مورد احترام واقع شدن از سوی دیگران را اینگونه امتحان کنید؟

مورد احترام واقع شدن از سوی دیگران را اینگونه امتحان کنید؟
   

مورد احترام واقع شدن از سوی دیگران برای هر کسی امری مهم و مورد نیاز است، برای همین موضوع بسیار ضروی است که بدانیم چگونه عمل کنیم و یا رفتار کنیم تا دیگران به ما احترام بگذارند

همان طور که همه ما می دانیم، مورد احترام واقع شدن از سوی دیگران یک امری متقابل است، مسلما باید به عنوان یک فرد متشخص و مورد احترام باید نوع رفتار خود با دیگران و اجتماع را بدانیم تا بتوانیم مورد احترام واقع شویم و به اهداف خود نیز برسیم.

در این مطلب می خواهیم با اشاره به روش های مورد نیاز و ضروری جهت مورد احترام واقع شدن از سوی دیگران، به بهترین شکل در جامعه خود حاضر شویم و یک شخصیت اجتماعی ویژه برای خود ایجاد کنیم.

مورد احترام واقع شدن از سوی دیگران: دوری از اخلاق بد و خشم

مورد احترام واقع شدن از سوی دیگران

جهت مورد احترام واقع شدن از سوی دیگران، ابتدا نیاز است که از درون؛ خود را به طور ویژه بسازیم، افراد زمانی به ما احترام می گذارند،که روی خوش از ما ببینند و اینکه در مقابل هر چیزی خشمگین و عصبانی نشویم، تمامی این ویژگی ها و رفتار ها منجر به اعتماد طرف مقابل نسبت به ما می شود.

این دو مشخصه یعنی اخلاق خوب و دوری از خشم جز رفتار هایی هستند که در بدو ارتباط خود را به خوبی نشان می دهند و باید به خوبی آن ها را در نظر بگیرید تا مورد احترام واقع شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مورد احترام واقع شدن از سوی دیگران به صورت روزانه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با سایت زندگی ما  با شماره تماس zendeghima.ir  تماس حاصل فرمایید.

احترام بگذارید

مسلما وقتی شما خواستار احترام و بزرگی هستید، باید این احترام را ابتدا عرضه کنید، با دیگران محترمانه برخورد کنید؛ صحبت کنید،تقاضا کنید تا متقابلا این احترام  به شما برگردد. این روش نه تنها موجب مورد احترام واقع شدن از سوی دیگران می شود بلکه در رسیدن به خواسته ها و اهداف شما هم بسیار تاثیر گذار و مهم است.

احترام به دیگران و خطاب کردن آن ها با لفظ شما،باعث می شود که شما در دید آن ها فردی بسیار شخیص و منضبط جلوه کنید و به همین صورت به شما بیش از گذشته احترام می گذارند

شنونده خوبی باشید

خود شما وقتی داستانی، خاطره ای، واقعه ای را تعریف می کنید، دوست دارید که مخاطب شما احترام بگذارد و حرف های شما را گوش کند، بنابراین از او یک شنونده خوبی می خواهید، اینگونه به او احترام می گذارید و شما هم به حرف های او گوش می سپارید.

جهت شنونده خوب بودن باید به حرف های طرف مقابل خود گوش دهید، با او همراهی کنید، از او سوال کنید؛ با همگی این ویژگی ها مورد احترام واقع می شوید و به همین سادگی او نیز به شما احترام  خواهد گذاشت.

محبت کنید

اگر محبت کردن در جهت درست و اصولی باشد، یعنی جهت سو استفاده کردن و یا بیش از اندازه نباشد، همیشه بهترین نتایج را عاید فرد می کند. به این دلیل که با محبت فرد مورد نظر نگاه مثبت و پرانرژی پیدا می کند و می تواند این موضوع را درک کند که شما در برخورد با او محترمانه رفتار کرده اید و از محبت شما، متقابلا  انرژی و محبتی چند برابر را ارسال می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مورد احترام واقع شدن از سوی دیگران به صورت روزانه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با سایت زندگی ما  با شماره تماس zendeghima.ir  تماس حاصل فرمایید.

وقت بگذارید

اینکه گفته می شود برای دوستان و یا دیگران وقت بگذارید، لطفا با خصوصیات فرد رفیق باز و یا بی بند و بار اشتباه گرفته نشود، اینکه افراد هم برای دوستان و دیگران وقت می گذارند اما از روی عادت و یا ندانم کاری همچین رفتاری را انجام می دهند و این روند به گونه ای پیش می رود که فرد مقابل بیشتر در جهت سوء استفاده  پیش می رود تا اینکه احترام بگذارد.

اما روش درست وقت گذاشتن زمانی است که خود شما می دانید ،وقتی که قرار است برای دوست یا فرد مقابل وقت بگذارید،خللی در وقت و امور مالی شما وارد نمی کند، مطمئنا این وقت گذاشتن منجر به احترام متقابل می شود و فرد مقابل متوجه این احترام شما می شود.

معاشرت کردن

جهت مورد احترام واقع شدن از سوی دیگران باید اهل معاشرت و ارتباط برقرار کردن هم باشید. دیگران زمانی که شما را اهل معاشرت، رفت و امد ببینند؛ دیدگاه آن ها نسبت به شما تغییر خواهد کرد و آن ها شما  را فردی مردمی و اجتماعی در نظر می گیرند.

اینگونه افراد در بین مردم به طبع احترام بیشتری دارند و به خوبی جلب توجه می کنند.

خوش قول باشید

اگر برای خود و زمان خود احترام قائل باشید؛ این احترام به طور خود جوش به فرد مقابل هم منتقل می شود و او هم برای شما،زمان شما وقتی که گذاشته اید؛ احترام قائل می شود و همین که در دیدگاه او عزیز و محترم می شوید.

پس سعی کنید برای قول و قرار های خود وقت مشخصی را تنظیم کنید و حتی اگر شده آن ها را در تقویم شخصی یادداشت کنید تا فراموش نشود.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مورد احترام واقع شدن از سوی دیگران به صورت روزانه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با سایت زندگی ما  با شماره تماس zendeghima.ir  تماس حاصل فرمایید.

از لفظ شما استفاده کنید

مورد احترام واقع شدن از سوی دیگران

احترام به دیگران و خطاب کردن آن ها با لفظ شما،باعث می شود که شما در دید آن ها فردی بسیار شخیص و منضبط جلوه کنید و به همین صورت به شما بیش از گذشته احترام می گذارند. همچنین می توانید به جای لفظ شما از نام خانوادگی و یا اسم طرف مقابل را محترمانه صدا بزنید.

آرامش داشته باشید

بیشتر مردم جذب افرادی می شوند که دارای یک آرامش قلبی و درونی هستند، اینگونه افراد دارای انرژی مثبت می باشند، که در کنار اینگونه افراد به راحتی سرخوش و شاداب می شوند، برای همین موضوع بهتر است در جستجوی یک آرامش ویژه قلبی باشید تا در برخورد های دوستانه و کاری خود دچار تشویش و اضطراب نشوید و بهتر بتوانید ارتباطات خود را برقرار کنید و مورد احترام واقع شوید.

فراموش نکنید افراد به دنبال کسانی هستند تا نیروی مثبت و آرامش را به آن ها القا کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مورد احترام واقع شدن از سوی دیگران به صورت روزانه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با سایت زندگی ما  با شماره تماس zendeghima.ir  تماس حاصل فرمایید.

مقالات پیشنهادی مجیب

مرکز مشاوره تلفنی مجیب

سایت زندگی ما برای کمک کردن به افراد در جهت تثبیت و به دست اوردن موقعیت اجتماعی با کلاس های مشاوره و روانشناختی ویژه افراد را در جهت پیش برد اجتماعی و کسب موقعیت اجتماعی به خوبی راهنمایی می کند.

برای این منظور با مشاوره در جلسه اول و مشخص کردن حالات روحی و درونی فرد او را در جهت تقویت کاستی ها و کمبود های موجود ارشاد داده و با معرفی راهبرد ها و راهکار های درست در مورد احترام واقع شدن از سوی دیگران هدایت ویژه می رساند.

برای همین منظور می توانید با خیال راحت از مشاوران مرکز مجیب بهره کافی ببرید و با شماره تماس zendeghima.ir   از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب  حتی در روز های تعطیل تماس حاصل فرمایید.

 

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه