تست سادیسم برای تشخیص سادیسمی بودن

تست سادیسم
   

تست سادیسم در این مقاله خدمتات ارائه می گردد. سادیسم علاقه به بدرفتاری با سایر افراد از نظر جسمی، ذهنی و جنسی است، به طوری که این آزار و اذیت موجب شادی و آرامش فرد می شود. این افراد از تحقیر جسمی و بدرفتاری فیزیکی افراد، به ویژه در حضور دیگران لذت می برند، و گاهی اوقات به عنوان رفتارهای جنایتکارانه و غارتگرانه از آن یاد می شود. چه ویژگی های سادیسم نامیده می شود؟ خطرات اختلالات جنسی (سادیسم) در اطراف شما چیست؟ برخی از افراد در روابط جنسی خود با رفتارهای خاص عمل می کنند و خشم جنسی خود را حفظ می کنند. کلمه سادیسم ممکن است توسط بسیاری از مردم شنیده شود. اختلال غیرطبیعی جنسی یکی از اختلالات روانی است و به عنوان یک دسته از اختلالات جنسی طبقه بندی می شود. در ادامه با تست سادیسم خود را بیازمایید.

کلمات کلیدی( بیماری سادیسم |علت بیماری سادیسم | سادیسم |تست سادیسم|مشاوره درمان سادیسم|ناهنجاری های جنسی|مشاوره جنسی و زناشویی )
زمان مطالعه تخمینی : ۶ دقیقه

انواع سادیسم:

تست سادیسم

  • سادیسم ذهنی – که صحنه های سادیست را تصور می کند، اما دیگران را آسیب نمی زند.
  • سادیسم عاطفی – که از تحقیر با مسخره کردن طنز و رضایت از تضعیف شخصیت دیگران ایجاد می شود.
  • سادیسم فیزیکی – این شخص دیگران را آزار و اذیت می کند و فراتر از فکر خود به قتل و سوزاندن فرد مورد نظر می پردازد.

سادیسم یکی از اختلال های شخصیتی است که سبب آسیب رساندن به دیگران می شود. سه ویژگی دیگر شخص سادیسمی عبارتند از:

  • خودشیفتگی یا ناسیونالیسم
  • سایکوپات یا عدم حس به همدردی
  • ماکیاولیانیسم، تمایل به تسلط بر دیگران به هر قیمت

 


بیشتر بدانید و بخوانید:

بهترین مرکز مشاوره سادیسم در تهران

اختلال روانی سادیسم یا دیگر آزاری

درمان مازوخیسم و معرفی راه های شناخت آن


این علائم می گویند شما سادیسم دارید( تست سادیسم)

همانطور که گفتم، عموم مردم اغلب از اصطلاح سادیسم استفاده نکردند و تنها به تازگی به او داده شد که شیطان بود، او واقعا سوسیالیسم ندارد.

روانشناسان و محققان پرسشنامه ای دقیق از ۹ سوال ایجاد کرده اند که بر اساس آن می توان به درستی بیان کرد که یک فرد سادیست است یا نه.

  1. لذت بردن از سر به سر گذاشتن مردم
  2. از اذیت کردن مردم اطراف خسته نمی شوید.
  3. اگر من توانایی و اقتدار داشته باشم، به مردم آسیب می رسانم.
  4. وقتی کسی را دوست دارم، خوشحال خواهم شد که ناراحتی او را ببینم.
  5. بی رحمی به دیگران هیجان انگیز است.
  6. تماشای دعوا لذت بخش است.
  7. من راضی هستم که مردم را در مقابل دوستانشان خشمگین کنم
  8. در مورد آزار و اذیت کسانی که به من آسیب زده اند فکر می کنم.
  9. هرگز عمدا به کسی آسیب نمی رسانم، حتی اگر او را دوست ندارم.

 

پرسشنامه جدید و طراحی آن به عنوان مقاله در مجله شخصیت و تفاوتهای فردی در ژانویه منتشر شده است. بنابراین، به استثنای سوال نهم، پاسخ مثبت به دیگر سولات نشانه داشتن سادیسم است.

سادیسم یکی از اختلال های شخصیتی است که سبب آسیب رساندن به دیگران می شود. سه ویژگی دیگر شخص سادیسمی عبارتند از:

 

تفاوت سادیسم در زنان و مردان

از آنجایی که رفتار جنسی مردانه و گرایش جنسی بیشتر تهاجمی و غالب است، شکل مردانه سادیسم شناخته شده تر و واضح تر است. در مقابل این تظاهرات متکبرانه سادیسم، انحراف آن منجر به مازوکیستی یا حمایت جنسی، همجنس گرایی و بدبختی می شود.

بنابراین، سادیسم در زنان شایع تر است، زیرا در نظر فروید، گرایش جنسی زنان به طور غریزی تمایل به بلوغ جنسی یا آزار و اذیت جنسی است. اما پشت این مجموعه ظاهرا منفعل از عناصر متقابل، که به غریزه محافظت از خود در زنان باز می گردد، و زمانی که نشان می دهد که امنیت آنها تهدید می شود. در آن زمان، تجاوز پنهان آزاد شد و به سادیسم گسترش یافت. سادیسم در زنان کمتر بی رحم و یا کمتر خشونت آمیز از سادیسم در مردان است.


جهت دریافت مشاوره تخصصی روانشناسی در این زمینه از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر و از سراسر ایران با شماره ی zendeghima.ir از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی در روز های تعطیل تماس حاصل فرمایید تا روانشناسان متخصص ما در خدمت شما باشند.


سادیسم یک اختلال یا ویژگی شخصیت در زنان و مردان است؟

سادیسم علاقه به بدرفتاری با سایر افراد جسمی، ذهنی و جنسی است، به طوری که این آزار و شکنی موجب شادی و آرامش فرد می شود. این افراد از تحقیر، جسمی و بدرفتاری فیزیکی افراد، به ویژه در حضور دیگران لذت می برند، و گاهی اوقات به عنوان رفتارهای جنایتکارانه و غارتگرانه ظاهر می شوند.

بدبینی یا اختلال، یا تمایل به آشفتگی به اصطلاح DS.M.” به عنوان یک اختلال شناخته شده است، اما از زمان انتشار طبقه بندی” DS.M. “در سال ۱۹۹۴، به عنوان یک ویژگی شخصیتی شناخته می شود.

 

سادیسم در زنان و مردان یا سادومازوخیسم

تست سادیسم

WHO سادیسم را به عنوان یک ترکیب با سادومازوخیسم جنسی معرفی کرده است، به نام Sadomasochism، و متغیرهای زیر از هم جدا شده اند:

بدرفتاری و تحقیر دیگران و بی احترامی کردن آنها و یا آزار و اذیت و افشای دیگران به تحقیر و تحقیر که منجر به انسجام جنسی می گردد. این ناهنجاری به معنای تعاملات است که در آن شخص با تحقیر دیگری از لذت زیادی بهره می برد. بسیاری از افراد درگیر در رابطه جنسی با نیشگون گرفتن،گاز گرفتن و سیلی زدن شاد می شوند. این رفتارها لذت جنسی را افزایش می دهند. اما افراد مضطرب و مزاحم اغلب از اقدامات دردناک خفیف فراتر میروند، اما با استفاده از این رفتارها میتوانند لذت جنسی را به دست بیاورند.

شخص مزاحم وقتی به ارگاسم می رسد که دیگران را تحقیر یا آزار و اذیت کند. برخی روانشناسان و روانپزشکان معتقدند که ریشه های سوء استفاده و آزار و اذیت در دوران کودکی باید مورد بررسی قرار گیرد، در حالی که دیگران به نقش بالقوه عوامل بیولوژیکی اشاره می کنند.

 

مشاوره مجیب برای تست سادیسم

هنگامی که شخصی از سادیسم رنج می برد، نمی تواند به راحتی به نیازهای خود برسد. در روابط سالم، مردم به طور مداوم رشد می کنند و شکوفا می شوند. اما در رابطه با سادیسم، رشد و پیشرفت  قطعا غیر میسر خواهد بود. گاهی اوقات وقتی کسی به مدت طولانی در وضعیت سخت سادیسمی قرار می گیرد، برایش باور رهایی از بند و سختی سخت است. اما این شمایید که می توانید سادیسمی را از این بحران نجات دهید. کافی است که با مشاوران با تجربه سایت زندگی ما تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

شاید خیلی از افراد به خاطر ترس از نرسیدن به نتیجه مطلوب به مشاوره مراجعه نمی­ کنند. درصورتی که اگر افراد در مراحل اولیه به مشاوره مراجعه کنند، مشاور می­ تواند راه حل هایی ارائه نماید و اوضاع را به سرعت بهبود بخشد. از این رو قبل از اینکه دیر شود می توانید با کمک مشاوران سایت زندگی ما به زندگی عادی برگردید. ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم دوباره زندگی کنید و از زندگی سالم بدون سادیسم لذت ببرید. برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.ir از طریق تلفن ثابت و از سراسر ایران برای تست سادیسم تماس بگیرید.


جهت دریافت مشاوره تخصصی روانشناسی در این زمینه از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر و از سراسر ایران با شماره ی zendeghima.ir از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی در روز های تعطیل تماس حاصل فرمایید تا روانشناسان متخصص ما در خدمت شما باشند.


 

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • Ari
    4 سال پیش

    سلام من یه دختر ۱۷ساله ام حدود یک ساله که خود ارضایی میکنم از دیدن فیلم های ارباب و بردگی تحریک میشم تا حالا چند بارم به خودم ازار رسوندم عاشق مردای بد اخلاق و هیکلی ام وقتی میبینم یه مرد به زور با یه زن رابطه برقرار میکنه خوشم میاد خودم رو جای اون زن تصور میکنم ایا من سادومازوخیسم یا سادیسم دارم ؟؟لطفا راهنماییم کنید