روش های تست بارداری در خانه و علائم شایع

روش های تست بارداری
   

روش های تست بارداری در خانه کدام است؟ آیا علائم بارداری را تجربه می کنید؟ درد، از دست دادن دوره قاعدگی، استفراغ، بزرگ شدن پستان یا هر نشانه ای از بارداری. قبل از اینکه به دکتر مراجعه کنید، می توانید بارداری خود را در خانه آزمایش کنید تا مشخص کنید که این علائم چیست، باردار هستند یا نه.

همانطور که آزمایش های جدید وجود دارد، در گذشته تشخیص حاملگی مبتنی بر خانه بود که می تواند راه خوبی برای تایید بارداری قبل از آمدن به دکتر باشد. در این مقاله، شما می توانید برخی از روش های تست بارداری خانگی را پیدا کنید که می تواند به شما در تشخیص علائم حاملگی یا حاملگی کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه روش های تست بارداری در خانه می توانید به صورت روزانه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با سایت زندگی ما تماس حاصل نمائید.

روش های تست بارداری در خانه

روش های تست بارداری

تست حاملگی تست بارداری قاصدک

استفاده از این برگ ها یکی از روش های خانگی برای آزمایش بارداری است که می تواند زنان را درتشخیص بارداری کمک کند. قاصدک، همچنین با عنوان دیگر شناخته شده است، یکی از گیاهان خانواده آفتابگردان است که دارای خواص دارویی است.

نحوه استفاده از برگ قاصدک برای آزمایش بارداری

برگ های قاصدک را تکه تکه کرده و آنها را در یک ظرف پلاستیکی قرار دهید و در جایی قرار دهید که نور خورشید وجود ندارد تا اطمینان حاصل کنید که آنها در تماس با نور خورشید نیستند. قبل از انجام این کار مقدار زیادی آب بنوشید و مطمئن شوید که مثانه شما پر است و ادرار شما در سطحی است که وقتی در برگ قرار دارد، کاملا غرق خواهد شد. پس از ۱۰ دقیقه، به برگ قاصدک نگاه کنید. اگر لکه های قرمز در سطح برگ مشاهده کنید، به نظر می رسد که پاسخ تست بارداری مثبت است.

بارداری یکی از شیرین ترین لحظات زندگی یک زن است و معمولا با تغییرات و نشانه های خاصی همراه است. تغییرات در بدن و روح زن باردار. اما دوباره، به طور کلی، تمام علائم و نشانه های حاملگی نمی تواند برای همه زنان یکسان باشد.

 آزمایش بارداری با استفاده از محلول سفید کننده

راه حل سفید کننده نیز برای تشخیص حاملگی استفاده می شود. سفید کننده یک ماده بسیار رایج است که توسط زنان در شرایط مختلف زندگی روزمره مورد استفاده قرار می گیرد. شما باید در مورد این آزمون حاملگی در خانه بسیار مراقب باشید. همیشه توصیه می شود این آزمایش را از حمام و خارج از منزل انجام دهید، زیرا اگر بخاری در این آزمایش مطرح شود، ممکن است در فرد نفوذ کند. بنابراین، بهتر است این آزمایش را با دقت انجام دهید و در یک منطقه که جریان هوای آزاد و فضای هوا برای حجم گاز مناسب است انجام شود.ضمنا شما می توانید در این خصوص با سایت زندگی ما نیز مشورت نمائید و از خدمات متخصصان و مشاوران با تجربه بهره مند شوید.

استفاده از مایع سفید کننده برای آزمایش بارداری

این آزمون بسیار ساده است، اما هنگام انجام آن باید مراقب باشید. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که مایع سفید کننده را با ادرار خود در یک ظرف مخلوط کنید و اجازه بدهید چند ثانیه واکنش رخ دهد. اگر ترکیب مایعات سفید کننده و ادرار با کف شروع شود، باید خودتان را آماده کنید تا خبر خوبی برای همه باشد. کف نشان می دهد که آزمون حاملگی شما مثبت است.

استفاده از خمیر دندان برای تست بارداری

بله، شما درست متوجه شدید! اگر شما فکر می کنید ممکن است حامله باشید، خمیر دندان نیز می تواند به عنوان آزمایش حاملگی مورد استفاده قرار گیرد. همانطور که می دانید، خمیر دندان برای تمیز کردن دندان استفاده می شود، اما همچنین می توانید برای تعیین اینکه آیا باردار هستید یا خیر، استفاده شود. شما می توانید این آزمایش را به راحتی در حمام انجام دهید و در چند مرحله ساده انجام دهید.

روش استفاده از خمیر دندان برای آزمایش بارداری

روش های تست بارداری

مخلوط خمیر دندان سفید و فوم دار را در یک ظرف پلاستیکی با ادرار قرار دهید. اجازه دهید خمیر دندان در آن حل گردد و منتظر واکنش آن باشیم. اگر رنگ خمیر دندان سفید تبدیل به آبی شد و کف شود، پس خود را به عنوان یک مادر در نظر بگیرید زیرا تست بارداری شما مثبت است. تنها مشکل این آزمایش این است که هیچ چیزی در مورد میزان ادرار ذکر نشده است و مشخص نیست که چقدر طول می کشد تا خمیر دندان را در حالت کف قرار بگیرد.  برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در زمینه روش های تست بارداری با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس حاصل نمایئد.

 از سرکه برای تست بارداری استفاده کنید

سرکه معمولی ترین محصول برای زندگی روزمره است. برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، اما برای آزمایش حاملگی نیز مورد استفاده قرار گرفته است. شما می توانید از سرکه برای انجام آزمون بارداری رشد یافته در خانه استفاده کنید و به سرعت از شک و تردید خود غافل شوید و منتظر باشید. شما فقط باید این آزمایش ساده را با استفاده از سرکه انجام دهید و در تمام زمان ها به تمام سوالات ذهنی خود پاسخ دهید.

نحوه استفاده از سرکه برای تست بارداری

به سادگی سرکه را در فنجان ادرار خود مخلوط کنید و آن را خوب بشویید تا حباب روی آن ایجاد کنید. نگران نباشید آنها را ببینید و نگران نباشید زیرا آنها به شما آسیب نمی رسانند و فقط واکنش این ترکیب هست و هر بار که سرکه را با ادرار ترکیب می کنید ظاهر می شود. اگر رنگ این ترکیب تغییر کند، آزمون حاملگی شما مثبت است. نقطه ضعف این آزمون، مانند آزمایش خمیردندان، این است که مقدار مورد نیاز هر دو عنصر به درستی مشخص نیست.

 گندم و جو برای آزمایش بارداری

استفاده از گندم و جو نیز به عنوان یک آزمون بارداری مصری محسوب می شود. مصریان بر این باورند که گندم و جو به راحتی می توانند نشان دهند که آیا باردار هستید یا خیر. این آزمون بسیار ساده و واضح است و درباره بارداری صحبت می کند.

مقالات پیشنهادی مجیب

چگونگی استفاده از گندم و جو به عنوان یک آزمون حاملگی

ادرار را بر روی دانه های گندم و جو پر کنید و منتظر بمانید تا واکنش رخ دهد. این آزمایش می تواند زمان کمی داشته باشد زیرا نتایج آزمایش بر تخمیر دانه های گندم و جو بستگی دارد. اگر یک دانه گندم و جو شروع به تخمیر کنند، یعنی باردار هستید.

مشاوره مجیب برای روش های تست بارداری در خانه

بارداری یکی از شیرین ترین لحظات زندگی یک زن است و معمولا با تغییرات و نشانه های خاصی همراه است. تغییرات در بدن و روح زن باردار. اما دوباره، به طور کلی، تمام علائم و نشانه های حاملگی نمی تواند برای همه زنان یکسان باشد. ما سعی کرده ایم برخی از روش های تشخیص حاملگی و علائم شایع آن را در این مقاله بررسی کنیم.

برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما برای روش های تست بارداری در خانه از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.irاز سراسر ایران تماس بگیرید.

 

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه