اهداف تان را با این افراد در میان نگذارید

افراد نامناسب برای بیان اهداف
   

در این مقاله به بررسی افراد نامناسب برای بیان اهداف می پردازیم در حالی که گفته شده است به محض این که هدف را تعیین کردیم، باید آن را برای همه به عنوان وسیله ای برای اطمینان از موفقیت خود ارائه دهیم. این یک تعهد برای تمام جهان است که تضمین می کند که ما قادر خواهیم بود فشار بیش از حد برای دستیابی به این هدف را تحمل کنیم. اما آیا این همیشه بهترین روش است؟ برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص با سایت زندگی ما تماس حاصل فرمائید و از خدمات برترین مشاوران و روانشناسان کشور به صورت تلفنی و آنلاین از سراسر نقاط ایران بهره مند شوید.

افراد نامناسب برای بیان اهداف

بررسی افراد نامناسب برای بیان اهداف

اینها چند دسته افرادی هستند که هنگام بیان اهداف خود باید مراقب باشید:

  • افرادی که اهداف خود را دنبال نمی کنند.

هر کس دارای یک سیستم اعتقادی دارد در مورد آنچه که ممکن یا غیرممکن است، مربوط به نحوه مطرح شدن آن است. بسیاری از افراد می گویند که شما اهداف خود را به سطح پایین تر برسانید که فکر می کنید ممکن است با توجه به ادراک آنها از وجود آنها بهره مند شوید. با این کار، ما با توجه به قوانین مبتنی بر جامعه زندگی می کنیم و نه به دنبال نوآوری، کسب و کار و این رفتاری است که می تواند کل جامعه را از وضعیت فعلی بدتر کند در ادامه افراد نامناسب برای بیان اهداف را بیشتر برایتان معرفی می کنیم.

  • فردی که از اهداف خود پیروی نمی کند.

فردی که از اهداف خود پیروی نمی کند ممکن است نشان دهد شما نیازی به تغییر ندارید. این رفتار خودخواهانه و فردی است که می خواهد احساس شما را نسبت به پایین نگه داشتن اهداف شما کم کند. این بسیار زیان آور است، زیرا باعث می شود شما احساس بهتر از تلاش نکنید. در این مورد، باورهای آنها هرگز به چالش کشیده نشود و اهداف شما نیز هرگز حل نخواهد شد.

راه حل شناخت افراد نامناسب برای بیان اهداف به یاد داشته باشید که هدف تعیین کردن شما را از بقیه جدا نمی کند. در مورد احساس راحتی که دیگران می توانند با تحسین کردن بوجود بیاورند، باید مراقب باشید.

شناخت افراد نامناسب برای بیان اهداف

حتی بدتر از آن، فردی است که به صورت شفاهی با تلاش های شما موافق است، اما با مخالفت های غیر کلامی مانع است. گفته شده است که ما ۹۴ درصد ارتباط غیر کلامی داریم. از طریق نورون های آینه ای، مغز ما حداقل می تواند به ناخودآگاه چیزی را که گفته نمی شود درک کند. کسی که به صورت شفاهی با شما موافق است، ولی به صورت غیر کلامی به شما تردید دارد، باعث خواهد شد که شما خودتان را زیر سؤال ببرید. این از جمله افراد نامناسب برای بیان اهداف شما است.

  • فکر کردن در مورد اهداف

هنگامی که شما در مورد هدف خود فکر می کنید، شما احساس ناامنی می کنید و این ممکن است پیشرفت شما را حتی قبل از شروع آن به وقفه بیاندازد. حتی وقتی اهداف ما هنوز در حال توسعه هستند، باید مطمئن شویم که در کنار افرادی قرار نداریم که در ناباوری و بی اعتقادی زندگی می کنند. جهت دریافت مشاوره از برترین مشاوران کشور با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب در این خصوص مشورت بگیرید. عزیزان می توانند از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب تماس حاصل فرمایند.

راه حل برخورد با افراد نامناسب برای بیان اهداف

راه حل، اهداف خود را با کسانی که در زندگی خود موفق بوده اند و یا کسانی که در حال تلاش برای موفقیت در زندگی خود هستند، توضیح دهید. آنها دارای سیستم های اعتقادی هستند که شک و تردید ندارند و کسانی که شکاک هستند از آن بهره مند نیستند. این ها فقط چند نفر هستند که وقتی که شما به خود تردید می کنید، با شما مخالفت می کنند. کسانی که با باورهای محدود خود مبارزه می کنند، شما را به یک سطح بالاتری از زندگی می رسانند.

  • افرادی که اهداف شما را به جای تعهد خود تحسین می کنند.

با این افراد نامناسب برای بیان اهداف خود صحبت نکنید، از آنجایی که ما موجودات اجتماعی هستیم، اغلب ما می خواهیم افرادی که به ما نزدیک هستند پذیرفته شوند. دوستان و خانواده ما با حسن نیت ما تلاش می کنند که اعتماد به نفس ما را با تحسین برای اهداف تعیین شده تقویت کنند. اما این بی فایده است، چرا که به جای اقدام ما، نیت مان را مورد تأیید قرار می دهد. روانشناسان ثابت کرده اند که تحسین یک فرایند و نه به نفع عملکرد و به نفع عزت نفس و موفقیت بیشتر است. عمل مشخص کردن هدف و پیگیری راهی برای رسیدن به عظمت، آزار دهنده است. اگر محیط اطراف ما فقط هدف ما را تحسین کند، ممکن است هرگز پیگیری این هدف را پیدا نکنیم.

مقالات پیشنهادی مجیب

بررسی راه حل برای بیان اهداف خود به نزدیکان

راه حل شناخت افراد نامناسب برای بیان اهداف به یاد داشته باشید که هدف تعیین کردن شما را از بقیه جدا نمی کند. در مورد احساس راحتی که دیگران می توانند با تحسین کردن بوجود بیاورند، باید مراقب باشید. اگر اهداف خود را با افرادی که دوست دارید به اشتراک بگذارید، به خودتان یادآوری کنید که هنوز راه زیادی برای رفتن دارید و پیگیری راه همیشه بهتر از تصویب توسط دیگران است. اگر کسی به شما تبریک می گوید به اهدای تقدیر، تبریک می گوید آن تبریک را در ذهن خود به گونه ای بررسی کنید که انگار بابت تعهد و تلاشتان برای دستیابی به آن هدف تبریک می گویند. جهت مشاوره تلفنی و آنلاین از برترین روانشناسان و مشاوران کشور می توانید به صورت همه روزه با سایت زندگی ما تماس بگیرید.

افراد نامناسب برای بیان اهداف

دسته آخر افراد نامناسب برای بیان اهداف

افرادی که همیشه انتقاد می کنند. انتقاد لزوما سمی نیست، اما این فردی نیست که شما می خواهید با بیان اهداف خود در مراحل اولیه با او صحبت کنید. شاید شما تمام اعتماد به نفس موجود در جهان را داشته باشید، اما هنوز هم باید در ذهن داشته باشید که دید شما فقط آغاز شده و باید محافظت شود. در این مرحله، حرکت لحظه ای بسیار مهم است. اغلب یک شخص انتقادی قصد خوبی دارد؛ او نمی خواهد ببیند شما مسیر اشتباهی را وارد می شوید. اما توصیه او ممکن است با کمال گرایی اشتباه باشد. وقتی دیدگاه های این افراد در مراحل اولیه فرآیند بیان می شود، تنها باعث می شود هدف ما به تعویق بیفتد یا مسیر موفقیت ما به طور کامل متوقف شود.

  • راه حل چیست؟

راه حل در رابطه با این افراد نامناسب برای بیان اهداف این است که این افراد ذهنیتی دارند که می تواند مفید باشد برای ویرایش نسخه های خطی ما، بررسی محصولات ما و افزایش مجموعه مهارت های ما. مهم است که ما این افراد را در حلقه ارتباطی خود حفظ کنیم، اما تنها وقتی می توانیم اهدافمان را با آنها به اشتراک بگذاریم که به نتیجه قابل قبولی رسیده باشد. در آن لحظه می توانیم از منتقدان درخواست فید بک کنیم. آنها می توانند کیفیت تلاش های ما را افزایش دهند.

هموطنان عزیز و محترم که می خواهند در تمام طول روز و به صورت آنلاین مشاوره تلفنی دریافت نمایند می توانند با سایت زندگی ما از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی در ایام تعطیل تماس حاصل نمایند و از خدمات مشاوران و روانشناسان برتر کشور از طریق تلفن ثابت در رابطه با افراد نامناسب برای بیان اهداف بهره مند شوند. شماره تماس:zendeghima.ir

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه