افکار منفی تان را بنویسید تا از شرّشان خلاص شوید.

رهایی از افکار منفی
   

رهایی از افکار منفی دارای راه حل های متفاوتی می باشد. افکار منفی ، چیزی که باعث پایین آمدن اعتماد به نفس می شود، منجر به افسردگی می شود، احساس تنهایی و ناامیدی می کند و فرد را از درون خود می شکند. افکار منفی گاهی اوقات به صورت ناخودآگاه با در شرایط قرار گرفتن در ذهن ما شکل می گیرند، اما نگران نباشید، با راه و روش هایی جدید می توانید این افکار منفی را از ذهن خود دور نمایید.

برای دریافت راه و روش های نوین برای بیرون نمودن افکار منفی از ذهنتان کافیست با مشاوران با تجربه مرکز مشاوره تلفنی مجیب در تماس باشید. مرکز مشاوره تلفنی مجیب یکی از با سابقه ترین و معتبر ترین مراکز مشاوره تلفنی در ایران است. مشاوران متخصص این مرکز مشاوره در زمینه های مختلفی به موفقیت های بی شماری رسیده اند.

برای تماس با مرکز مشاوره تلفنی مجیب کافیست شماره تلفن  zendeghima.ir شماره گیری نمایید. لازم به ذکر است که این مرکز مشاوره در تمامی روز های هفته حتی روز های تعطیل از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تماس های شما عزیزان است.

نوشتن افکار منفی

نوشتن افکار منفی

نوشتن، یکی از راه هایی است که می توانید از شر افکار منفی راحت شوید. این هنر است که علاوه بر ارتباط با دیگران، به ما کمک می کند که ایده های ما، فرآیند فکر، و احساسات و احساساتمان را بیان کنیم. در واقع مشاوران متخصص در این زمینه به افراد توصیه می کنند برای رهایی از افکار منفی آن ها را بر روی یک کاغذ یادداشت نمایند. با نوشتن ذهن آن ها از وجود افکار منفی خالی شود.

هنگامی که افکار خود را در یک قطعه کاغذ بنویسید، در واقع بیانات خود را در رابطه با این حادثه بیان می کنید و خواهید دید که چگونه بر روی زندگی شما موثر خواهد بود. اما هنگامی که این منفی را به خودتان محدود می کنید، افکار خود را به هم پیوند می زنید و این باعث می شود که شرایط مختلفی ایجاد شود که از بهبود شما متوقف می شود.

جالب است بدانید که با نوشتن افکار منفی خود نه تنها یک نوشتن ساده انجام نمی دهید، بلکه ذهن خود را از نفی بودن خالی می کنید و دیگر افکار منفی در ذهن شما نقش پر رنگی ندارند و از ذهن شما حذف شده اند.

 

گاهی اوقات تفکر منفی نتیجه دیدگاه منفی است.با افکار منفی در ذهن ما اتفاقات بد نیز ممکن است برای ما اتفاق بیفتد.

 

نوشتن افکار منفی بر روی کاغذ را مشاوران با تجربه سایت زندگی ما به شما عزیزان توصیه می کنند. اگر شما هم از وجود افکار منفی در ذهن خود خسته شده اید و احساس افسردگی می کنید می توانید برای نحوه نوشتن افکار منفی بر روی کاغذ از کشاوران مرکز مشاوره تلفنی مجیب کمک بگیرید. برای برقراری تماس با مرکز مشاوره تلفنی مجیب می توانید با شماره  zendeghima.irتماس حاصل فرمایید. مرکز مشاوره تلفنی مجیب در تمامی روز های هفته از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تماس های شما عزیزان است.

رهایی از افکار منفی

رهایی از افکار منفی

زمانی که افراد با افکار منفی محاصره می شوند در واقع باید به دنبال ریشه این افکار منفی باشند.  باید دلیل این افکار را درک نمایند. ریشه یابی اصلی افکار منفی یکی از مهم ترین راه ها برای رهایی از افکار منفی ذهن است و می توانید به سمت افکار مثبت پیش بروید و روش زندگی خود را تغییر دهید.

پس از نوشتن افکار آزار دهنده منفی بر روی کاغذ می توانید آن را مچاله نمایید و با نشانه گیری در سطل آشغال پرتابش نمایید تا به راحتی از ذهن خود نیز آن را بیرون بیاندازید. جالب است بدانید که روانشناسان معتقد هستند با این پرتاب نمودن اهمیت افکار در ذهن کاهش پیدا می کند. مدار عصبی ما همیشه تمایزی روشن بین ذهنی و فیزیکی ایجاد نمی کند. از لحاظ فیزیکی افکار منفی از بین میرود و حجم ذهنی آنها نیز روانی است.

دیگر روش های رهایی از افکار منفی

گوش دادن به موسیقی

اغلب موسیقی به عنوان یک استرس تسکین دهنده و یک شفا دهنده درد شناخته شده است. هنگامی که افراد به موسیقی را گوش می دهند، متوجه خواهند شد که درد آن ها کاهش داده شده است و استرس درون آن ها کم می شود. هر زمان که خودتان را در هر افکار منفی قرار دادید، به موسیقی گوش دهید، تا این افکار از بین نرود. هنگامی که شما بر آن غلبه کنید، احساسات کنونی خود را در نوشتن خود بیان کنید. شما متوجه خواهید شد که تفکر منفی من به پایان می رسد و شما با افکار مثبت خواهید آمد.

 

مقالات پیشنهادی مجیب

 

دیدگاه خود را تغییر دهید

گاهی اوقات تفکر منفی نتیجه دیدگاه منفی است.با افکار منفی در ذهن ما اتفاقات بد نیز ممکن است برای ما اتفاق بیفتد.

به عنوان مثال، به جای فکر کردن، “من در این ماه با مشکلات بسیار زیادی رو به رو خواهم شد و نمی دان با آن چگونه برخورد نمایم”، فکر می کنم “من با برخی از چالش ها مواجه هستم، اما من در تلاش برای یافتن راه حل ها هستم”. شما اساسا همان چیزی را می گوئید، مگر اینکه راه دوم، آن را به مثابه چرخش مثبت تر نشان دهد.

اما گاهی اوقات این تغییر تونال کوچولو می تواند تفاوت های زیادی را با الگوهای تفکر شما ایجاد کند. برخی دیگر از راه حل های که می توانید با راهنمایی گرفتن از بهترین مرکز مشاوران کشور، مرکز مشاوره تلفنی مجیب یاری بخواهید. برای تماس با مرکز مشاوره تلفنی مجیب در هر زمانی که بخواهید از هر نقطه از این کشور می توانیدبا شماره zendeghima.ir  تماس حاصل فرمایید.

نتیجه گیری

برای رهایی از افکار آزار دهنده منفی راه و روش های بسیار متنوع و زیادی وجود دارد اما یکی از بهترین و موثرترین راه و روش ها نوشتن آن ها بر روی یک کاغذ می باشد. با این عمل ذهن شما زا افکار منفی خالی می شوند و با پرتاب نمودن آن کاغذ در سطل زباله می توانید این احساس را داشته باشید که افکار منفی خود را در سطل زباله پرتاب نموده اید و دیگر در ذهن شما جایگاهی ندارند.

مرکز مشاوره تلفنی مجیب همه روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب می تواند به شما عزیزان کمک نماید تا از شر افکار منفی خود خلاص شوید. برای تماس با این مرکز مشاوره می توانید با شماره  zendeghima.ir تماس حاصل فرمایید.

 

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه