بهترین مرکز مشاوره درمان افسردگی در تهران

مرکز مشاوره درمان افسردگی
   

مرکز مشاوره درمان افسردگی تهران

با توجه به رشد گسترده بیماری افسردگی در اشخاص به خصوص در ساکنین شهرهای بزرگ مانند تهران، نیاز به پرداختن علل و راه های درمان بیماری افسردگی روز به روز بیشتر حس می شود. باید توجه داشت که برای یک انتخاب مناسب، شما بایدآگاهی نسبی در مورد بیماری افسردگی و نوع افسردگی خود کسب کنید.

ایتدا بهتر است در مورد افسردگی خود بیشتر مطالعه کنید. تعیین این که آیا علائم افسردگی شما به علت بیماری اصلی است یا خیر بسیار مهم می باشد. اگر افسردگی شما به مرحله بیماری رسیده باشد، بسیار ضروری می باشد که به یک مشاور مراجعه نمایید. اینجاست که شناسایی بهترین مرکز مشاوره درمان افسردگی تهران بسیار اهمیت می بابد.

کلمات کلیدی(مشاوره درمان افسردگی |افسردگی |درمان افسردگی |مشاوره درمان افسردگی در تهران| بهترین مرکز مشاوره )
زمان مطالعه تخمینی : ۷ دقیقه

شدت افسردگی شما عاملی مهم در شناسایی دلیل، نوع و شیوه افسردگی شما می باشد. درمان مناسب نیازمند زمان است. باید بر روی تشخیص علل ریشه ای افسردگی خود زمان بگذارید تا بهترین راه حل را برای درمان آن بیابید.

مرکز مشاوره درمان افسردگی تهران

ممکن است چندین بار برای برای پیدا کردن یک درمانگر که واقعا بتواند شما را در درمان افسردگی کمک و همرامی کند، تلاش نموده و درمان های مختلفی را امتحان کرده باشید. همچنین ممکن است یک داروی ضد افسردگی را امتحان نموده و بعدها متوجه شوید که به آن نیاز ندارید و نیم ساعت پیاده روی بهترین راه حل برای درمان نوع افسردگی شما است.

تنها بر روی داروها تکیه نکنید. گرچه دارو ممکن است علائم افسردگیتان را تسکین دهد، اما معمولا برای استفاده طولانی مدت مناسب نیست. تجربه بیماران مبتلا به افسردگی و متخصصین روانشناسی حکایت از این دارد که روان درمانی جز بهترین راه حل های درمان این بیماری است. این تحقیقات حکایت از این دارد که علل اصلی بیماری افسردگی، ریشه در روان افراد دارد و بهترین درمان های دارویی نیز حتی بدون روان درمانی، بهبودی کاملی را به ارمغان نمی آورند.

انتخاب مرکز مشاوره درمان افسردگی تهران

هنگامی که افسرده هستید، این احساس را دارید که هرگز از زیر این سایه ی تاریک خارج  نخواهید شد. با این حال، حتی افسردگی شدید تر نیز قابل درمان است. بنابراین رهایی از این تاریکی را از خود دریغ نکنید و به دنبال کمک باشید. در مورد گزینه های درمان افسردگی دو نوع درمان دارویی و روان شناسی  وجود دارد که می تواند به شما در غلبه بر افسردگی کمک کند. دوستان و خانواده شما ممکن است برای درمان افسردگیتان ایده های مختلفی داشته باشند، اما مراجعه به یک مشاور مناسب صحیح ترین راه حل می باشد.

در اینجا ما به شما بهترین مرکز مشاوره درمان افسردگی تهران را به شما پیشنهاد می کنیم؛ سایت زندگی ما متشکل از بهترین متخصصین درمان افسردگی در تهران می باشد تا به شما کمک کنند دوباره احساس خوشحالی و امیدواری کنید و زندگی سالم خود را بار دیگر به دست آورید. شما می توانید در تمامی روزهای هفته از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب از طریق شماره تلفن zendeghima.ir با مشاورین در ارتباط باشید و روند درمان خود را تسریع و بهبود بخشید.


 شاید برای شما هم جالب باشد درباره درمان افسردگی با مشاوران مجیب بیشتر بدانید.

 

مرکز مشاوره درمان افسردگی

یکسان نبودن دلایل افسردگی

درست همانطور که هیچ دو نفری دلایل افسردگی یکسانی ندارند، هیچ درمان “یکسانی برای همه” وجود ندارد. درمانی که برای یک نفر موثر است ممکن است برای دیگری اثربخش نباشد. پایتخت نشینی همانطور که مزایای خاص خود را دارا می باشد، ولی اپیدمی رایج زندگی مدرن یعنی افسردگی را نیز در خود دارد. یکی از مهم ترین مواردی که هنگام انتخاب یک درمانگر باید در نظر گرفت، ارتباط شما با این فرد است.

یک درمانگر مناسب شریکی مراقب و حمایت کننده در درمان و بهبودی افسردگی شما است. از این رو مرکز مشاوره تلفنی مجیب که بهترین مرکز مشاوره درمان افسردگی تهران می باشد را به شما معرفی می کنیم که با داشتن سال ها تجریه در زمینه درمان افسردگی و در دست داشتن بهترین متخصصین این حوزه به صورت کاملا تخصصی به تشخیص نوع افسردگی شما می پردازند تا بهترین درمان را برای شما در نظر بگیرند.

شما می توانید از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب در تمامی روزهای هفته از طریق شماره تماس zendeghima.ir با مشاورین خود در ارتباط بوده و آنها در کنار خود داشته باشید.

راهکار های درمان افسردگی

راهکارهای درمان افسردگی

 

روان درمانی اصطلاحی عمومی برای درمان افسردگی از طریق صحبت کردن در مورد افسردگی و مسائل مربوط به آن با یک متخصص بهداشت روان است.

انواع مختلف روان درمانی می تواند برای افسردگی موثر باشد، مانند درمان رفتار شناختی یا درمان بین فردی. روان درمانی ممکن است به صورت یک به یک، با اعضای خانواده یا در یک گروه انجام شود. از طریق جلسات منظم مشاوره ای، شما می توانید:

  • در مورد علل افسردگی یاد بگیرید.
  • یاد بگیرید چگونه به شناسایی و ایجاد تغییر در رفتارهای ناسالم و یا افکار منفی خود بپردازید.
  • راه های بهتر برای مقابله با و حل مشکلات خود بیابید.
  • تعیین اهداف واقع بینانه را بیاموزید و تمرین کنید.
  • احساس خوشبختی و کنترل خود و زندگیتان را دوباره بدست آورید.
  • به کاهش علائم افسردگیتان مانند ناامیدی و خشم کمک کنید.
  • به تنظیم یک بحران یا دیگر مشکلات جاری خود بپردازید.

درباره رویکرد های جدید درمان افسردگی بیشتر بدانید.

راهکار های مکمل روان درمانی افسردگی

یک درمانگر مناسب در اغلب موارد در مورد تغییر سبک زندگی نیز به شما در جهت درمان افسردگی مشاوره می دهد. محققین حوزه روانشناسی و بهداشت سلامت روان بر این عقیده هستند که پنج حیطه مهم به صورت مشترک و عمومی در زندگی هر فرد وجود دارد که پرداختن به آن ها می تواند مکمل روان درمانی باشد.

  • ورزش: ورزش نه تنها باعث تقویت سروتونین، اندورفینها و سایر مواد شیمیایی مغز خوب می شود، بلکه موجب رشد سلول های مغز و اتصالات جدیدی می شود، درست مثل داروهای ضد افسردگی. حتی یک پیاده روی روزانه نیم ساعته نیز می تواند تفاوت بزرگی  در درمان افسردگی شما ایجاد کند.
  • حمایت اجتماعی: ارتباطات اجتماعی قوی، انزوا را که یکی از عوامل خطر اصلی مبتلا به افسردگی است را کاهش می دهد. تماس منظم خود را با دوستان و خانواده تان نگه دارید یا عضو یک کلاس یا گروه شوید.
  • تغذیه: غذای سالم برای سلامت جسمی و روانی شما مهم است. خوردن غذاهای کوچک و متعادل در طول روز به شما کمک خواهد کرد تا انرژی خود را حفظ کنید و تغییرات خلقیتان را به حداقل برسانید.
  • خواب: خواب بر روی خلق و خوی اثر مهمی دارد. وقتی خواب شما کافی نیست، علائم افسردگیتان بدتر می شود. محرومیت از خواب باعث تحریک پذیری، خستگی و غم و اندوه می شود.
  • کاهش استرس: تغییر سبک زندگی در جهت مدیریت و کاهش استرس بسیار ضروری می باشد. استرس بیش از حد در آینده باعث افسردگی می شود.

مقاله نشانه های افسردگی زنان را هم مطالعه نمایید.

نتیجه گیری

با توجه به موضوعات گفته شده متوجه شدیم که پروسه درمان افسردگی زمانبر، حساس و نیازمند بررسی دقیق می باشد و انتخاب یک مرکز مشاوره مناسب می تواند در زمان و هزینه شما بهترین صرفه جویی را به ارمغان بیاورد.

شما ممکن است گاهی اوقات احساسی غم انگیز یا خسته کننده ای داشته باشید که حتی حوصله بررسی یافتن بهترین مرکز مشاوره درمان افسردگی تهران را نداشته باشید و این طبیعی و قابل درک است. از این رو ما به شما بهترین مرکز مشاوره درمان افسردگی تهران را معرفی می کنیم.

سایت زندگی ما با داشتن متخصصینی حرفه ای در زمینه درمان افسردگی امکان ارتباط آنلاین با آن ها را برای شما تهرانی های عزیز فراهم کرده است تا به بازیابی حالت شاد و خوب بپردازید.

این مرکز آگاه است درمان افسردگی دارای افزایش و افت انرژی شما برای پیگیری درمانتان می باشد. از این رو شما در تمامی ایام هفته از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با مشاورین این مرکز از طریق شماره تماس zendeghima.ir در ارتباط باشید.

 

 

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه