رفتار صحیح در برابر توهین و تحقیر همسر

Fentanyl 9 رفتار صحیح در برابر توهین و تحقیر همسر
   

توهین و تحقیر همسر در روابط زناشویی بین زن و مرد در زندگی می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به زندگی مشترک وارد نماید و حتی ممکن است توانایی ادامه زندگی کردن با یکدیگر را نداشته باشند.

ناگفته نماند که هیچ زوجی در این دنیا وجود ندارد که یکی از دیگری احساس برتری نماید و همسر خود را تحقیر و توهین می کند و نمی توانند رابطه سالم و خوبی را داشته باشند. اگر شما هم همسری دارید که احساس برتری دارد و شما را مورد تحقیر و توهین قرار می دهد می توانید برای چگونگی برخورد با این رفتار با کمک مشاوره بهترین روش های نوین را دریافت خواهید کرد.

مرکز مشاوره تلفنی مجیب یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز مشاوره تلفنی ایران محسوب می شود. مرکز مشاوره تلفنی مجیب دارای مشاوران با تجربه و متخصص در زمینه برخورد مناسب با شخصی که همسر خود را مورد حقیر و توهین قرار می دهد، است.

این مرکز مشاوره سال های زیادی است در خدمت مردم است. برای تمای با مرکز مشاوره تلفنی مجیب می توانید با شمارهzendeghima.irتماس حاصل فرمایید. مرکز مشاوره تلفنی مجیب در تمامی روز های هفته حتی روز های هفته از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تماس های شما عزیزان است.

هر گز در مقابل توهین و تحقیر شدن کوتاه نیایید و نقش قربانی را بازی نکنید، حتی اگر همسرتان شما را مورد توهین و تحقیر قرار می دهد. امروزه مشاوره های تلفنی برای افرادی که فرصت مراجعه حضوری ندارند، و یا از بیان این گونه مسائل در حضور مشاور خجالت می کشند و می توانند تنها با یک تماس بهترین راه حل را در برابر توهین و تحقیر همسر خود دریافت نمایند.

در بسیاری از زندگی های زناشویی کی از افراد برای ادامه دادن زندگی و رابطه خود توهین و تحقیر همسر خود را نادیده می گیرند و کوتاه می آیند، اما تا چه زمانی می توانید کوتاه بیایید و گذشت کنید؟ بنابراین تا دیر نشده است اگر این مشکل را دارید گوشی تلفن خود را بردارید و از مشاوران مرکز مشاوره تلفنی مجیب راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

 

رفتار مناسب در مقابل توهین و تحقیر همسر

  • علت اصلی آن را پیدا کنید.

اگر همسری دارید که شما را مورد توهین و تحقیر قرار می دهد، ابتدا به دنبال علت اصلی این امر باشید. کافیست رفتار های آزاردهنده همسر خود را در یک دفترجه یادداشت نمایید و به دنبال علت اصلی آن باشید و بدون قضاوت کردن آن ها بررسی کنید. همچنین لازم است نحوه برخورد خود با این رفتار را نیز در دفترچه خود یادداشت نمایید.

مشاوران مرکز مشاوره تلفنی مجیب به شما عزیزان توصیه می کنند برای پیدا نمودن علت اصلی این رفتار یا همسر خود صحبت نمایید. و از خود او بپرسید که چرا این رفتار تحقیر آمیز را با شما دارد. بدون شک با کمی تامل و صبر و با کمک یک مشاوره خوب خواهید فهمید که چرا همسر شما این گونه رفتار می کند.

 توهین و تحقیر همسر

  • نباید در رابطه خود قربانی باشید.

گاهی اوقات در زندگی بیش از حد از خود گذشتگی کردن و کوتاه آمدن به معنای قربانی شدن است. اگر شما هم مورد تحقیر و توهین همسر خود هستید و نقش قربانی را دارید، دیگر کافیست و زمان آن را رسیده است که از نقش قربانی بودن بیرون بیایید و از حق خود در مقابل همسر خود دفاع کنید. با کمک یک مشاوره متخصص و با تجربه می توانید کاملا منصفانه و با حفظ حرمت رفتار اشتباه همسرتان را تغییر دهید و به او بگویید که رفتار او اشتباه است.

اگر همسر شما اشتباهاتش را پذیرفت و سعی در تغییر دادن این رفتار ها داشت می توانید کمی صبر کنید و به او فرصت دهید تا زندگی با آرامش بیشتر برای شما ایجاد نماید در غیر اینصورت کوتاه آمدن و گذشت کردن اشتباه است .

 

  • قابلیت های مثبت خود را بیان کنید.

اگر همسر شما جزء آن دسته از افرادی است که از زحمات شما تشکر نمیکند و قدر دان زحمات شما نیست، ناراحت نباشید در واقع برخی از آقایان دارای این ویژگی شخصیتی هستند. به عنوان مثال اگر پس از میل نمودن غذا از شما تشکر نمی کند و سکوت می کند شما می توانید با جملاتی همچون غذا امروز خیلی خوشمزه بود؟ و یا اینکه عزیزم نظر خود را در مورد غذای امروز بگو؟

رفتار مناسب در مقابل توهین و تحقیر همسر

ناگفته نماند که این تغییرات به زمان نیاز دارد و انتظار تغییر در روز اول و دوم را نداشته باشید اما با تکرار می توانید در آینده نتیجه مطلوب را دریافت نمایید. جالب است بدانید به اثبات رسیده است که مدیریت کلامی و رفتاری یک از عوامل تضمین کننده رابطه شما است. هیچ گاه حس برتری و حس حقارت را در همسر خود برانگیخته نکنید و به دنبال رفتار صحیح باشید.

تمامی مواردی که در بالا بیان شد برای رفتار صحیح در مقابل توهین و تحقیر همسر خود لازم است تا انجام دهید و از توهین و تحقیر شدن رهایی یابید، اما مدت زمانی طول خواهد کشید تا نتیجه مطلوب را دریافت نمایید.

 

مقالات پیشنهادی مجیب

 

نتیجه گیری

توهین و تحقیر همسر یکی از رفتار های نادرست در زندگی زناشویی است. تقریبا می توان گفت یکی از دلایل اصلی افسردگی های امروزی توهین و تحقیر است. هیچ کدوم از اما از مورد توهین و تحقیر قرار گرفتن راضی نیستیم، چه بسا این توهین تحقی از سوی همسر ما باشد. نگران نباشید امروزه با وجود مشاوران با تجربه در کشور عزیزمان می توانید راه و روش های جدید و کارایی را برای برخورد با چنین رفتاری از مشاوران دریافت نمایید.

مرکز مشاوره تلفنی مجیب یکی از معتبر ترین مرکز مشاوره های کشور جمهوری اسلامی ایران است. این مرکز مشاوره دارای مشاوران مجرب و کار آزموده است که می توانند بهترین روش های را در اختیار شما قرار دهند.

برای تماس با مرکز مشاوره تلفنی مجیب می توانید با شماره zendeghima.ir در تماس باشید. ای مرکز مشاوره یکی از مرکز مشاوره هایی است که در تمامی روز های هفته حتی روز های تعطیل نیز آماده پاسخگویی به تماس های شما عزیزان است.

هرگز در مقابل توهین و تحقیر شدن کوتاه نیایید و نقش قربانی را بازی نکنید، حتی اگر همسرتان شما را مورد توهین و تحقیر قرار می دهد. امروزه مشاوره های تلفنی برای افرادی که فرصت مراجعه حضوری ندارند، و یا از بیان این گونه مسائل در حضور مشاور خجالت می کشند و می توانند تنها با یک تماس بهترین راه حل را در برابر توهین و تحقیر همسر خود دریافت نمایند. مرکز مشاوره تلفنی مجیب همه روزه از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب در تمامی روز های هفته آماده پاسخگویی به تماس های شما عزیزان است.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه