مرکز مشاوره روانشناسی غربی

مرکز مشاوره روانشناسی غربی
   

مرکز مشاوره روانشناسی غربی به صورت همه روزه در دسترس شما است و می توانید بدون گرفتن کد و گرفتن صفر از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با مشاوران تماس حاصل فرمائید. در ابتدا راجع به تهران صحبت خواهیم کرد که نماد و زیبایی شهر تهران برج میلاد و برج آزادی است، البته در حومه های شهر نیز مساجد و اماکن تاریخی و گردشگری نیز قرار دارد.

جمعیت این شهر زیاد است اما با این اوصاف مردمانی خون گرم دارد که در بین این شلوغی ها فرهنگ خود را حفظ کرده و با وجود اقلیم های گوناگون در این شهر هر یک به خوبی با هم کنار آمده اند. هموطنان عزیز برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید یا می توانید با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس حاصل فرمائید.

بررسی مزایای مرکز مشاوره روانشناسی

مرکز مشاوره روانشناسی غربی ارائه دهنده خدمات روانشناسی حرفه ای را در پی دارد. به عنوان مثال ممکن است ندانید که علت اضطراب شما چیست؟ علت اضطراب ممکن است ناشی از یک وضعیت ذهنی، یک وضعیت فیزیکی، اثرات دارویی یا ترکیبی از آن باشد.

وظیفه اولیه فرد درمانگر این است که ببیند آیا اضطراب شما علائمی از وضعیت پزشکی دیگری دارد یا خیر، تا بتواند به کمک مشاوره آن را درمان نماید. البته این نکته نیز لازم به ذکر است که بدانید علت اضطراب متعدد است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت و برخی از راه های درمانی را نیز برایتان شرح خواهیم داد.

مرکز مشاوره روانشناسی غربی

کار مرکز مشاوره روانشناسی

روانشناسان مرکز مشاوره روانشناسی غربی به افراد مختلف کمک می کنند تا سلامت خود را بهبود بخشیده، احساسات پریشانی را کاهش دهند و بحران ها را حل کنند. برای نمونه شایع ترین علت اضطراب را بررسی خواهیم کرد.

  • علل شایع اضطراب عبارتند از:

اختلال هراس: علاوه بر اضطراب، علائم رایج اختلالات هراس عبارتند از دلتنگی (احساس ضربان قلب)، سرگیجه و تنگی نفس. این علائم مشابه نیز ممکن است بواسطه قهوه (کافئین)، آمفتامین (آمفتامین ها زمانی که توسط پزشک تجویز نشده است)، تیروئید بیش از حد فعال، ریتم های غیر طبیعی قلب و سایر اختلالات قلبی (مانند میترال پرولاپس شیر)

  • اختلال اضطراب عمومی
  • اختلالات فوبی
  • اختلالات استرس

این موارد که به آن ها اشاره شده است از جمله علت های اضطراب هستند. ضمنا برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید از طریق مرکز مشاوره روانشناسی مجیب اقدام فرمائید و از خدمات همه روزه آن ها با بهترین مشاوران و روانشناسان بهره مند شوید.

مرکز مشاوره روانشناسی غربی به افرادی که دچار مشکل هستند، برای استرس و اضطراب که اغلب با یکدیگر رابطه مستقیمی دارند کمک می کند. هنگامی که شما بیش از حد استرس دارید ممکن است به رفتارهای دیگر که موجب اضطراب می شود.

علت اضطراب در مرکز مشاوره روانشناسی غربی

هر فرد به طور معمولی کمی اضطراب دارد؛ اما اگر شما به طور مداوم احساس نگرانی، تنش و بی قراری دارید ممکن است که دچار اختلالات اضطرابی شده باشید. این امر در شما نگرانی بیش از حد و یا ترس موقت است. اگر درمان نشود می تواند در گذشت زمان بدتر هم نشود. برای درمان می توانید از مشاوران نیز در این زمینه درخواست کمک کنید. روانشناسان و پزشکان می توانند علت اضطراب را از رفتار فرد تشخیص دهند مانند:

  • نگرانی شدید
  • تحریک پذیری
  • اختلال در خواب
  • خستگی
  • تنش عضلانی

مثال هایی از اختلالات اضطرابی که در مرکز مشاوره روانشناسی غربی مورد بررسی قرار می گیرد. عبارتند:

  • فوبیا
  • اختلال اضطراب عمومی
  • اختلال هراس
  • اختلال اضطراب جدایی
  • اختلال اضطراب اجتماعی (ترس اجتماعی)
  • ترس های خاص
  • اختلال اضطراب ناشی از مواد

علت اضطراب شما می تواند بیش از یک دلیل داشته باشد. در برخی موارد ممکن است مشکل پزشکی در میان باشد. همچنین برخی از داروها ممکن است باعث اضطراب شوند. در این حالت، متوقف کردن کافئین و الکل یا تغییر داروها ممکن است اضطراب را کاهش دهد این نوع اضطراب از تشخیص روانپزشکی یک اختلال اضطرابی متفاوت است. همچنین مسائل متنوع و راه حل های اجتماعی با استفاده از دانش تخصصی روانشناسی در مرکز مشاوره روانشناسی غربی امکان پذیر است.

مزایای مرکز مشاوره روانشناسی غربی برای اضطراب

برخی از اضطراب ها طبیعی است، اما اگر از اضطراب شدید رنج می برید یا بیش از حد نگران هستید، مهم است که با متخصص بهداشت روان در مورد علائم خود صحبت کنید. روانشناسان بیشتر روی روان درمانی تمرکز می کنند. روانپزشکان در درمان روانی تخصص دارند. هر دو روانشناس و روانپزشک می توانند با روان درمانی اختلالات، علت اضطراب را تشخیص و درمان کنند و روانپزشکان همچنین می توانند برای درمان شما دارو تجویز کنند.

مقالات پیشنهادی مجیب

علاوه بر این، اگر اضطراب دارید یا افکاری مانند خودکشی در سرتان پرورش می دهید، بلافاصله به درمان اورژانسی خود بپردازید. مشکلات مکرر مربوط به اضطراب و به طور کلی اختلالات روانی در مرکز مشاوره روانشناسی غربی قابل درمان است آن هم تنها به صورت تلفنی شما می توانید از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با سایت زندگی ما تماس حاصل فرمائید.

مرکز مشاوره روانشناسی غربی

بررسی استرس و اضطراب

مرکز مشاوره روانشناسی غربی به افرادی که دچار مشکل هستند، برای استرس و اضطراب که اغلب با یکدیگر رابطه مستقیمی دارند کمک می کند. هنگامی که شما بیش از حد استرس دارید ممکن است به رفتارهای دیگر که موجب اضطراب می شود؛ مانند سیگار کشیدن، سوء استفاده از مواد مخدر یا سوء استفاده از الکل دامن بزنید. به یاد داشته باشید که استرس و اضطراب اغلب همراه با نشانه های جسمی مانند درد چشمان، معده، سردرد، خشکی دهان، سرگیجه و عرق کردن همراه است. اگر علائم اضطراب غیر قابل توضیح دارید، با یک مشاور در این زمینه صحبت کنید. چرا که اختلالات اضطرابی قابل درمان هستند. می توانید از خدمات مرکز مشاوره روانشناسی مجیب استفاده نمائید.

عزیزان و کاربران گرامی می توانند برای دریافت و استفاده از خدمات مرکز مشاوره روانشناسی غربی از ساعت۸ صبح الی ۱۲ شب با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس حاصل فرمایند و از طریق تلفن ثابت یک مشاوره با کیفیت تلفنی را نیز تجربه نمایند لازم به ذکر است که خدمات این مرکز به صورت همه روزه است حتی در ایام تعطیل نیز مشاوران پاسخگوی شما عزیزان هستند. برای بهره مندی از خدمات و دریافت مشاوره و حتی کسب اطلاعات بیشتر می توانید از سراسر ایران بدون مشکلات ترافیکی تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر اقدام فرمائید. شماره تماس:zendeghima.ir

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه