علایق مردان در روابط زناشویی را بهتر و بیشتر بدانید

علایق مردان در روابط زناشویی
   

علایق مردان در روابط زناشویی متعدد است؛ اما بر خلاف باور عمومی این علایق به ویژگی های ظاهری مثل زیبایی، قد بلند و ویژگی های از این قبیل ختم نمی شود، علایق مردان به روابط زناشویی به نکات ریز و ضروری منجر می شود که اگر یک زن به خوبی از آن ها با خبر باشد و بداند، یکی از نیاز های اساسی زناشویی را فرا گرفته و می تواند بسیاری از مشکلات دیگر را هم، حل نماید.

کلمات کلیدی:(علایق مردان در روابط زناشویی|علاقه مردان|نیاز های اساسی زناشویی|مشاوره زناشویی)

مدت زمان مطالعه:۵ دقیقه

البته مردان هم باید به علایق خانم ها دقت کافی داشته باشند، تا این نیاز دو طرفه برای هر دو برآورده شود،اما در این مطلب قصد ما نوشتن مطلب پیرامون علایق مردان در روابط زناشویی است،یعنی در یک رابطه زناشویی بهتر است یک زن چگونه باشد، چه کار های لازم است انجام دهد، تا نیاز های همسرش را به خوبی برآورده کند و به طبع نیاز های خود را نیز بر طرف نماید.

علایق مردان در روابط زناشویی: متنوع و لوند بودن

علایق مردان در روابط زناشویی

متنوع بودن و لوند بودن برای شوهر، یکی از مسائل مهمی است که البته تنها در مورد رابطه جنسی نیست، بلکه در سرتاسر زندگی خود با همسرتان باید به آن دقت کنید.

اما متنوع بودن یعنی چی؟ لوند بودن یعنی تنها آرایش کنیم،لباس شهوت برانگیز بپوشیم و مسائلی از این قبیل؟

البته که این موضوعات برای شروع یک رابطه جنسی شگفت انگیز بسیار مورد نیاز است و جز لاینفک یک رابطه می باشد، اما جدای از این ها، رفتار یک زن باید متنوع باشد، رفتارش لوند گونه باشد، اگر همسر در ارتباط با موضوعی قولی داده و یا قرار بوده کاری را انجام دهد؛ ولی به هر دلیلی فراموش کرده و اکنون شما  به هنگام رابطه جنسی خواسته خود را مطرح کنید، یا خشم آلود شوید، شرط بگذارید، اینگونه رفتار ها از لوند بودن یک زن می کاهد.شما باید با رفتار های طناز و دلبرانه او را به رابطه جنسی تشویق کنید.


همچنین ببینید:

سندرم مدونا ( عقده فرشته و فاحشه )

عوارض نداشتن رابطه جنسی در زندگی زناشویی

چه ارتباطی بین افسردگی و میل جنسی در زندگی افراد وجود دارد؟


متنوع باشید، یعنی اینکه سعی کنید از بازی های جنسی استفاده کنید، یکی از این بازی ها بستن چشم و ماساژ همسر شما می باشد، یا بالعکس، اینگونه بازی ها هم یک سرگرمی خوب می باشد، یعنی اینکه چشم همسرتان را ببندید و از او بخواهید که مثلا ساق پای شما را پیدا کند و آن قسمت را ماساژ دهد، این بازی برای همه زوج ها مناسب است، به خصوص کسانی که سریع ارضا می شود با عشق بازی های قبل از رابطه می توانند به خوبی وارد یک رابطه طولانی شوند.

از او بخواهید

یکی از دستورات یک رابطه زناشویی این است که زن از شوهرش بخواهد و او را وارد رابطه جنسی کند، این موضوع برای مرد نه تنها شیرین است بلکه او را برای خواستن و دوست داشتن شما مشتاق می کند.

انتخاب فضا و مکان مورد نظر را شما تعیین کنید و از او بخواهید که مثلا این بار را در آشپزخانه رابطه برقرار کنید، و اینگونه  شما جذاب و مارجراجویانه تر برای او جلوه می کنید.

چراغ را اتاق را روشن بگذارید

علایق مردان در روابط زناشویی

بسیاری از زنان به هنگام رابطه جنسی به دلیل خجالت و نگرانی که در ارتباط با تغییرات حالت بدن و چهره دارند؛ دوست ندارند شوهرشان بدنشان را ببیند، یا از اینکه شوهر بدنشان را ببیند خجالت می کشند،بنابراین این موضوع یکی از مواردی است که در جهت علایق مردان در روابط زناشویی چندان خوشایند نیست و مردان را سرد می کند.

یکی از لذت هایی که مرد به هنگام رابطه می برد، دیدن بدن همسرش می باشد و عشوه گری هایی که او از طریق بدن و صورتش نمایان می کند. پس بهتر است روشنایی اتاق را در حد مناسب که آرامش بخش هم باشد روشن بگذارید.

اما اگر بحث خجالت نیست و هر دو شما با خاموش کردن چراغ فضا مورد نظر؛ احساس آرامش دارید، موردی ندارد.

او را ماساژ بدهید

بسیاری از زنان و مردان به درستی از نیاز های خود آگاهی چندانی ندارند، تصور می کنند ماساژ دادن و اماده کردن بدن قبل از رابطه جنسی فقط  از آن زنان است و این مردان هستند که باید بدن زنان را ماساژدهند، بلکه عشق بازی قبل از رابطه جنسی مثل ماساژ برای هر دوجنس است و مردان هم نیازمند عشق بازی هستند تا آمادگی ذهنی و جسمی را برای یک رابطه جنسی مطلوب بدست آورند.

برای ماساژ دلبرانه عمل کنید، شوخی کنید، یکی از علایق مردان در روابط زناشویی شوخی، خنده و عشوه گری های زنانه است، برای ماساژ از روغن ها خوش بو  و معطر استفاده کنید و از الفاظ زییا و هوس انگیز بهره ببرید و دوست داشتن خود را در گوشش زمزمه کنید.

عشوه گری فراموش نشود

عشوه گری یکی از بهترین و اساسی ترین نکات مربوط به علایق مردان در روابط زناشویی است؛ اگر زنان بیش از پیش بدانند که عشوه گری یکی از سلاح های کارآمد در روابط زناشویی است و مرد را مست و دیوانه او می کند، شاید بسیاری از طلاق های که به دلیل عدم موفقیت در روابط جنسی است به شدت کاهش می یافت.

از مشاور بهره بگیرید

در بسیاری از مواقع زوجین برای برا برآورده کردن نیاز های جنسی خود با مشکلات متعددی برخورد می کنند که از نظر خودشان به در های بسته ای برخورد کرده اند و دیگر امکان باز شدن وجود ندارد، برخی از این مشکلات بسیار ساده هستند و تنها با یک راهنمایی ساده و بررسی آن مشکل  به راحتی حل می شود.

مشاوره خانواده را از دست ندهید، چه مردان و چه زنانی که گمان می کنند در مورد این نیاز دچار شکست شده اند.

مرکز مشاوره تلفنی مجیب

مرکز مشاوره تلفنی مجیب در جهت رسیدگی و بررسی مشکلات زوجین از ناحیه روابط جنسی تحقیقات و بررسی  های متعددی را انجام داده و به علاوه مراجعین متعددی داشته است که سعی کرده از این سمت یعنی عدم ارضای نیاز های جنسی و علایق زنان و علایق مردان در رابطه زناشویی را مورد تحلیل و بررسی قرار دهد.بسیاری از زوج های جوان با مشاوره های مرکز مجیب به راحتی توانسته اند مشکلات خود را برطرف کنند و بهتر به علایق یکدیگر دسترس پیدا کنند.

اگر در چنین شرایط روحی به سر می برید و نمی دانید برای این امر چه کار باید کرد، بهتر است با شماره تماس  zendeghima.ir  از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی در روز های تعطیل ارتباطات خود را برقرار کنید و به راحتی این قبیل مشکلات را برطرف کنید.

 

 

 

 

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه