مرکز مشاوره روانشناسی اردبیل با ارائه تکنیک های نوین

مرکز مشاوره روانشناسی اردبیل
   

مرکز مشاوره روانشناسی اردبیل یکی از مراکز بسیار منحصر به فرد برای کمک به افراد جامعه در تمامی زمینه هاست. مشاوره روانشناسی قطعا جز مسائلی است که این روزها بسیار شنیده ایم، از این رو در این مقاله قصد داریم تا به سؤالاتی مانند «فواید و مزایای مشاوره روانشناسی چیست؟»، «انواع تکنیک های مشاوره؟ و… پاسخ دهیم.  در عصر حاضر ارائه اطلاعات علمی در مورد منابع مشاوره روانشناسی می تواند بسیار مفید واقع شود.

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

اردبیل

 مرکز مشاوره روانشناسی اردبیل

مزیت واضح مرکز مشاوره روانشناسی اردبیل این است که شما و همسرتان به اطلاعاتی برای اطمینان از اینکه ازدواج شما پایدار و بادوام خواهد شد دست خواهید یافت و مهارت های لازم برای مقابله با مسائل خاص پیداخواهید کرد.

شهر اردبیل بین دشتی از همان نام در ارتفاع ۱۵۰۰ متر از سطح دریا و در میان کوه های باغرو (تالش) و سبلان در شمال غربی فلات ایران قرار دارد و دارای زمستان های سرد و تابستان های معتدل است.

مردم اردبیل آذربایجانی هستند و زبان اردبیل آذربایجان ترکی است. در برخی مناطق نمین، مانند بخش عنبران و ویلکیچ، زبان تالشی، و در بخش شاهرود و بخش خورش رستم، زبان تاتی است. دین اکثریت مردم این شهر اسلام (دوازده امام) است. همچنین، مسیحیان شهر، که اغلب ارامنه هستند، در دهه های اخیر مهاجرت کرده اند.

انواع تکنیک های مرکز مشاوره روانشناسی اردبیل

 مرکز مشاوره روانشناسی اردبیل

مشاوره روانشناسی ازدواج مذهبی : بسیاری از موسسات مذهبی به نوعی به این نوع از مشاوره می پردازند..این مشاوره می تواند ترکیبی از انواع “سکولار” های مختلف، از جمله دوره های گروهی، جلسات یک به یک با یک مشاور مذهبی و / یا آزمون سازگاری باشد.

دوره های آنلاین مشاوره: اگر شما و شریک زندگی تان تجربه و شناخت  بیشتری را ترجیح می دهید، دوره های آنلاین می تواند به شما کمک زیادی در این زمینه کند. دوره های آنلاین به طور کلی بیش از نیمی از روز را صرف شما کرده و در زمینه بحث و تبادل نظر شما و شریک زندگی تان کمک می کند و اطلاعات متفکرانه در مورد نحوه پیش بینی و پاسخ مثبت به منازعات احتمالی در ازدواج را ارائه می دهند. به طور معمول، در انتهای دوره، گواهی تکمیلی را دریافت خواهید کرد.

مشاوره حرفه ای یک به یک : احتمالا روش سنتی مشاوره، با مشاور حرفه ای، یک راه عالی برای اطمینان از این است که مشاوره شما به طور خاص در رابطه شما حضور دارد و نسبت به آن آگاه است. این بدان معنی است که شما می توانید مسائل یا مشکلات خود را را با حضور شخصی دیگر به راحتی حل کنید، در ضمن هنگامی که شما با یک مشاور حرفه ای ملاقات می کنید می دانید که جلسات شما کاملا محرمانه هستند.

مقالات پیشنهادی مجیب

ادامه

تست سازگاری یا پرسشنامه ها : اغلب در رابطه با انواع دیگر مشاوره روانشناسی، آزمون های سازگاری به سادگی ارزیابی می شوند، پیدا کردن و شناسایی نقاط قوت و احترام و ارتباطات از جمله مباحثی است که در این آزمون ها مطرح است. این تست ها به عنوان یک منبع خوب برای کمک به مشاوره حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرند.

دوره های گروهی و بحث : در حالی که زوج ها معمولا تنها به مشاوره های گروهی برای آمادگی ازدواجشان تکیه نمی کنند، بلکه می توانند بحث های گروهی وسیع تری نیز داشته باشند، می توانند با زوج های فعال و زوج های متاهل در معرض دیدگاه های مختلف قرار گیرند. شما و شریک زندگیتان ممکن است از استراتژی های جدیدی برای حل و فصل بهره بگیرید. شما همچنین ممکن است احساس تسکین خاطر در مواجه با مشکلات پیدا کنید.

به طور کلی، این تستها شامل سوالاتی هستند که شما و سایر افراد مهم زندگیتان به طور جداگانه پاسخ خواهید داد (اغلب ممکن است پاسخ ها به صورت «هرگز، گاهی اوقات، همیشه» و یا چیزی شبیه به این باشد) و سپس نتایج خود را بازخوانی می کنید تا ببینید که کجا ممکن است نیاز داشته باشید روی خود کار کنید.

اگر می خواهید بدانید که کدامیک از موضوعات یا سوالات در این پرسشنامه پیش از ازدواج وجود دارند، نمونه های مختلفی در اینترنت وجود دارد. جستجوی ساده “پرسشنامه پیش از ازدواج” به شما نتایج بسیار خوبی خواهد داد. فقط توجه داشته باشید که تعداد زیادی از نسخه ها وجود دارند و شما به احتمال زیاد دقیقا همان چیزی را که می خواهید پیدا نمی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مرکز مشاوره روانشناسی اردبیل با متخصصین ما در سایت زندگی ما تماس بگیرید.

مزایای مرکز مشاوره روانشناسی اردبیل

 مرکز مشاوره روانشناسی اردبیلمزیت واضح مرکز مشاوره روانشناسی اردبیل این است که شما و همسرتان به اطلاعاتی برای اطمینان از اینکه ازدواج شما پایدار و بادوام خواهد شد دست خواهید یافت و مهارت های لازم برای مقابله با مسائل خاص پیداخواهید کرد. با این حال، یک نگاه دقیق تر به مزایای مرکز مشاوره روانشناسی اردبیل می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که کدام مشاوره حرفه ای برای شما و شریک زندگی شما مناسب است.

مزایا

  • ایجاد اهداف و قطعنامه های متقابل برای ازدواج – شما و همسرتان ممکن است ایده های مختلفی در ذهن داشته باشید. بحث در هر مورد قطعا چیزی را پیش نخواهد برد. ارائه چند قطعنامه که ترکیبی از آنچه شما هر دو می خواهید و اهداف مشترک هر دو در آن تنظیم شده باشد، قطعا کمک کننده خواهد بود.
  • درک، سازگاری و بهبود سبک های ارتباطی – قطعا شما و همسرتان بهتر از هر کس دیگری نقاط قوت و ضعف خود و نحوه انطباق با آنها را باید بدانید و یا چگونگی حل و فصل کردن مسائل را باید خوب بسنجید.
  • جلوگیری از درگیری های بالقوه قبل از اینکه آنها به یک مشکل تبدیل شوند – مشاوره قبل از ازدواج به شما فرصتی خواهد داد تا مسائل بهتر از قبل باز شوند. اغلب زوج ها از صحبت در مورد مسائلی که در اختیار دارند، اجتناب می کنند و معتقدند که در تابش زندگی جدید، مشکلات به راحتی از بین می روند. این کاملا خلاف یک ازدواج موفق است. در عوض، مشاوره قبل از ازدواج به شما کمک می کند تا از این طریق مسائل خود را حل کنید و به شما کمک می کند که درک کنید که تفاوت های شما جز مشکلات نیست.
  • نادیده گرفتن اضطراب ازدواج – تفکر تعهد مادام العمر هنوز هم می تواند باعث اضطراب شود. اگر شما یا شریک زندگی تان چنین اضطرابی دارید، قطعا مشاوره قبل از ازدواج گزینه ای عالی برای شما خواهد بود. شما می توانید با علل احتمالی اضطراب روبه رو شوید و از طریق آنها به درستی عمل کنید، به طوری که هر دو احساس کنید که ازدواج یک گام مثبت برای روابط شما خواهد بود.

 

مشاوره تلفنی مجیب در رابطه با مرکز مشاوره روانشناسی اردبیل

به عنوان یک روانشناس مشاوره، مشاور مجیب موارد زیر را در نظر دارد:

  • ارزیابی ها، از جمله ارزیابی نیازهای بهداشت روانی، ارزیابی ریسک و آزمایش روان سنجی انجام می شود
  • یک توضیح روانشناختی از مسائل را بیان می کند
  • ایجاد رابطه کار مشترک با مشتری بر اساس اعتماد و احترام
  • برنامه ریزی و اجرای درمان های روان شناختی متخصص
  • نظارت و ارزیابی نتایج درمان
  • همکاری با همکاران، تیم های مختلف رشته ای و ارجاع کنندگان در برنامه ریزی درمان و ارائه خدمات به منظور رفع نیازمندی های مشتری
  • ارتباطات پیچیده، فنی و / یا بالینی حساس را به صورت واضح و صریح، به صورت کلامی و به صورت کتبی، به مشتریان، خانواده های آنها و مراقبین ارتباط دهنده
  • به تحقیق، ارزیابی خدمات و ممیزی کمک می کند، به صورت جداگانه یا به عنوان بخشی از یک تیم نظارت بالینی و حرفه ای به طور منظم
  • ادامه دادن به پیشرفت شخصی و حرفه ای برای حفظ دانش و مهارت های خود

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه