نارضایتی از اندام همسر

نارضایتی از اندام همسر
   

نارضایتی از اندام همسر به شرایطی گفته می شود همسرتان از اندام شما رضایت کافی را نداشته باشد. یعنی شما چاق هستید و یا لاغر که او این اندام شما را نمی پسندد.

کلمات کلیدی:(نارضایتی از اندام همسر|مشکلات زناشویی|همسر ایده آل)

مدت زمان مطالعه:۵ دقیقه

در واقع اندام همسر فرد با آنچه که او در ذهن خود از اندام او ساخته است مطابقت ندارد، و به همین دلیل نمی تواند رابطه خوبی با همسر خود برقرار نماید که خود سبب بروز دعوا و درگیری های خواهد شد. برای جلوگیری از این بحث و دعوا ها می توانید با یک مشاوره خوب در تماس باشید تا شما را راهنمایی نماید. با کمک مشاوران با تجربه و متخصص می توانید مشکل نارضایتی از اندام همسر خود را رفع نمایید.

جالب است بدانید که نارضایتی از اندام همسر با گذشت زمان ممکن است رخ دهد و می تواند بر همه ی جوانب زندگی مشترک بسیار تاثیر گذار باشد و در بعضی مواقع سبب طلاق خواهد شد بنابراین توصیه می کنیم آن را جدی بگیرید و برای رفع آن اقدامات لازم را انجام دهید.

اگر از اندام همسر خود ناراضی هستید و اما زندگی خود را دوست دارید، و می خواهید به زندگی خود ادامه دهید. می توانید با مرکز مشاوره تلفنی مجیب تماس برقرار کنید و با مشاوران با تجربه ما در زمینه زناشویی مشورت بگیرید. مرکز مشاوره تلفنی مجیب یکی از با سابقه ترین مرکز مشاوره های ایران می باشد. این مرکز مشاوره در تمامی روز های هفته از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تماس های شما عزیزان هستند. برای تماس با مرکز مشاوره تلفنی مجیب می توانید با شماره zendeghima.ir  تماس حاصل فرمایید.

 

چه عواملی موجب ایجاد نارضایتی از اندام همسر خود می شود؟

دو عامل موجب نارضایتی از اندام همسر خود می شود، که عبارتند از :

  • موضوعات روحی روانی
  • موضوعات جسمی جنسی

این دو عامل از اصلی ترین عوامل نارضایتی از اندام همسر خود می باشد. این نارضایتی تنها با کمک مشاوران با تجربه می تواند بهبود می یابد. مشاوران با تجربه و متخصص با روش هایی نوین و جدید به شما عزیزان آموزش می دهند که چگونه با این مساله برخورد نمایید.


مطالب مرتبط با این موضوع را می توانید در عناوین زیر مطالعه فرمایید:

مشاوره همسرداری

انتخاب همسر :۹ موردی که یک مرد برای انتخاب زن باید بداند

سندرم مدونا ( عقده فرشته و فاحشه )


 

مرکز مشاوره تلفنی مجیب یکی از بهترین مرکز مشاوره های کشور ایران است. اگر از اندام همسر خود ناراضی هستید با کمک مشاوران با تجربه می توانید این ناراضایتی را رفع نمایید. بنابراین می توانید با شماره تلفن zendeghima.ir تماس حاصل فرمایید. ساعت کاری مرکز مشاوره تلفنی مجیب از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تماس های شما عزیزان هستند.

جلوگیری از نارضایتی از اندام همسر

از دیدگاه افراد شرایط ایده آل جسمی متفاوت و گوناگون است. هر فردی براساس یک سری معیار می تواند برای خود شرایط ایده آلی را در ذهن خود داشته باشد. بنابراین قبل از ازدواج می توانید برای خود معیار هایی را برای اندام جسمی همسر آینده خود در نظر داشته باشید.

به عنوان مثال :

  • دوست دارید قد همسر آیندتان چه اندازه باشد؟
  • همسرتان چاق باشد یا لاغر؟
  • چه میزان فعالیتی داشته باشد؟

و تعدای سوال دیگر که می توانید از خود بپرسید. اگر شما فردی هستید که از اندام ورزیده خوشتان می آید قطعا باید همسرتان ورزشکار باشد.

بنابراین توصیه ما به شما عزیزان این است که حتما قبل از ازدواج برای خود معیار هایی اندام همسر خود را تعیین نمایید تا بعد از ازدواج به مشکل برنخورید. اما اگر از اندام همسر خود مشکل دارید و ناراضی هستید می توانید او را تشویق به ورزش نمایید تا نه از شم دلخور شود و هم اینکه شما به خواسته خود برسید.

امروزه خیلی از آقایان و خانم ها به تیپ و اندام همسر خود اهمیت می دهند. شاید در اول ازدواج این مساله برای آن ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار نبوده است اما اکنون امری مهم شده باشد.

می توانید با داشتن اطلاعات در این زمینه که چگونه همسر خود را تشویق نمایید تا آن طور که شما دوست دارید اندام خود را تقویت نماید. مشاوران سایت زندگی ما با ارائه راه حل ها و روش هایی جدید می توانند به شما عزیزان در این زمینه کمک بسیار بزرگی نمانید.

در هر زمان و هرجایی که هستید می توانید تنها با یک تماس با مرکز مشاوره تلفنی مجیب تماس برقرار کنید و در مورد نارضایتی اندام همسر خود صحبت کنید و راهنمایی های لازم د راین زمینه را دریافت نمایید.

برای تماس کافیست با شماره zendeghima.ir  تماس حاصل فرمایید. مرکز مشاوره تلفنی مجیب از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تماس های شما می باشند.

نارضایتی همسر

سخن پایانی

نارضایتی از اندام همسر خود امروزه یکی از مشکلات جدی به شمار می آید که افراد به همین دلیل زندگی زناشویی خود را از دست داده اند. اندام همسر چه برای زنان و چه برای مردان یکی از مهم ترین عوامل در داشتن یک رابطه خوب و موفق است.

زمانی که شما از اندام همسر خود رضایت ندارید و به او می گویید و یا حتی گاهی با رفتار خود آن را به همسر خود نشان می دهید سبب می شود که او اعتماد به نفس خود را از دست بدهد، همچنین احتمال دارد دچار فسردگی شود.

این خود سبب بروز مشکلات جدی تری برای زندگی زناشویی شما خواهد شد. بنابراین اگر احساس کردید با گذشت زمان از اندام همسر خود دیگر رضایت ندارید می توانید با دریافت روش ها و تکنیک هایی از مشاوران با تجربه این نارضایتی را رفع کنید.

گاهی اوقات ممکن است از اینکه همسر شما به شدت لاغر و یا چاق شده باشد دیگر رضایت نداشته باشید که می توانید طوری که او ناراحت نشود و به او برنخورد او را به ورزش نمودن تشویق نمایید. یا به او پیشنهاد ورزش کردن دو نفره بدهید که همسر شما از این ایده استقبال بسیار زیادی خواهد نمود.

مرکز مشاوره تلفنی مجیب برای آن که به شما کمک نماید تا بتوانید این مساله را حل کنید. در تمامی روز های هفته حتی روز های تعطیل از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تماس های شما مردم عزیز ایران هستند. از تمامی شهر های کشور ایران می توانید با سایت زندگی ما تماس برقرار کنید. برای تماس با مرکز مشاوره تلفنی مجیب می توانید شماره  zendeghima.ir  شماره گیری نمایید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه