مرکز مشاوره روانشناسی خراسان جنوبی و بهره مندی از آن

مرکز مشاوره روانشناسی خراسان جنوبی
   

مرکز مشاوره روانشناسی خراسان جنوبی مرکزی است که در آن مردم می توانند با اطمینان خاطر به مشاوره در رابطه با انواع مشکلات اعم از مشکلات ارتباطی، جنسی، روحی، جسمی و حتی بیماری و… بپردازند. زیرا اینها همان مشکلاتی می باشند که در نهایت ممکن است به مرکز مشاوره ختم شوند. برای اداره درگیری ها و استرس، مردم بعضی وقت ها به مشاوره برای کمک به بهبود روابط خود مراجعه می کنند. گاهی ممکن است رابطه شما در معرض خطر باشد و شما هر دو نیز آن را می دانید، اما مطمئن نیستید که چگونه می توانید مسائل را حل کنید. اما اگر واقعا بخواهید، می توانید از یک مرکز مشاوره کمک بگیرید.  در ادامه استان خراسان جنوبی را بشناسید.

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

استان خراسان جنوبی

مرکز مشاوره روانشناسی خراسان جنوبی

مشاوره نیز ممکن است در موارد خشونت یا سوء مصرف مواد بسیار مفید باشد. با این حال، اگر سو مصرف مواد یا خشونت تا جایی رسید که شما نسبت به امنیت خود و یا فرزندانتان واهمه دارید، با پلیس یا مرکز بحران تماس بگیرید

استان خراسان جنوبی یکی از استان های ایران است. این استان در شرق ایران قرار دارد و مرکز آن بیرجند است. استان خراسان جنوبی تا سال ۲۰۰۴ با استان خراسان شمالی و استان خراسان رضوی در استان خراسان تشکیل شد و در سال ۲۰۰۴ توسط مجلس شورای اسلامی تاسیس گردید و پس از استان خراسان به سه استان تقسیم شد. منطقه این استان ۱۵۱، ۱۹۳ کیلومتر مربع است که سومین استان در ایران است. طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۸۹۸،۸۹۸ نفر است و در این راستا  ۲۸ امین استان کشور است.

در ادامه درباره مشاوره بیشتر بدانید.

مشاوره چیست؟

مشاوره ، همچنین به معنای روان درمانی است. به زوج ها در ازدواج یا عدم درک و حل و فصل اختلافات و بهبود رابطه آنها کمک می کند. مرکز مشاوره برای زوج ها ابزارهایی برای برقراری ارتباط بهتر، مذاکره در مورد تفاوت ها، حل مشکل و حتی بحث در رابطه با سلامت ارائه می دهد.

مشاوره ازدواج معمولا توسط متخصصین مجاز شناخته شده به عنوان متاهلان و متخصصان خانواده ارائه می شود. این درمانگران خدمات روان درمانی را با تمرکز خاص و ارتباط دوگانه به عنوان درمان های اولیه ارائه می دهند.

مشاوره ازدواج اغلب کوتاه مدت است. شما ممکن است فقط به چند جلسه مشاوره برای کمک به حل یک بحران نیاز داشته باشید. یا ممکن است چند ماه به مشاوره ازدواج نیاز داشته باشید، خصوصا اگر رابطه شما خیلی بد شده باشد.

مقالات پیشنهادی مجیب

 

اهمیت مرکز مشاوره روانشناسی خراسان جنوبی

مرکز مشاوره روانشناسی خراسان جنوبی

مرکز مشاوره روانشناسی خراسان جنوبی در واقع همان چیزی است که شما و همسر آینده شما ممکن است بخواهید به عنوان بخشی از برنامه خود برای ایجاد ازدواجی پایدار و زندگی سراسر از عشق با هم در نظر بگیرید.در صورتی که شما با یک مشاور حرفه ای ازدواج مشورت کنید، احتمال موفقیت آمیز بودن ازدواج شما و تصمیم گیری درست در این زمینه افزایش خواهد یافت. وقتی که اطمینان حاصل کردید که شما به طور کامل برای ازدواج با شریک زندگی خود آماده شده اید و برای مقابله با هر گونه سوالی و یا مشکلی آماده اید، آن گاه بهتر است که از یک مرکز مشاوره ازدواج در این زمینه برای اطمینان خاطر خود مشورت بگیرید. مشاوره از طریق مشاوران مجیب نیز همه روزه و حتی در ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب صورت می گیرد.

چه کسی می تواند از مشاوره بهره مند شود؟

بیشتر ازدواج ها و روابط کامل نیستند. همه افراد ایده ها، ارزش ها، عقاید و نظرات شخصی خود را ارائه می دهند و آنها را با نظرات همسرشان مطابقت نمی دهند. این تفاوت ها لزوما به این معنی نیست که رابطه شما دچار تعارض شده است. برعکس، تفاوت ها می توانند مکمل باشند. شما می دانید که دو قطب غیر هم نام آهن ربا همدیگر را جذب می کنند، از این رو  تضادها نیز جذب هم می شوند. این تفاوت ها همچنین می توانند به مردم در  زمینه درک، احترام و پذیرش نظرات و فرهنگ های مخالف کمک کنند.

تفاوت ها و عادت هایی که بعد از یک بار با آن روبرو شدید ممکن است بعد از مدت زمان طولانی سبب ناراحتی یا عصبانیت شما شود. گاهی اوقات مسائل خاصی نظیر رفتار غیرمعمول یا از دست دادن تمایلات جنسی باعث ایجاد مشکلاتی در یک رابطه می شود. از این رو فروپاشی تدریجی ارتباط صورت می گیرد.

بدون توجه به علت، آشفتگی در یک رابطه می تواند سبب تنش، غم، نگرانی، ترس و مشکلات دیگر شود. یک رابطه بد ممکن است بدتر شود و در نهایت منجر به مشکلات جسمی و روحی مانند افسردگی منجر شود. یک رابطه بد نیز می تواند مشکلاتی را در کار ایجاد کند و بر سایر اعضای خانواده یا حتی دوستان نیز تاثیر بگذارد.

مشاوره نیز ممکن است در موارد خشونت یا سوء مصرف مواد بسیار مفید باشد. با این حال، اگر سو مصرف مواد یا خشونت تا جایی رسید که شما نسبت به امنیت خود و یا فرزندانتان واهمه دارید، با پلیس یا مرکز بحران تماس بگیرید

سایت زندگی ما در رابطه با مرکز مشاوره روانشناسی خراسان جنوبی

مرکز مشاوره روانشناسی خراسان جنوبی

هنگامی که شخصی دچار مشکلاتی در زندگی زناشویی خود می گردد، شاید نتواند به راحتی مسائل و مشکلات خود را حل کند. در روابط سالم زناشویی، مردم به طور مداوم رشد می کنند و شکوفا می شوند. اما در رابطه با خانواده هایی که دچار مشکل می شوند، رشد و پیشرفت قطعا غیر میسر خواهد بود. گاهی اوقات وقتی کسی به مدت طولانی در وضعیتی سخت قرار می گیرد، برای آنها سخت است که باور کنند شرایط می تواند مانند قبل ایده آل شود. سعی کنید وضعیت را به صورت عینی بررسی کنید و عوامل را در نظر بگیرید که آیا رابطه سالم بهتر است یا رابطه ناسالم و این گونه تغییراتی ممکن است صورت بگیرد. مشاوران سایت زندگی ما قطعا در این راه بسیار کمک کننده خواهند بود.

شاید خیلی از افراد در خراسان جنوبی به خاطر ترس از نرسیدن به نتیجه مطلوب به مرکز مشاوره مراجعه نمی­ کنند. درصورتی که اگر افراد در مراحل اولیه مشکلاتشان به مرکز مشاوره روانشناسی خراسان جنوبی مراجعه کنند، مشاور می­ تواند راه حل هایی ارائه نماید و اوضاع را به سرعت بهبود بخشد. از این رو قبل از اینکه دیر شود، می توانید با کمک مشاوران مجیب دوباره به زندگی خود پرو بال دهید و زندگی خوبی را پیش رو گیرید. ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم زندگی کنید و از زندگی کردن با شریک زندگیتان لذت ببرید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه