دروغ گویی آقایان را چگونه می توان رمزگشایی کرد؟

   

دروغ گویی آقایان را چگونه می توان رمزگشایی کرد؟ آیا می دانستید که مردان دو برابر دختران دروغ می گویند؟ دروغ گفتن در لیست رفتارهای منفی است. هیچ کس دوست ندارد درک کند که او فریب خورده است، اما این چیزی است که ما تقریبا همه آن را تجربه می کنیم. طبق آمارها، ۹۱ درصد از هر دو هزار آمریکایی به طور منظم در خانه و در محل کار دروغ می گویند! دلیل آن که بیشتر مردم دروغ می گویند خودخواهی نیست.

کلمات کلیدی:(دروغ گویی آقایان|رفتارهای منفی|دروغ های مردان)

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

رمز گشایی دروغ گویی آقایان

دروغ گویی آقایان

به زودی دروغگو را شناسایی کنید

چگونه می توانیم درک کنیم که کسی دروغ می گوید؟ هنگامی که به دروغ می آید، کلمات را رمزگشایی می کند! آنچه دروغگو می گوید، معمولا کنترل و تمرین می کند، به ویژه اگر فردی در این کار تسلط خاصی داشته باشد. اما رفتارها و حرکات خیلی بهتر از کلمات می توانند دروغ گویند، زیرا اکثر حرکات بدن، بر خلاف کلمات، غیرقابل کنترل و اتوماتیک هستند، بنابراین شما باید روی زبان خود تمرکز کنید تا متوجه شوید که شخص دروغ می گوید.

برای یک مرد، این یک روش ساده و راحت برای توضیح دلیل واقعی است. فراموش نکنید که بسیاری از آقایان مهارت های ارتباطی کمتری نسبت به زنان دارند و دوست ندارند صحبت کردن یا توضیح دادن را داشته باشند.

وقتی دروغ می گوید لبخند می زند

تحقیقات نشان داده است که زمانی که افراد دروغ میگویند، احتمال لمس کردن آنها بسیار پایین است، به خصوص در مورد آقایان. اگر کسی هنگام دروغ گفتن لبخند بزند، لبخندش به نظر نمی رسد معتبر است.

او گردن خود را می خاراند زیرا او اضطراب دارد

به دلیل اضطراب ناشی از دروغ گفتن دروغگو معمولا گردن خود را می خاراند. این معمولا به روش خاصی انجام می شود، یعنی با انگشت دست. این جنبش نشان دهنده نشانه ای از ناامنی، سوء ظن و عدم اطمینان است که از طریق ذهن هر کسی که نمی خواهد تمام حقایق را بگوید، عبور می کند.

او صورت خود را لمس می کند

دستکاری یکی از رایج ترین نشانه های دروغ گفتن است. این حرکت می تواند چشم ها را پوشش دهد و یا دست بر روی پیشانی یا چانه قرار باشد که اساسا یک ویژگی دوران کودکی است. این حرکات معمولا بزرگ می شوند، اما وقتی رشد می کنند، این حرکات سریع تر و کمتر آشکار می شوند، اما ناخودآگاه هنوز استفاده می شود.البته این حرکت ها همیشه دروغ نمی گویند، فرد ممکن است سعی کند اطلاعاتی را پنهان کند که برای برخی ممکن است همان دروغ و فریب باشد.

ناخودآگاه دهان را می گیرد

پوشاندن دهان یک واکنش نیمه آگاه است که می تواند ایجاد شود به طوری که فرد تلاش می کند تا کلمات نادرستی که از دهان او می آید متوقف کند. چنین حرکتی معمولا توسط والدین یا بزرگسالان برای اعلام فرمان “سکوت” برای کودکان استفاده می شود، اما برای بزرگسالان می تواند تلاش برای جلوگیری از وقوع کلمات یا احساسات باشد.

دروغ گویی آقایان

دروغ گویی آقایان

در اینجا برخی از رایج ترین این دروغ ها و دلایل وجود دارد:

دروغ ۱: ترافیک سنگین

برای یک مرد، این یک روش ساده و راحت برای توضیح دلیل واقعی است. فراموش نکنید که بسیاری از آقایان مهارت های ارتباطی کمتری نسبت به زنان دارند و دوست ندارند صحبت کردن یا توضیح دادن را داشته باشند. جالب توجه است، حتی اگر دلیلی برای مردی که دیر شود کاملا واقعی باشد، باز این جمله از دهان او دوباره شنیده می شود.

دروغ ۲: خیلی گران نیست

مردان ابزارهای سرگرم کننده، به ویژه ابزارهای الکترونیکی را دوست دارند، اما حتی اگر حساب های بانکی آنها از حساب های بانکی همسرشان جدا باشد، نمی خواهند نارضایتی او را ببینند. به همین دلیل است که آنها ممکن است در مورد چیزی که آنها خریداری شده دروغ بگویند. آنها دوست ندارند به نظر بی مسئولیت رسد و یا سرزنش بشنوند.

مقالات پیشنهادی مجیب

دروغ ۳: من دارم می آیم

این دروغ است که می تواند از مردانی که مجبور به حضور هستند شنیده شود، به عنوان مثال، یک حزب خانوادگی که آنها دوست ندارند در آن شرکت کنند، در این مواقع این جمله شنیده می شود. بنابراین آنها می توانند به همان اندازه که می توانند ورود را به تعویق اندازند و در عین حال عصبی و ناراحت باشند. توجه داشته باشید که او می داند که بعد از یک مهمانی (دعوا و اختلاف نظر) شاید باشد، به همین دلیل آنها دروغ می گویند که بعدا وارد شوند و کنترل خود را بر وضعیت حفظ کنند.

دروغ ۴: من بیش از حد سیگار نکشیدم

این دروغ می تواند یک مشکل جدی را نشان دهد و اگر تکرار شود، ممکن است نشانه ای بد باشد. اگر با این مشکل مواجه شدید حتما با همسرتان صحبت کنید و به او بگویید که چقدر نگرانید.

دروغ ۵: با عرض پوزش، متوجه نشدم که زنگ زدی

دروغ ۶: تلفن من سایلنت بود

دروغ ۷: من آنتن ندارم

همه این ها معنی دارند: من نمی خواستم به تلفن شما پاسخ دهم. چرا؟ معمولا، آقایان دروغ می گویند که از دخالت همسرشان مطمئن باشند یا فقط به آنها اجازه ندهند. بهتر است آنها را در این زمانها او را تنها بگذارید و اجازه دهید او برای شما  دلش بیشتر تنگ شود.

دروغ ۸: این به نظر یک لباس چسبان نیست

اگر می خواهید حقیقت را درباره لباس یا ظاهر خود بشنوید، از یک دوست کمک گرفته و از او بخواهید. از آنجا که همسر شما، اگر تجربه کافی داشته باشد، برخی از حقایق را به شما نمی گوید. احتمالا یکی از دوستانش پیامدهای حقیقت را بیان می کند (غم و اندوه زنان بعد از اینکه واقعیت را می شنود)، و احساس پراگماتیسم او را به چیزی بیان می کند که به جای بیان واقعیت، شما را شاد می کند.

دروغ ۹: هیچ چیز نیست. من خوبم.

بیش از ۵۰ درصد مردان این دروغ را به همسر خود می گویند، زیرا آنها دوست ندارند مشکلاتشان را افزایش دهند و یا غرور مردانه شان مورد سوال قرار گیرند. مردان آگاه هستند که زنان به اندازه بیان احساساتشان مهارت ندارند، بنابراین بهتر است همسرشان را به طور کامل در جریان قرار نگیرد. دفعه بعد که از این را از همسرتان شنیدید، دو روز بیشتر فکر کنید و از او بپرسید که آیا هنوز نگران است یا نه.

مشاوره مجیب برای دروغ گویی آقایان

این احتمال که شما به سوی عزیزان خود دروغ می گویید خیلی بیشتر است، زیرا می خواهید از احساسات خود جلوگیری کنید. اما اگر شما واقعا می خواهید بدانید زمانی که شما فریب می دهید آیا می توان یک دروغگو را با مجموعه ای از علائم شناسایی کرد؟

برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما برای دروغ گویی آقایان از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.irاز سراسر ایران تماس بگیرید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه