حافظه خوانی زنان چگونه اتفاق می افتد؟

New Project 2019 08 30T112643.889 حافظه خوانی زنان چگونه اتفاق می افتد؟
   
حافظه خوانی زنان در حالی که مغز با چیزهای دیگر مشغول است، شما باید بر روی یک محرک تمرکز کنید. دستگاه های الکترونیکی و گوشی های هوشمند در هنگام خواندن مطالب شما را متمرکز می کنند. برای کارآیی بیشتر و حفظ حافظه بهتر، همه چیزهایی که ممکن است شما را منحرف کنند یا آنها را خاموش کنید، یا بردارید.
بیشتر تکنیک های حافظه با استفاده از تکنیک دیگری، کارایی بیشتری دارند. با استفاده از تصاویر با آهنگ های ریتم، اختصارات، برنامه های مطالعه، و حواس پرتی، و … اطمینان حاصل کنید که شما می توانید به راحتی هر یک از اقلام را حفظ کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حافظه خوانی زنان می توانید به صورت روزانه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با سایت زندگی ما تماس حاصل نمائید.

حافظه خوانی زنان چگونه اتفاق می افتد؟

حافظه خوانی زنان

آزمایش جدیدی در این زمینه با همکاری شرکت بیوتکنولوژی انجام شده در ۸۹۰۰۰ نفر در سراسر جهان انجام شد که هنوز هم نمره زنان بهتر از مردان در آزمون بود، که نشان می دهد حضور ژن های خاص در DNA زن توانایی آنها را ایجاد کرده است. در طول تحقیق، یک ژن خاص در زنان توانایی خواندن احساسات و ذهن افراد را دارد.
بر طبق یک تحقیق انجام شده توسط محققان رقابتی، حدود ۲۰ سال پیش به خط مقدم رسید که نشان داد که توانایی خواندن بقیه ذهن توسط زنان توسط یک ژن خاص در DNA انجام شد و زنان بیشتر از مردان در ذهن خوانی توانا هستند.
محققان بر این باورند که این یک گام مهم در زمینه علوم اعصاب اجتماعی است و به تکمیل آنچه موجب تنوع در همدلی شناختی می شود، کمک می کند. به طور خاص، تغییرات ژنتیکی در کروموزوم ۳ در زنان به شدت به توانایی خواندن ذهن ارتباط ن دارد و جالب است که توجه داشته باشیم که عملکرد مرد در این آزمایش با ژن ها در منطقه خاص کروموزوم ۳ ارتباط ندارد. در کروموزوم ۳ یک ژن به نام LRRN1 وجود دارد که در ناحیه مغز به نام “striatum” عمل می کند و نقش مهمی در همدلی دارد.

قبل از تمرین، چیزهایی را که میخواهید با مداد یادآوری کنید بنویسید. هنگامی که این نوشته ها در حافظه ملموس هستند، این اطلاعات را پاک کنید. در نهایت صفحه شما خالی خواهد بود، در حالی که ذهن شما پر است.

تکنیک های تقویت حافظه و حافظه خوانی زنان

به غیر از هنر عجله و خواندن دقیق، ما همچنین روش ها و تکنیک های برای حفظ و تقویت حافظه سخت نیست که به عنوان شایعه یادآوری شود. مشکل اینجا این است که بسیاری از مردم فکر می کنند که برای حافظه یک مقاله تنها کافی است که آن را دوباره بخوانید. برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما برای حافظه خوانی زنان از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.irاز سراسر ایران تماس بگیرید.

یادگیری طوطی وار

همانطور که از نام آن بدست می آید، این روش به تکرار به جای درک به منظور حفظ آن تمرکز می کند. به عنوان مثال، هنگام نگهداری واژگان با استفاده از این روش، شخص را مجبور می کند تا با نوشتن کلمات بلند و یا خواندن آن را دوباره بنویسد.

روش پیوند

در روند پیوند، ما سعی می کنیم آیتم های موجود در لیست و تصاویر ذهنی و تصاویری که ما در حافظه داشته ایم را پیوند دهیم. سپس ما یک داستان با این تصاویر را بیان خواهیم کرد و لینک های این داستان را به یاد می آوریم. لینک هایی که قبلا به لیست اضافه شده اند، بنابراین ما آنها را با اتصال چیزهایی که ما نمی دانیم به چیزهایی که می دانیم، حفظ می کنیم و به یاد می آوریم.

روش مکان هندسی

این روش به دوران باستان رومی باز می گردد. به این ترتیب، ما لیستی را که میخواهیم پیوند به مکان مورد نظرمان را حفظ کنیم نگهداری می کنیم. به عنوان مثال، به منظور حفظ یک لیست خرید یا هر مورد دیگر، آنها به لحاظ ذهنی به مکان های مختلف آپارتمان یا دفتر و یا هر مکان آشنا برای ما تقسیم شده است. به محض یادآوری مکان، لیست ذخیره شده به سرعت به یاد می آید.
در حقیقت، روش مکان هندسی نوع دیگری از روش پیوند است که موثرتر و دقیق تر در حفظ آیتم ها و کاتالوگ ها با ایجاد یک داستان (با جزئیات بیشتر و بهتر) و ایجاد مسیر روشن و تعامل با مفاهیم داخلی است. استفاده از مکان های مثبت و استفاده از تمام حواس ها با افزودن رنگ ها، بوی ها و پیشینه ها به مکان ها و تصاویر تاثیر زیادی در حفظ محتوای با دوام بیشتری خواهد داشت.ضمنا شما می توانید در این خصوص با سایت زندگی ما نیز مشورت نمائید و از خدمات متخصصان و مشاوران با تجربه بهره مند شوید.

سیستم عینی سازی مفاهیم انتزاعی

در دنیای واقعی ما هیچ شماره ای نداریم. به همین دلیل حفظ تعداد سخت است و برای ما دشوار است. در سیستم عینی سازی مفاهیم انتزاعی، ابتدا هر آیتم را به یک شیء آشنا و قابل فهم پیوند می دهیم. به عنوان مثال، به جای شماره ۲، معادل هدف “حمام” را دریافت می کنیم. به طور مشابه، لیست ممکن است شبیه به: ۱ کیک، ۲ دوش، ۳ سیر، ۴ چاقو، ۵ پا و بیشتر باشد. برای یک بار، همیشه می توانید این کار را برای شماره های یک تا نه انجام دهید. هر زمان که بخواهید یک عدد را نگه دارید یا لیستی از سفارشات را به ترتیب نگه دارید، فقط به یاد داشته باشید که این اشیاء واقع گرای واقعی را به لیست خود اضافه کنید وقتی که آنها را حفظ کنید.

تکنیک نام تصویر

به یاد داشته باشید که نام افراد خاص بر جنبه های فیزیکی آن فرد متمرکز است. این نیز برای بحث های تاریخی یا ادبی مناسب است. به عنوان مثال، در مورد لیست شاعران ایران فکر کنید و سعی کنید نام این شخص را در یک رویداد ویژه یا یک کلمه دیگر قرار دهید. به تصویر شخص مورد نظر خود نگاه کنید و بر جنبه خاصی از ظاهر فرد تمرکز کنید. به عنوان مثال، “رودکی با کودکی”.

پاک کردن خاطرات

قبل از تمرین، چیزهایی را که میخواهید با مداد یادآوری کنید بنویسید. هنگامی که این نوشته ها در حافظه ملموس هستند، این اطلاعات را پاک کنید. در نهایت صفحه شما خالی خواهد بود، در حالی که ذهن شما پر است. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در زمینه حافظه خوانی زنان با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس حاصل نمایئد.

مشاوره مجیب برای حافظه خوانی زنان

حافظه خوانی زنان

محققان دانشگاه کمبریج یک آزمایش را به نام “خواندن ذهن از چشم” انجام دادند که در آن تصویر چشم از شرکت کنندگان مختلف برای شناسایی حالت ها و احساسات افراد قرار گرفت. این مطالعه نشان داد که مردم می توانند فورا ذهن و احساسات خود را با نگاه کردن به چشم دیگران بخوانند. در این مطالعه مشخص شد که توانایی برخی افراد در این کار بالاتر از دیگران و زنان با میانگین نمره بهتر بودند.

برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما برای حافظه خوانی زنان از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.irاز سراسر ایران تماس بگیرید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه