پیامدهای کم توجهی به شوهر

کم توجهی به شوهر
   

کم توجهی به شوهر چیست؟

کم توجهی به شوهر، یکی از رایج ترین ‌ترین روش ‌هایی است که خانم ‌ها از آن برای رسیدن به خواسته هایشان استفاده می‌کنند. اما خوب است که وقت شناس و متعادل باشید تا راحت تر به خواسته هایتان برسید.

کلمات کلیدی:(کم توجهی به شوهر|دلایل کم توجهی به شوهر|همسرداری )

مدت زمان مطالعه:۵ دقیقه

هر شخصی به محبت و توجه نیاز دارد، به خصوص در رابطه زناشویی که زن و شوهر، نزدیک ‌ترین افراد به یکدیگر هستند. کم توجهی به شوهر، مانند توجه بیش از حد به او، اشخاص را افسرده و ناامید کرده و ممکن است پیامد‌ها و عواقب بدی به همراه داشته باشد. در این مقاله سعی می کنیم درمورد کم توجهی به شوهر برای شما صحبت کنیم تا با آگاهی و هوشیاری بیشتر، با شوهرتان رفتار کرده و زندگی خود را به سمت درست هدایت کنید.

دلایل کم توجهی به شوهر

  • زنانی که احساس می کنند مردان بر زندگی تسلط دارند و مانند دیکتاتور رفتار می کنند، دچار مشکل کم توجهی به شوهر می شوند.
  • مردانی که قصد کنترل و مدیریت همسر خود را دارند ( برای مثال دستور می دهند که چه بکند ، چه بپوشد و …) باعث می شوند زنان نسبت به آنان بی میل شده و دچار مسأله کم توجهی به شوهر شوند.
  • زمانی که شوهر درک نمی کند که رابطه زناشویی جدی است و به آن بی توجهی می کند، انتظار تعهد شوهر برای زن برآورده نمی شود. اینگونه زنان نسبت به مردانی که زندگی را به بازیچه می گیرند بی تفاوت هستند و دچار کم توجهی به شوهر می شوند.
  • احساس ارتباط عاطفی برای زنان اهمیت دارد، کافی است احساس کنند که شوهر فقط به دلیل رابطه جنسی تمایل به ارتباط با آن ها دارد؛ این مسأله باعث می شود کم کم از همسرشان دل زده شده و دچار کم توجهی به شوهر شوند.

 

کم توجهی به شوهر

پیامدهای کم توجهی به شوهر

شاید شما می خواهید با کم توجهی موضوعی را به شوهرتان بفهمانید یا شاید واقعا حوصله محبت و توجه را به هر دلیلی ندارید، اما این راه حل، گزینه مناسبی نیست. همانطور که می دانید، مردها نیاز دارند تا بشنوند، آن ‌ها تمایل زیادی به حدس زدن یا حل معماهای سخت و پیچیده ندارند. بنابراین، سعی کنید از ابتدای زندگی، بی پرده و رک با شوهرتان صحبت کنید و نگذارید تا یک مسأله کوچک، تبدیل به بحران شود. بعضی از پیامدهای کم توجهی به شوهر به شرح زیر است:

 

سرخورده و افسرده شدن مرد

مردها، مانند هر انسان دیگری نیاز به توجه دارند. شاید در ۵ یا ۱۰ درصد موضوعات، کم توجهی به شوهر بتواند راه حل خوبی باشد اما محبت و توجه هیچ جایگزینی ندارد. مردی که با بی مهری و بی محبتی همسرش دست و پنجه نرم ‌کند، احساس افسردگی و سرخوردگی او را اذیت می کند و همین سرخوردگی زمینه ای برای بی محبتی ‌های بعدی او می‌شود.

لج بازی و مقابله به مثل

ممکن است مردها دلیل کم توجهی به شوهر را متوجه نشوند و این مسأله باعث شود که آن ها نیز رفتار کم توجهی را پیشه کنند. بحران اینجا اتفاق می افتد که زن، به عنوان آغاز کننده این حرکت، اکنون در مقابل مردی است که شدیدا به او بی محلی و کم توجهی می‌کند. رفتن زن به سمت شوهر یک مسأله و نرفتن او، مشکل بزرگتری است که منجر به جدایی عاطفی و احساسی، دعوا یا جنجال خواهد شد.

خیانت شوهر

یکی از دلایل خیانت مردها، خسته شدن آنان از کم توجهی و بی محلی‌های همسرشان است. این کم توجهی به شوهر، می‌تواند تمامی نیازهای روحی روانی و جنسی مرد را شامل شود. چنین مردی برای رفع نیازهای خود و فرار از این شرایط خسته کننده، ممکن است به سمت ارتباط با زنی برود که به او توجه و محبت زیاد دارد.

ناامیدی و یأس از زندگی

در انتها، بیشترین اثری که کم توجهی به شوهر به صورت مداوم و طولانی مدت روی مرد می‌گذارد، این است که مرد انگیزه و روحیه ادامه دادن زندگی مشترک را از دست می‌دهد. ممکن است با خود فکر نکند که چرا همسرم مدام این رفتار را می‌کند ولی به احتمال بیشتر به این نتیجه می‌رسد که چرا باید برای ادامه چنین زندگی ای تلاش کنم و ادامه زندگی را بیهوده تلقی می‌کند.

این جمله اشتباه است: ” بهش توجه نکنی میاد سمتت”

کم توجهی به شوهر، به خودی خود، آفت رابطه زناشویی و زندگی مشترک است. اساس زندگی مشترک بر تعامل، توجه، محبت و صمیمیت و احترام است. متاسفانه زمانی که زوج ها، هنگام بروز مشکلات زندگی به جای مشورت با متخصص، از افراد غیر متخصص و ناآگاه کمک گرفته و نسخه‌ های تجویزی آنان را اجرا می‌کنند، آن زمان است که زندگی مشترک به سمت فروپاشی حرکت می‌کند. بنابراین، تشخیص زمان مناسب برای محبت کردن، باید بر اساس شرایط فعلی و گذشته زندگیتان باشد و رفتار ناشیانه و کم توجهی به شوهر، عواقب و پیامدهای سنگینی به همراه خواهد داشت.


همچنین ببینید:

مشاوره همسرداری

نارضایتی از اندام همسر

علایق مردان در روابط زناشویی را بهتر و بیشتر بدانید


 

 

کم توجهی به شوهر

درمان کم توجهی به شوهر در مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب

بهترین راه درمان مشکل کم توجهی به شوهر، ارتباط گرفتن با اشخاص باتجربه و خبره برای مشاوره، در مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب است.

مسأله کم توجهی به شوهر، مشکلی است که تنها از راه صحبت و مشاوره حل می شود. و اگر این امر توسط شخص ماهر و متخصصی انجام نشود، ممکن است فرد را دچار مشکلات بیشتری کرده و نتواند او را درمان کند.

مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب، با بهره گیری از بهترین و خبره ترین روانشناسان کشور، در تمامی طول روز و ایام هفته، حتی روزهای تعطیل، پاسخگوی تماس های شما مراجعین محترم است.

متخصصان سایت زندگی ما، با استفاده از جدیدترین و به روزترین متد های علم روانشناسی، به معاینه و صحبت با مراجعین می پردازند و در نهایت پس از تشخیص درست مشکل، مراحل درمان را آغاز می کنند.

مشاورین سایت زندگی ما، مانند دوستی دلسوز، برای مراجعین خود وقت گذاشته و با حوصله فراوان پای صحبت های شما مراجعین عزیز می نشینند. آن ها بدون هیچ محدودیت زمانی پاسخگوی شما هستند و مشکلاتتان را با حفظ امنیت کامل، حل می کنند.

یکی از مزیت های مرکز مشاوره تلفنی مجیب این است که شما عزیزان، بدون هیچ اتلاف وقتی، بدون اینکه زمان خود را صرف ماندن در ترافیک های سنگین شهری کنید، در منزل خود تلفن را برداشته و با شماره های سایت زندگی ما تماس می گیرید.

همچنین می توانید مشاور یا متخصص موردنظرتان را باتوجه به مشکل خود انتخاب کرده و با مشاورین آقا یا خانم صحبت کنید. هزینه مشاوره در سایت زندگی ما، برای رعایت حال شما دوستان گرامی طبق تعرفه سال گذشته نظام روانشناسی و مشاوره کشور می باشد. شعار ما : آرامش سهم همه مردم ایران زمین است. با ما تماس بگیرید تا روابط زناشویی رضایت بخشی در کنار هم داشته باشید.

برای گفت و گو با مشاورین مرکز ما از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب در تمامی روزهای هفته و حتی ایام تعطیل با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب به شماره zendeghima.ir تماس حاصل فرمایید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه