آیا مردان بیشتر از زنان درگیر عشق می شوند؟

میزان عاشق شدن مردان
   

در این مقاله راجع به میزان عاشق شدن مردان نسبت به زنان صحبت خواهیم کرد،گاهی اوقات از شما پرسیده می شود که چه چیزی موجب می شود تا زنان در مورد زندگی روزمره خود با هم صحبت کنند، در حالی که مردان اغلب درون گرا هستند و وقت خود را برای گفتگو در مورد روال روزانه خود نمی گذارند؟ چرا مردان معمولا وقت آزاد خود را با کامپیوتر و یا خواندن مجلات ورزشی صرف می کنند، در حالی که زنان ترجیح می دهند اخبار را از این و آن بگیرند یا سعی کنند رابطه خود را با دیگران بهتر و صمیمی تر کنند؟ چرا مردان و زنان تقاضای چیزهای مختلف از روابطشان را از یکدیگر می کنند؟ شاید علت تفاوت اساسی در مغز مردان و زنان است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت زندگی ما تماس بگیرید.

کلمات کلیدی:(میزان عاشق شدن مردان|عاشق شدن مردان )

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

بررسی میزان عاشق شدن مردان

محققان در مطالعه خود تفاوت های رفتاری را دریافتند که احساس درد در زنان و مردان متفاوت است. مردان در مواجهه با درد اغلب از چگونگی خلاص شدن از آن در کوتاه ترین زمان ممکن فکر می کنند؛ اما بر عکس، زنان بیشتر درگیر پاسخ های عاطفی خود به آسیب هستند که ممکن است احساس درد آنها را بیشتر کند.

  • اختلافات طلاق زنان و مردان

اختلافات جنسیتی نیز برای مقابله با معایب طلاق در این مورد آشکار است. زنان توانایی بیشتری برای انطباق با این موضوع را دارند. یک مطالعه نشان داد که زنان در برخورد با تمام مراحل قطع رابطه، قوی تر از مردان هستند. شاید به همین دلیل میزان عاشق شدن مردان نسبت به زنان کمتر باشد و یا شاید مردان خود را کمتر درگیر آن کنند. در ادامه با ما همراه باشید.

میزان عاشق شدن مردان

شناخت میزان عاشق شدن مردان

۶۳٪ از زنان اظهار داشتند که در دو سال اول پس از طلاق، آنها بسیار شادتر از زمانی بود که هنوز هم زندگی می کردند، در حالی که تنها ۵۲٪ از مردان دارای دیدگاه های مشابه بودند. روانشناس بالینی دکتر فرانک تالیس معتقد است که یافته ها را می توان با تفاوت های متمایز موجود در دو جنس توضیح داد. در تکامل، زنان به احتمال زیاد به دنبال معاشرت و رفتارهای اجتماعی هستند، زیرا در هر صورت، زنان دارای فرزندان هستند و آنها را آماده تشکیل اجتماع می کنند.

عمدتا میزان عاشق شدن مردان پس از فروپاشی رابطه زناشویی اینگونه است، مردان به دنبال درک جدیدی برای حفظ اعتماد به نفس خود هستند و به دنبال رابطه جدید می روند تا اینکه فکر کنند که چرا ازدواج آنها شکست خورده است.

بررسی مهارت های ارتباطی اجتماعی

آنها مهارت های ارتباطی اجتماعی دارند که مردان آن را ندارند و میزان عاشق شدن مردان نیز به همین دلیل احتمال دارد کمتر از زنان باشد. زنان با داشتن این مهارت ها از طریق احساسات خود صحبت می کنند و راحت تر با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار می کنند، در حالی که مردان توانایی برقراری روابط اجتماعی با دوستان خود را زیاد ندارند و در عوض، از مواجهه با یک موضوع ناخوشایند، آنها سعی می کنند آن را به هر اندازه ممکن در خود حل کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با سایت زندگی ما می توانید به صورت همه روزه با این مرکز تماس حاصل فرمائید.

ارزیابی و آشنایی با میزان عاشق شدن مردان

شاید علت علمی این امر این است که مغز مردان به طور منظم و تحلیلی عمل می کند، در حالی که مغز زنان بیشتر در مورد احساسات است. به نظر می رسد که مزایای ذاتی نقش مهمی در زندگی جنسی زن دارند. در طی چند سال اول پس از طلاق، زنان ارتباطات بیشتری با دوستان خود برقرار می کنند و وقت بیشتری را با خانواده هایشان صرف می کنند و برای ناراحتی خود به مشاوره و درمان می پردازند، در حالی که بسیاری از مردان اغلب به دنبال لذت موقت هستند.

  • رفتار مردان پس از قطع رابطه

عمدتا میزان عاشق شدن مردان پس از فروپاشی رابطه زناشویی اینگونه است، مردان به دنبال درک جدیدی برای حفظ اعتماد به نفس خود هستند و به دنبال رابطه جدید می روند تا اینکه فکر کنند که چرا ازدواج آنها شکست خورده است.

مقالات پیشنهادی مجیب

باور های عمومی در رابطه مردان و زنان

بر خلاف باور عمومی، در روابط دو جانبه، مردان بیشتر احتمال دارد که از زنان عاشق شوند، زیرا میزان عاشق شدن مردان در این مسئله به گونه ای است که مردان تمایل بیشتری نسبت به غرایز خود برای رسیدن به فردی که او را جذاب و زیبا می کند، دارند. از سوی دیگر، زنان بیشتر در معرض ابتلا به یک برنامه ریزی قرار می گیرند که تحت تأثیر تکامل آنها قرار دارند. آنها بیشتر به دنبال یک شریک زندگی می گردند که از آنها مراقبت کند و بتوانند خانواده اش را به صورت مالی و احساسی تامین کنند. زنان علاوه بر جذابیت فیزیکی، در برخورد با طرف مقابل با دنبال مهربانی و سخاوت نیز هستند. جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با سایت زندگی ما تماس بگیرید.

میزان عاشق شدن مردان

نظریات مختلف راجع به میزان عاشق شدن مردان

در جامعه، مردان بیشتر تشویق می شوند تا احساسات خود را کنترل کنند و به آنها وابسته نباشند. شاید کنترل احساسات در قرن های گذشته، به خصوص در جنگ برای مردان خوب بوده باشد؛ اما به طور کلی کنترل احساسات برای ایجاد رابطه زناشویی کار جالبی نیست. از سوی دیگر، زنان در جامعه اغلب به الگوهای رفتاری رجوع می کنند که طی آن زنان به راحتی و مهربان تر رفتار می کنند و ارتباط آنها با دیگران را آسان تر می کند. به همین دلیل، زنان بیشتر به اطمینان کلامی نسبت به مردان توجه دارند اما میزان عاشق شدن مردان نسبت به زنان بر اساس جنبه ظاهری و اخلاقی است.

  • بررسی ویژگی مردان و زنان

در تمام موارد ذکر شده سعی شده کارهای پیچیده مغزی تا حد بسیار زیادی ساده شوند. البته باید توجه داشت که هیچ مرد یا زن  شاید هیچ ویژگی خاصی ندارد که محققان در مورد مغز مردان و زنان می گویند. اکثر مردم مغز متعادل دارند که دارای مقادیر مساوی از خصوصیات مرد و زن هستند. حتی برخی از افراد دارای مغزهایی هستند که رفتاری خلاف جنس آنها دارد.

کاربران گرامی و هموطنان عزیز می توانند در تمام طول روز  از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب و به صورت آنلاین مشاوره تلفنی از سایت زندگی ما دریافت نمایند و از خدمات مشاوران و روانشناسان برتر کشور از طریق تلفن ثابت بهره مند شوند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی لازم در خصوص میزان عاشق شدن مردان می توانید به صورت همه روزه حتی در ایام تعطیل با این مرکز با شماره زیر تماس حاصل فرمائید. شماره تماس:zendeghima.ir

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه