مرکز مشاوره روانشناسی البرز

مرکز مشاوره روانشناسی البرز
   

مرکز مشاوره روانشناسی البرز دارای یک رویه عمومی و تخصصی است که ارائه دهنده خدمات روانشناسی حرفه ای را در پی دارد. این مرکز بر این که چگونه افراد به طور شخصی و در روابط خود در تمام سنین کار کنند، متمرکز است. ضمنا استان البرز به علت مهاجرت های زیاد خود همواره محل زندگی انواع قوم های مختلف بوده است و نقطه قوت آن هم ترکیب قوم ها به دلیل بودن در یکی از قطب های فرهنگی کشور است. لازم به ذکر است که هرکدام از این قوم ها به زبان و لهجه خاصی صحبت می کنند. مانند: لرها، ترک ها، مازنی ها و کردها که به صورت مختلف در این استان زندگی می نمایند. جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با سایت زندگی ما تماس حاصل فرمائید و از خدمات همه روزه آن ها بهره مند شوید.

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

دانش تخصصی روانشناسی

در سراسر مراحل رشد (دوران کودکی، نوجوانی، بزرگسالی و سنین بالاتر) روانشناسان مشاوره بر روی جنبه های ذهنی و نقاط قوت مشتریان اینکه آیا آنها به عنوان افراد، زوج ها، خانواده ها، گروه ها یا سازمان ها هستند، کار می کنند. تاثیرات محیطی، موقعیتی چگونگی شکل گیری فرهنگ ها، جنسیت و شیوه زندگی، تجربیات و نگرانی های مردم از جمله مسائلی است که می توانند کمک کنند. مسائل متنوع و راه حل های اجتماعی با استفاده از دانش تخصصی روانشناسی در مرکز مشاوره روانشناسی البرز امکان پذیر است.

روانشناسان ارزش های فردی و فرهنگی را با تعهد به حقوق بشر و برابری ارزش گذاری می کنند. همچنین می توانید برای دریافت بهترین مشاوره تلفنی با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس حاصل فرمائید و از خدمات آن ها با تلفن ثابت بهره مند شوید.

مرکز مشاوره روانشناسی البرز

مرکز مشاوره روانشناسی البرز

مشتریانی که از طریق روانشناسی مشاوره در خواست کمک می کنند، شامل افراد، گروه ها (از جمله زوج ها و خانواده ها) و سازمان ها می باشند. روانشناسان مشاوره با مشتریان فردی در تمام سنین، مانند کودکان مبتلا به مشکلات رفتاری، کار می کنند. نوجوانان با مشکلات تحصیلی و شغلی یا مشکلات سوء مصرف مواد. بزرگسالان با مشکلات زناشویی و خانوادگی، تغییرات شغلی یا غلبه بر ناتوانی و افراد مسن تر که با بازنشستگی روبرو می شوند. تمامی این افراد می توانند از خدمات این مرکز بهره مند شوند.

روان درمانی و مشاوره

اگر چه اصطلاحات مشاوره و درمان اغلب به صورت درمانی استفاده می شود، بین روان درمانی و مشاوره روانشناسی تفاوت وجود دارد. مرکز مشاوره روانشناسی البرز بر روی مسائل خاصی متمرکز است و برای کمک به یک فرد با یک مشکل خاص مانند اعتیاد یا مدیریت استرس طراحی شده است. تمرکز ممکن است بر حل مسئله یا یادگیری تکنیک های خاص برای مقابله یا اجتناب از مشکل انجام شود. مشاوره نیز معمولا کوتاه تر از درمان است. جهت دریافت مشاوره می توانید از طریق تلفن ثابت با سایت زندگی ما تماس حاصل فرمائید و از خدمات آن ها در ایام تعطیل نیز بهره مند شوید.

مقالات پیشنهادی مجیب

هدف مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان

در این مرکز تمامی خدمات روان درمانی انجام می شود، در گستره وسیعی از موضوعات متعدد تمرکز دارد. اصل اساسی این است که الگوهای ذهنی و رفتاری آن ها بر رفتار افراد تاثیر می گذارد. با توجه به نوع خاصی از روان درمانی که مورد استفاده قرار می گیرد، هدف این است که به مردم کمک کنند تا بتوانند مؤثرتر برای مدیریت استرس های خود اقدام کنند. الگوها را در رفتار خود درک کنند، روابط رضایت بخش تری داشته باشند و تفکر و احساساتشان را بهتر تنظیم کنند.

بررسی درمان رفتاری

این رویکرد به تمرکز درمانی بر یادگیری و رفتار افراد است که در تلاش برای تغییر الگوهای رفتاری ناسالم استفاده می شود. در مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان سعی می کنند تا به بیماران ارتباطات جدیدی را با استفاده از یک سیستم پاداش و مجازات برای تغییر برخی رفتارهای ناسالم انجام دهند. رویکرد دیگر ممکن است شامل یک سری صحبت های کنترل شده برای جلوگیری از ترس غیر منطقی افراد باشد.

مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان

در این مرکز تلفنی درمان افراد ممکن است با این رویکرد که درمان مبتنی بر این ایده است که افراد توانایی انتخاب منطقی و توسعه حداکثر توانایی خود را دارند و بتوانند آن را افزایش دهند. این رویکرد درمانی اغلب مشتری محور است و مشتری آن را به عنوان بهبود توانایی خود بر می گزیند.

بهره مندی از خدمات

مرکز مشاوره روانشناسی البرز به افرادی که دچار مشکل هستند، برای یافتن راه حل های مناسب برای رهایی از مشکلات کمک می کند. همچنین بهبود عملکرد شخصی در بین اعضای کار گروه را نیز شامل می شوند. روانشناسان مشاوره همچنین با سازمانها (به عنوان مثال، کسب و کارها) و گروه های کاری مشورت می کنند تا به ایجاد یک محیط کاری که در آن مردم موفق می شوید و همچنین توانایی شما نیز افزایش می یابد تا به بهترین بهره وری و کارایی برسید کمک می کنند.

دلایل استفاده از مشاوره

برخی از افراد برای بالا بردن سطح توانایی خود و حل راحت تر مشکلات از مشاوره استفاده می کنند. مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی البرز مشاورین هدفمند، حرفه ای و با تجربه هستند. روانشناسان ارزش های فردی و فرهنگی را با تعهد به حقوق بشر و برابری ارزش گذاری می کنند. همچنین می توانید برای دریافت بهترین مشاوره تلفنی با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس حاصل فرمائید و از خدمات آن ها با تلفن ثابت بهره مند شوید.

مرکز مشاوره روانشناسی البرز

بررسی مهارت و روش ها

روش ها و تکنیک های مورد استفاده در روانشناسی مشاوره شامل موارد زیر می شود:

  • مشاوره فردی تلفنی
  • خانوادگی
  • گروهی و روان درمانی
  • مداخلات بحران
  • مدیریت فاجعه و تروما

تکنیک های ارزیابی برای تشخیص اختلالات روانی در مرکز مشاوره روانشناسی البرز بسیار زیاد است. به طوری که می تواند مشکلات را کاهش و از بدتر شدن آن ها جلوگیری به عمل آورند. مشاوره با سازمانها ارزیابی برنامه و نتیجه درمان (به عنوان مثال، پیشرفت مشتری). تمامی نکات ارزیابی شده تا بهترین کیفیت را برایتان به ارمغان آورند.

عزیزان و کاربران گرامی می توانند برای دریافت مشاوره تخصصی و با کیفیت از طریق تلفن ثابت با سایت زندگی ما تماس حاصل فرمایند و از خدمات مشاوران و روانشناسان برتر کشور به صورت تلفنی بهره مند شوند. می توانید از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی در ایام تعطیل نیز نسبت به دریافت مشاوره اقدام فرمائید برای برقراری تماس نیازی به گرفتن کد یا زدن صفر نیست. شماره تماس:zendeghima.ir

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه