صادق بودن با همسر تا چه اندازه خوب است؟

صادق بودن با همسر
   

صادق بودن با همسر تا چه اندازه بهتر است؟ همه ما یک نوع بیرونی داریم. این که آیا ما آن را می پذیریم یا خیر، معمولا در هنگام تعامل با دیگران، حتی کسانی که به ما نزدیک هستند، نوعی از ماسک داریم. ماسک هایی که ما را پوشش می دهد و عمیق ترین بخ درون خودمان را حفظ می کنند.

گاهی اوقات ماسک، لبخند و یا اعمال خوب است. در ادامه نکاتی برای صادق بودن با همسر بازگو می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه صادق بودن با همسر می توانید به صورت روزانه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با سایت زندگی ما تماس حاصل نمائید.

نکاتی برای صادق بودن با همسر

صادق بودن با همسر

بپذیرید که تنها نیستید

شما یک زن و شوهر هستید و مسئولیت ها و تعهدات خود را نسبت به شریک زندگی خود می دانید، حتی اگر بخواهید بخشی از این تعهدات را احساس نکنید. اگر می خواهید شخصیت و عزم خود را برای همسر خود ثابت کنید، شکی نیست که نمی توانید این رابطه را ادامه دهید. همسرتان را دوست داشته باشید و از او عشق بخواهید. در رابطه زناشویی سالم باید به همسر خود عشق ورزید. اگر در این رابطه عاشقانه هستید، نباید نگران همسر خود باشید زیرا او در اختیار شما است. یاد بگیرید که زندگی زناشویی خود را بخشی از نیازهای خودخواهانه خود قرار ندهید.

مرموز نباشید

همیشه پاسخگو و در دسترس است این هرگز هویت و آزادی شما را از عمل باز نمی دارد، اما شما را آزاد خواهد کرد که عمل کنید. کنار گذاشتن مکالمات تلفنی مخفی؛ روابط شبکه مخفی؛ دوستان مخفی حساب های بانکی مخفی و رفتارهای دیگر که باعث خراب شدن رابطه شما و همسر شما می شود. شما عادل هستید، رفتارهای مرموز و مشکوک شما زندگی خراب کن است.

اطمینان حاصل کنید که در رابطه زناشویی نزدیک شما نمیتوانید رفتارهای پنهانی طولانی داشته باشید. یک روز همسر شما ممکن است یک پیام متنی را بخواند یا از شما بپرسد که چرا دیر کرده اید و مجبورید پاسخ دهید.  ضمنا شما می توانید در این خصوص با سایت زندگی ما نیز مشورت نمائید و از خدمات متخصصان و مشاوران با تجربه بهره مند شوید.

مطالعات نشان می دهد که بسیاری از مردان که به زن خود خیانت می کنند، کسانی هستند که دیر می کنند و یا با دوستانشان زیاد هستند. زنان نیز اغلب شکایت می کنند که همسرانشان دیر می کنند یا خانواده های متاهل را نادیده می گیرند.

همسر خود را کنترل نکنید

کنجکاوی و نگرانی بیش از حد نشانه ای از تعهد و مسئولیت در برابر همسر شما نیست. تفاوت رفتارهایی که کنترل بیش از حد همسر و رفتار شما را نشان می دهد، نشانه ای از توجه و پشتیبانی است. همسر خود را درمان کنید تا احساس نکند که تحت کنترل او هستید.

با همسرتان صمیمی باشید

اگر نمی دانید که چگونه عاشق همسر خود باشید، همیشه نگران خواهید شد زیرا شما به خوبی می دانید که از چشمه عشق شما تغذیه نمی شود. بنابراین اگر شما نمی دانید چگونه عشق و محبت خود را بیان کنید، سعی کنید آن را بیاموزید. درباره ظواهر، عاشقانه بودن و آغوش، بیشتر به اعتماد به رابطه زناشویی خود بیاموزید.

ازدواج یک داستان متفاوت است

ازدواج باید جایی باشد که شما تمام ماسک های خود را بردارید. هنگامی که تعهدات خود را اعلام کردید، تمام خود را به همسر خود متعهد شوید. شما عشق خود را در هر شرایطی انتخاب کردید (ثروتمندتر، فقیرتر، بیمار، سالم – به یاد آورید). شما تصمیم گرفتید خودتان را با همسر خود در میان بگذارید. شما نمی توانید ماسک داشته باشید و همسرتان هم همینطور. تنها راه رسیدن به عشق واقعی از طریق آسیب پذیری است. آسیب پذیری از طریق صداقت و شفافیت در ارتباط شما به دست می آید. صداقت انتخاب و عمل است که منجر به تجربه عشق و دوست داشتن با خود واقعی شما می شود. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در زمینه صادق بودن با همسر با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس حاصل نمایئد.

اگر نتوانیم واقعی و شفاف در ازدواجمان باشیم، رابطه درست نیست.

دروغ مسبب ازدواج دردناک است. ما تمام زندگی خود را با این شخص صرف می کنیم. شرایطی می آید که ازدواج را تهدید می کند. زندگی اتفاق می افتد در حالی که نیروهای خارجی در کنترل ما نیستند، انتخاب صداقت رونق زندگی است. چگونه می توانیم یک تیم باشیم اگر در همان صفحه یکی نباشیم؟ چطور می توانیم بهترین حرکت بعدی خود را به طور استراتژیک انجام دهیم اگر همه کارت ها روی میز نیستند؟ به منظور همکاری با یکدیگر، ما باید با یکدیگر همکاری کنیم. ما باید ماسک های خود را حذف کنیم و صادق باشیم. به این ترتیب می توانیم یکدیگر را در آغوش بگیریم.

اگر در رابطه راستگو نباشیم شکست می خوریم

به تازگی، من کار خود را ترک کرده ام و کاملا صادقانه هیچ ایده ای ندارم. یک روز صبح، بیدار شدم برای انجام برخی از کار های جدی برای شروع برنامه ریزی، تلاش برای استراتژی حرکت بعدی. من احساس تحقیر شدن نمی کنم که در این رابطه کاملا خوب هستم. من وسوسه شدم که لبخند بزنم و همه را بشناسم که برای فرصت های جدید هیجان زده هستم (مخفی کردن ترس).

همسر شما نمیتواند واقعا شما را بشناسد اگر شما موفق به بودن یک فرد شفاف نیستید. مسلما شما هم ممکن است خودتان را نشناسید. هنگامی که ما ناسازمانی را انتخاب می کنیم، همسر ما در واقع از فرصت برای عاشق شدن ما دوری می کند. صریح رشد را تشویق می کند و یک رابطه عمیق را به وجود می آورد که نمی تواند تکرار شود. شفافیت یک پایه قوی در ازدواج ایجاد می کند، ایجاد اعتماد می کند. صداقت می گوید: “ما یک تیم هستیم” شفافیت می گوید: “من می خواهم بیشتر از شما بدانم و می خواهم که بیشتر از من بدانید”.

مقالات پیشنهادی مجیب

شفافیت من به شوهرم فرصتی برای دانستن و پاسخ دادن می دهد. این فرصت را برای او فراهم کرد. اکنون ما می توانیم تیمی باشیم که با این تغییر روبرو است. من احساس امنیت می کنم دانستم که من تنها نیستم.

شفافیت مربوط به ازدواج سالم و طولانی مدت است (این چیزی است که همه ما می خواهیم، ​​درست است؟). آسیب پذیری و صداقت یک فضای جدید برای شما و همسرتان ایجاد می کند تا به صورت یکپارچه، با یکدیگر کنار بیایید و آماده باشید تا هرگونه زندگی را حفظ کنید.

مشاوره مجیب برای صادق بودن با همسر

صادق بودن با همسر

مطالعات نشان می دهد که بسیاری از مردان که به زن خود خیانت می کنند، کسانی هستند که دیر می کنند و یا با دوستانشان زیاد هستند. زنان نیز اغلب شکایت می کنند که همسرانشان دیر می کنند یا خانواده های متاهل را نادیده می گیرند. تا زمانی که شما می توانید عوامل و رفتارهایی را که باعث ناراحتی شما و صداقت شما می شوند کاهش دهید و تمام تلاش خود را انجام دهید تا همسرتان احساس اعتماد و وفاداری کند.

برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما برای صادق بودن با همسر از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.irاز سراسر ایران تماس بگیرید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه