوهر و همسر با هم احساس مثبت نکنند، در ازدواج مشکل خواهند داشت. اکثر مردان به دنبال زنان هستند که قابلیت‌هایشان را تایید کنند و قبولشان داشته باشند. توصیه من به همه زنان این است که از پذیرفتن و تایید همسر خود اجتناب نکنید و طبق یک نقل قول مشهور، آن ها را تحویل بگیرید. این نیز هم تاثیرات مثبت جسمی در پی دارد، هم تاثیرات مثبت روحی.

شناخت یادگیری مسائل زناشویی

اتاق خوابی که قرار است روابط زناشویی و جنسی در آن انجام شود، نقش مهمی در سلامت این رابطه ایفا می کند. در یک اتاق خواب که شما احساس اضطراب می کنید، شما نمی توانید یک رابطه جنسی سالم و آرام داشته باشید. محیط باید به طور کامل ایمن باشد زیرا اضطراب شایع ترین علت اختلال در سیستم گیرنده مغز است. نقاط دیگر باید در طراحی و دکوراسیون اتاق خواب، از جمله این یک واقعیتی است که رنگ اتاق خواب باید روشن باشد، نور اتاق باید کافی باشد و حتی خیلی خوب است که یک موزیک ملایم و بدون کلام هم گوش‌ بدهید، به این دلیل که در این وضعیت، مغز شما برای یک رابطه سالم بهتر عمل می کند.

برای دریافت اطلاعات در خصوص یادگیری مسائل زناشویی می توانید از خدمات بهترین متخصصان و روانشناسان نیز بهره مند شوید و یک مشاوره تلفنی با کیفیت را نیز از سایت زندگی ما تجربه نمائید.

یادگیری مسائل زناشویی

آشنایی با بهداشت جنسی‌

شوهر و همسر قبل از اینکه رابطه جنسی داشته باشند، باید یک دوش کامل داشته باشند. استفاده از عطر و صابون خوشبو نیز مهم است. سیستم تناسلی نیز باید شسته شود. پس از مراقبت بهداشتی، نوبت به آرایش خواهد رسید، این درست نیست که زنان در خارج از منزل آرایش داشته باشند، اما تصور می کنند که در داخل منزل و در مقابل شوهرشان آرایش نمی کنند.

توصیه می کنیم برای یادگیری مسائل زناشویی مثلا زوج ها عطر و ادکلن خود را در مدت کوتاهی تغییر دهند. برای یک مدت طولانی، به عنوان مثال سی سال، استفاده از تنها یک نوع عطر خوب نیست. شاید شریک زندگی شما با عطر جدید شما ارتباط بهتری داشته باشد. پاکسازی دهان و دندان مهم است. قبل از ارتباط زناشویی، مطمئن باشید از چیزهایی مانند سیگارکه نفس شما را بد بو می کند اجتناب می کنید و به یاد داشته باشید ترجیح دهید چیزی بخورید که باعث بوی خوش دهان شما می شود.

مقالات پیشنهادی مجیب

کاربران عزیز و گرامی می توانند برای دریافت مشاوره از بهترین مشاوران و روانشناسان کشور به صورت همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با سایت زندگی ما تماس حاصل نمایند و از خدمات آن ها حتی در روزهای تعطیل نیز بهره مند شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه یادگیری مسائل زناشویی نیز می توانید از طریق تماس تلفنی با شماره زیر از سراسر ایران اقدام نمائید. شماره تماس:zendeghima.ir

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه