از خدمات مرکز مشاوره روانشناسی دماوند با خبر شوید

مرکز مشاوره روانشناسی دماوند
   

یکی از گسترده ترین شاخه های علم روانشناسی مشاوره روانشناسی می باشد. وجود زیر شاخه های گسترده و متعدد در این زمینه مشاورین روانشناسی بسیاری را در جهت کمک به مردم در هر زمینه ای فراهم می آورد. این مشاوران متخصص می توانند راه های متنوعی برای درمان و بهبود حال مراجعین ایجاد کنند. با توجه به حساسیت امور مشاوره زیرا که راهنمایی های مردم بر اساس دانش مشاور صورت میپذیرد. بنابراین گسترش انواع مشاوره روانشناسی در شاخه های تخصصی را شاهد هستیم. تاثیرات علم روانشناسی و ارائه راهکارهای دقیق  و تخصصی تاثیر بسیار زیادی روی مراجعین می گذارد. مرکز مشاوره روانشناسی دماوند بهترین راهنمای تماس گیرندگان هنگام بروز انواع مشکلات می باشد.

فواید انتخاب مرکز مشاوره روانشناسی دماوند

برخی افراد هنگامی که درگیر سو تعبیر تجربه های خود می باشد و دچار سوء برداشت‌هایی نیز شده است. یا هنگامی که فردی فرصت کمی برای ساخت مجدد روحیه شخصی خود دارد.یک روانشناس متخصص می‌تواند دریک تماس تلفنی به بهترین تکیه‌گاه فکری در کمترین و سریعترین زمان تبدیل شود. انجام این مشاوره فوری باعث می شود تا فرد هرچه سریع‌تر به خودش مسلط شود.

تا از قدم گذاشتن در یک بن‌بست روحی روانی جلوگیری شود. گاهی بروز یک رویداد ناگهانی می‌تواند افراد را تحت‌فشار قرار دهد . وقوع هر گونه اتفاق جدید در زندگی ممکن است باعث شود تا افراد دچار عذاب وجدان، احساس تقصیر، اضطراب و نگرانی بشوند. در صورت بروز این موارد یک متخصص می تواند در یک تماس تلفنی از شدت این فشارها جلوگیری کند.رجوع به یک مشاور باعث می شود تا با یک راه کار ساده مسئله پیش آمده  ریشه یابی شود وبهترین راه حل برایش ارائه گردد.

برخی از مزایای مرکز مشاوره روانشناسی دماوند

مشاوره توسط برترین روانشاسان کشور

امکان تماس در تمام طول روز

بدون رزرو و وقت قبلی

مشاوره آنلاین و در لحظه

مشاوره با آقا یا خانم به انتخاب شما

براساس تعرفه سال گذشته نظام روانشناسی و مشاوره کشور

بدون نیاز به مراجعه حضوری و ترافیک و مشکلات حمل و نقل

مرکز مشاوره روانشناسی دماوند

مشاوره خانواده

هنگام بروز مشکل و یا یک اتفاق بد در کانون خانواده  و یا میان روابط خانوادگی یا وجود مشکل برای هر یک از اعضای خانواده می توان از مشاور خانواده یاری گرفت. مشاور خانواده با بررسی انواع روابط حاکم بر خانواده می تواند علل مشکلاتی که باعث بروز ناراحتی بین اعضاء خانواده می شود را پیدا کند.

بنابراین یک مشاور خانواده می تواند با ارایه روش هایی که باعث تسهیل مشکلات می شود کانون خانواده را به آرامش برساند. در اصل مشاور خانواده کسی است که دارای تخصص درزمینه روانشناسی خانواده آموزش دیده است. پس یک مشاوره خانواده آگاهی لازم در تمام زمینه های خانواده و نوع برخورد مناسب در شرایط بروز مشکلات را می داند.

فواید مشاوره خانواده

ارائه مشاوره به اعضاء خانواده  از فواید  زیادی برخوردار است . مشاوره و حل مشکلات خانوادگی باعث بهبود کیفیت روابط و درنتیجه آن بهبود کیفیت زندگی اعضاء خانواده و در نتیجه آن تاثیر اعضا در نقش های خود در اجتماع و بهبود عملکرد افراد خانواده در شغل و تحصیل  و در حالت کلی آرامش جامعه شکل می گیرد. در نهایت  مراجعه به مشاور خانواده باعث جلوگیری از بروز اختلالات و مشکلات روانی می شود. مرکز مشاوره روانشناسی دماوند  از مراکز معتبری است که بهترین راه کار ها را در زمینه مشاوره خانواده انجام می دهد.

مشاوره خانواده در ایران

امروزه در کشور ایران فرآیند امور مشاوره گستردگی بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده است. مردم آگاهی های بیشتری در زمینه مشکلات خود پیدا کرده‌اند. این آگاهی ها باعث می شود تا به لزوم انجام مشاوره پی ببرند. زمانی مردم به انجام امور مشاوره‌ها گرایش بیشتری نشان می دهند. بنابراین رشد مراکز مشاوره نیز در زمینه‌های گوناگون پیشرفت چشم گیری خواهد داشت.

در این مراکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف اعم از: ارائه راه حل برای آسیب‌هاى خانوادگی،ارائه راه حل برای مشکلات اجتماعی، ارائه راه حل برای مشکلات روانشناختی، ارائه راهنمایی تحصیلی برای دانش آموزان و دانشجویان، بررسی و حل مسائل عاطفی، ارائه حل هنگام بروز مشکلات اخلاقى و مشاوره در زمینه رشد و تربیت کودکان، ارائه راه حل هنگام بروز مشکلات رفتاری کودکان و نوجوانان ،پرسش نامه و گرفتن آزمون های هوش و شخصیت شناسی ،ارائه راه حل هنگام اعتیاد و حل رفتارهای پرخطر، مشاوره و راهنمایی پیش از ازدواج و بعد از ازدواج، آموزش مهارت­های زندگی و … انجام می شود. مرکز مشاوره روانشناسی دماوند از جمله این مراکز درمانی است.

مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی دماوند

این مرکز دارای مشاورین متخصصی است که همیشه به دنبال فرصت های آموزشی جدید هستند و پیوسته به دنبال تحقیقات و تحولات جدید روانشناسی می باشند. همچنین این مشاوران دارای مهارت گفتاری و ارتباطی بالایی هستند و می توانند با گروه مختلفی از مردم ارتباط برقرار کنند. این مشاوران می توانند در مواقع تماس های مردم به خوبی با درد و رنج و مشکلات آنها همدردی کنند و مراجعان از تماس با آنها احساس راحتی داشته باشند.

مشاورین مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی دماوند از نظام اخلاقی محکمی برخوردار هستند و کاملا قابل اطمینان و حافظ اطلاعات محرمانه تماس گیرندگان می باشند. این مشاوران با روحیه، بردباری و انعطاف پذیری خود می توانند بهترین راه حل ها را ارائه دهند. در واقع متخصصین این مرکز با صبوری و الهلم بخش بودن می توانند مشکلات مراجعان عزیز را بررسی و حل نمایند.

شما می توانید جهت دریافت مشاوره در زمینه های مختلف با برترین متخصصان کشور

از طریق تلفن ثابت zendeghima.ir

از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب در تمامی ایام هفته و حتی روز های تعطیل تماس حاصل فرمایید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه