مرکز مشاوره روانشناسی سیستان و بلوچستان

مرکز مشاوره روانشناسی سیستان و بلوچستان
   

اما چرا باید اینگونه باشد، این افراد کم هم نیستند و بخش اعظمی از جامعه به این مصیبت گرفتار هستند. برای مدیریت اینگونه لحظات سخت زندگی باید چه کار کرد، اگر واقعا درصدد حل اتفاقات و مشکلات هستید باید همانند یک فرد مسلط و باهوش خود را از میدان مشکلات برهانید و بر آن ها به گونه ای مسلط شوید تا از بالای این میدان بر سختی ها  تسلط یابید و خود را  نجات دهید.

ولی بر تسلط بهتر باید از یک فرد آگاه استفاده کرد، این فرد آگاه چه کسی می تواند بهتر از یک متخصص روانشناس باشد.

امروز و فردا نکنید

مرکز مشاوره روانشناسی سیستان و بلوچستان

اکثر ما زندگی خود را با امروز و فردا کردن گذرانده ایم و به یکباره می بینیم که دهه های مختلف زندگی در حال پیمودن هستند و هیچ کدام را آنگونه که باید نمی بینیم و لذت نمی بریم و در آخر سر هم  تنها مشکلات دیده ایم و رنج کشیده ایم.

این مقاله قصد نصیحت و اندرز را اندارد تنها تجربیاتی که از زندگی افراد مختلف در مرکز مشاوره روانشناسی را بدست اورده قصد دارد تا ارتباط خوبی بین ما و روانشناس و یا مشاوره برقرار کند.

وقتی ازدواج می کنیم، صاحب فرزند می شویم زندگی در حال گسترش است، زندگی مسیر خود را در حال طی کردن است ولی در این مسیر مشکلات و اتفاقات هم خودشان را نشان می دهند، این ماه نیستیم که می توانیم اتفاقات را شیرین کنیم و یا تلخ کنیم، انتخاب با خود ماست، مثلا دچار شکست مالی می شویم، این شکست مالی را کسی بر ما تحمیل نکرده و شانس و اقبال هم که دوباره در گرو انتخاب و اختیار و نیرو تفکر ماست پس چرا بیشتر اتفاقات بد را تجربه می کنیم.

جواب سوال را خود شما بهتر می دانید، یکی از تجربه های همیشگی به خاطر عبرت نگرفتن است، به خاطر تجربه چندین هزار بار اشتباهی است که همه ما انجام می دهیم.

و مشکلاتی از این دست که با امروز و فردا کردن همیشه آن ها را برای خود تکرار می کنیم.

مرکز مشاوره و روانشناسی سیستان و بلوچستان: کاری به قضاوت دیگران نداشته باشید

در مجامع کوچک مردم زیاد به کار یکدیگر دخالت می کنند، سرک می کشند، حرف می زنند، بد و بیراه می گویند و خلاصه قضاوت های ناآگاهانه و ناعادلانه را بر زبان می آورند اما با اینگونه مشکلات در شهر و روستا ها کاری می توان کرد؟

بسیاری معتقد هستند چون در بین مردم زندگی می کنیم بهتر است که هم رنگ جماعت باشند و الا رسوا می شوند.

اما باید یک لحظه فقط یک لحظه با خود فکر کنید،که اگر بخواهید هم رنگ جماعت باشید آیا چیزی برای خود می گذارید آیا شما که به فکر حرف مردم هستید آرامش را در زندگی دارید؟  همیشه مضطرب هستید که مبادا اتفاقی بیفتد و حرف های پشت سر من شروع شوند.

اما اگر به این فکر می کردید که تنها یکبار در دنیا زندگی می کنید و بعد از مرگ شما همه چیز به اتمام می رسد،اگر بدانید که مردم چیزی که خود ندارند دوست ندارند دیگران هم داشته باشند، پس شروع به غیبت و قضاوت می کنند آنگاه متوجه خواهید شد که عمر خود را بیهوده در حال نابود کردن هستید.

مرکز مشاوره روانشناسی سیستان و بلوچستان در تمامی زمینه های زیربط شخصی و اجتماعی ترتیب اثر داده است تا افراد به دور از استرس و اضطراب با مشاور و یا روانشناس صحبت کنند، درد و دل کنند و همه مشکلات و اتفاقات خود را حل کنند، که این امکان وجود دارد و از دست علم روانشناسی همه چیز بر می آید و نباید شک کنید.

اکثر ما زندگی خود را با امروز و فردا کردن گذرانده ایم و به یکباره می بینیم که دهه های مختلف زندگی در حال پیمودن هستند و هیچ کدام را آنگونه که باید نمی بینیم و لذت نمی بریم و در آخر سر هم  تنها مشکلات دیده ایم و رنج کشیده ایم.

یک بار هم که شده با کمک روانشناس مشکل را حل کنید

این همه زندگی را با تجربه های تلخ و پر رنج امتحان کرده ایم و دوباره تکرار کرده ایم، یکبار هم که شده مسیر خود را تغییر دهیم و با یک تفکر اصولی این اتفاقات تلخ را دیگر تجربه نکنیم.

اینگونه که اگر کاری می خواهید شروع کنید،مثلا می خواهید ازدواج کنید، یا می خواهید با کسی وارد معامله و رابطه شوید، اگر رشته ای به خصوصی را می خواهید انتخاب کنید کافی است که مشورت کنید و  طلب راهنمایی کنید و همین کار برای شروع بهتر بودن کافی است.

افکار قدیمی را دور بریزید و یا تحت تاثیر دیگران قرار نگیرید و بپذیرید که دنیا آنقدر پیچیده و بزرگ شده است که دیگر با تکیه بر عقاید گذشته نمی توان زندگی را پیش برد، و یا  زندگی را چرخاند؛ اگر می خواهید ثابت نباشید و پیشرفت کنید پس مشاوره بگیرید.

با مراجعه به مرکز مشاوره روانشناسی سیستان و بلوچستان یک مهلت دیگر به خود بدهید تا پیشرفت به زندگی شما برگردد.

شما در روستا و یا یک شهر کوچک هم که باشید اکنون با مراکز روانشناسی می توانید در ارتباط باشید، مثلا مرکز مشاوره روانشناسی سیستان و بلوچستان آماده و یارای کمک به همشهری های خود می باشد.

مقالات پیشنهادی مجیب

مرکز مشاوره روانشناسی سیستان و بلوچستان

مرکز مشاوره روانشناسی سیستان و بلوچستان

مرکز مشاوره روانشناسی  سیستان وبلوچستان برای کمک رسانی به همشهری های خود در هر زمینه ای اعم از تحصیلی، خانوادگی، کودک، زناشویی و اختلالات روحی و روانی می تواند بهترین راه حل را برای شما ارائه دهد.

مراکز روانشناسی دیگر آنقدر پیشرفت کرده اند، از متخصصان آگاه و خبره در کشور آنقدر داریم که به راحتی و با اطمینان می توانید بر راهنمایی هایشان تکیه کنید.

در ضمن تصور قدیمی که وقتی به مشاوره مراجعه می کنیم فقط کلی قرص و دارو را برای ما تحویز می کنند، دیگر خبری نیست.

در مراکز روانشناسی و مشاوره ابتدا نزد مشاوره می رویم و اگر در حیطه راهنمای و مشورت نیاز شما باشد، او خود معیار های لازم و متناسب با شما، روحیه شما و شرایط زندگی شما ارائه می دهد.

اما اگر موضوع در رابطه با مشکلات و اختلالات روحی باشد پس به مرکز مشاوره روانشناسی سیستان و بلوچستان میتوانید مراجعه کنید.

روانشناس با پیگیری اوضاع روحی، شخصی و زندگی خانوادگی درمان های موثر را با آگاهی و همکاری خود شما تجویز می کند این درمان می تواند درمان رفتاری باشد، درمان روحی – روانی و کلاس های مشاوره  و حل مشکل باشد و دست آخر درمان های دارویی که البته در بیشتر مواقع سه روش همگام و موازی با هم پیش می روند.

برای دریافت خدمات مشاوره و روانشناسی با شماره تماس zendeghima.ir از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی در روز های تعطیل تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه