خیال پردازی های جنسی عاملی موثر در بروز سرد مزاجی مردان

عامل سرد مزاجی مردان
   

سرد مزاجی به عنوان یکی از مشکلات و مسائلی است که زندگی بسیاری از انسان ها را به خطر می اندازد. امروزه بسیاری از متخصصان، خیال پردازی های جنسی را عامل سرد مزاجی مردان می دانند. هر چند خیال پردازی های جنسی اولین و آخرین عامل سرد مزاجی نیست اما بدون شک یکی از مهمترین عوامل سرد مزاجی مردان است.

کلمات کلیدی( سردمزاجی مردان | درمان سردمزاجی| سردمزاجی| دلایل درمان سردمزاجی| خیال پردازی های جنسی |مشاوره زناشویی )
زمان مطالعه تخمینی : ۷ دقیقه

به باور روانشناسان، خیال پردازی جنسی در همه انسان ها وجود دارد و تنها تفاوت آن، میزان شدت و ضعف آن است. طبیعت و فطرت انسان ایجاب می کند که در برهه هایی از زندگی، خیال پردازی جنسی را تجربه کند. همه انسان ها در خلوتشان به سرگرمی های جنسی شان فکر می کنند و این مساله کاملا طبیعی است. خیال پردازی جنسی مساله به حساب نمی آید، بلکه شدت و ضعف آن است که می تواند مساله آفرین باشد. در این مقاله به خیال پردازی های جنسی و نقش آن ها در سرد مزاجی مردان خواهیم پرداخت.

 

در ادامه خواهید دید:

سرد مزاجی

خیال پردازی جنسی، عامل سرد مزاجی مردان

 

سرد مزاجی

سرد مزاجی نوعی اختلال است که به موجب آن، فرد کمترین هوس و اشتیاق را برای آمیزش جنسی دارد. به طور غالب این مورد در زندگی زناشویی دیده می شود. از میزان تفاوت سرد مزاجی در مردان و زنان اطلاعات زیادی در دست نیست. سرد مزاجی در مردان می تواند پایه و اساس اختلالات بعدی باشد. به طور مثال فردی که به این عارضه مبتلا می شود، تمایلی برای ادامه زندگی نخواهد داشت. در واقع سرد مزاجی می تواند اساس زندگی ناموفق و طلاق باشد. از طرف دیگر امکان دارد فرد مبتلا به سرد مزاجی، به افسردگی و احساس گناه، احساس تنهایی و چندین عارضه روحی – جسمی دیگر نیز دچار شود.

لذا بهتر است مردانی که با این مشکل مواجه هستند در پی حل کردن آن باشند. اگر میزان سرد مزاجی شما به حدی است که احساس ناامیدی می کنید، حتما موضوع و مشکلتان را با یک مشاور در میان بگذارید. با کسب اطلاعات و یک برنامه دقیق، می توان این مشکل به ظاهر بزرگ را ظرف مدت کوتاهی حل کرد. عوامل بسیاری در شکل گیری و تشدید سرد مزاجی تاثیرگذار است. یکی از چندین عامل سرد مزاجی مردان، خیال پردازی جنسی است.

عامل سرد مزاجی مردان

 

خیال پردازی جنسی، عامل سرد مزاجی مردان

خیال پردازی جنسی، تصوراتی است که فرد برای رفع نیاز جنسی اش به آن ها پناه می برد. تصوراتی که دوست دارد در حقیقت به آن ها برسد. خیال پردازی جنسی از فطرت انسان نشات می گیرد و به هیچ عنوان امری مذموم یا منفی نیست. در حقیقت خیال پردازی جنسی در همه وجود دارد و اگر قرار بر مذمت این عمل باشد باید بر میزان افراط و تفریط آن تمرکز کرد. افراط و تفریط در هر کاری مورد نقد است. اگر خیال پردازی های جنسی از حد اعتدال بگذرد فرد مطمئنا گرفتار مشکلات بعدی خواهد شد. بسیاری از روانشناسان معتقدند خیال پردازی جنسی، عامل سرد مزاجی مردان است. روانشناسان می گویند زمانی که فرد بیش از حد درگیر خیال پردازی شود به مرور زمان، طبیعت و مزاج او تغییر خواهد کرد. امکان دارد تصور کنید، منظور ما از متن بالا این است که باید خیال پردازی های جنسی را سرکوب کرد. اما به هیچ عنوان چنین چیزی مد نظر ما نیست.

اتفاقا تاکید ما بر رعایت اعتدال در خیال پردازی جنسی است. اگر آقایان، در حد نرمال و مطابق برنامه خاصی در زمینه رابطه جنسی، خیال پردازی داشته باشند احتمال بهبود سرد مزاجی شان بیشتر می شود. کافی است مطابق قواعد خاصی که مشاوران و متخصصان مراکز معتبر روانشناسی ارائه می کنند عمل کنید.


همچنین ببینید:

درمان هورمونی سردمزاجی مردان چیست

مشکلات روحی سردمزاجی مردان و درمان سردمزاجی

دستور غذایی برای درمان سردمزاجی مردان: تغذیه و سردمزاجی مردان


عامل سرد مزاجی مردان

 

سخن پایانی

سرد مزاجی یکی از مسائلی است که تاثیر منفی بر کیفیت زندگی مردان می گذارد. مردان زیادی هستند که به دلیل سرد مزاجی، دچار بیماری ها و اختلالات عصبی شده اند. گاهی بنیاد بسیاری از خانواده ها به دلیل سرد مزاجی مردان از هم پاشیده است. مردانی که از سرد مزاجی رنج می برند اغلب در پی آنند که دلیل سرد مزاجی شان را درک کنند. در این زمینه مطالعات بسیاری صورت گرفته و روانشناسان، خیال پردازی های جنسی را عامل سرد مزاجی مردان می دانند. خیال پردازی جنسی همان تفکرات و تصوراتی است که هر کسی در خلوت خود برای رفع نیازهای جنسی اش در ذهن خود مرور می کند. همان تفکراتی که فرد دوست دارد در واقعیت هم آن را تجربه کند. خیال پردازی جنسی امری مقبول و مورد تایید است اما مشکل، میزان و شدت خیال پردازی است.

افراط و تفریط در خیال پردازی های جنسی می تواند بر مزاج مردان تاثیر بگذارد. بنابراین بسیار مهم است که اطلاعاتی موثقی در مورد خیال پردازی جنسی کسب کنید. اگر راه درست استفاده از خیال پردازی های جنسی را بدانید مطمئنا در زندگی زناشویی موفق تر عمل خواهید کرد. علی رغم تمام نکات و جنبه های منفی، روانشناسان بر مفید بودن خیال پردازی جنسی صحه گذاشته اند. بنابراین اگر راه استفاده از خیال پردازی های جنسی را یاد بگیرید حتما در کنترل سرد مزاجی و متعاقب آن، در زندگی زناشویی موفق عمل خواهید کرد.

در این زمینه می توانید مباحث وسوالاتتان را با مشاوران مراکز معتبر در میان بگذارید و به اطلاعاتتان را بهبود دهید.

سایت زندگی ما با کادری متعهد، متخصص و مجرب در زمینه های مختلف از درمان سرد مزاجی ، آماده خدمت رسانی به شما بزرگواران می باشد. مزیت های این مرکز شامل، مشاوره تخصصی روانشناسی، مشاوره توسط برترین روانشناسان کشور، امکان تماس در تمام طول روز بدون رزرو و وقت قبلی، مشاوره آنلاین و در لحظه، مشاوره با خانم یا آقا به انتخاب شما، مشاوره بر اساس تعرفه سال گذشته نظام روانشناسی و مشاوره کشور، بدون نیاز به مراجعه حضوری و ترافیک و مشکلات حمل و نقل می شود. همین مزیت های سایت زندگی ما است که در کنار کادر متخصص آن، این مرکز را از سایر مراکز متمایز می کند.

شما می توانید جهت دریافت مشاوره روانشناسی با برترین متخصصان کشور از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب در تمامی ایام هفته و حتی روز های تعطیل با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۹۷۷۶تماس حاصل فرمایید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه