بهترین مرکز مشاوره سادیسم در تهران

علت بیماری مازوخیسم
   

بهترین مرکز مشاوره سادیسم در تهران را باید مطابق آخرین دستاورد ها و پژوهش هایی که مرکز مورد نظر انجام داده، بررسی و انتخاب کرد تا درمان سادیسم با بهترین روش درمان  صورت بگیرد.

بیماری سادیسم از بیماری های مرتبط با اختلالات روحی و روانی است که فرد با آزار رساندن و یا اذیت کردن دیگران لذت می برد.

کلمات کلیدی:(بیماری سادیسم |بهترین مرکز مشاوره سادیسم |درمان سادیسم)

مدت زمان مطالعه: ۷ دقیقه

این آزار و اذیت ها انواع مختلفی دارند، می تواند آزار روحی باشد، آزار جسمی و یا آزار جنسی نیز باشد که بعد از مرحله آزار رساندن نه تنها هیچ گونه عذاب وجدان و یا پشیمانی ندارد بلکه از کار خود خوشحال است ولذت می برد.

بیماری سادیسم قابل درمان است اما یک روند درمانی طولانی مدت را نیاز دارد تا پزشک ودرمانگر روحی وقت کافی داشته باشند، ابتدا ریشه های سادیسم و دلایل آن را بیابند و سپس متناسب با نوع سادیسم درمان های ویژه را برای فرد تجویزکنند.

در این مقاله انواع درمان های ویژه سادیسم را در بهترین مرکز مشاوره درمان سادیسم در تهران بیان می کنیم.

 بهترین مرکز مشاوره درمان سادیسم در تهران: درمان سادیسم

بهترین مرکز مشاوره سادیسم در تهران

درمان هایی که برای سادیسم در نظر گرفته می شود، به مانندی سایر درمان های مرتبط با اختلالات روحی و روانی دارای سه مرحله اصلی است، که عبارتند از

  • رفتار درمانی
  • روان درمانی
  • دارو درمانی

علاوه بر این سه درمان اصلی، درمان های دیگری هم برای بیمار در نظر گرفته می شود که بیشتر این نوع درمان ها، از نوع مکمل هستند و با وجود آن ها سه درمان اصلی با نقاط قوت بهتر انجام می شوند.

برخی از این درمان های مکمل عبارتند از

  • خانواده درمانی
  • ورزش درمانی
  • یوگا درمانی

وبسیاری از روش های دیگر که در بهترین مرکز مشاوره درمان سادیسم در تهران این امر صورت می گیرد، تا بیمار روند درمان و بهبودی را زودتر از موعد مقرر به دست آورد.

بهترین مرکز مشاوره درمان سادیسم در تهران: روان  درمانی

روان درمانی یکی از درمان های موثر برای کنترل رفتار اجتماعی بیمار است که خدمات خوبی به بیمار ارائه می دهد، به دلیل آنکه بعد از هر گونه رفتار بیماری زا آثار مخربی که بر روی سلامت جسمی و روحی وی گذاشته شده به کمک  روان درمانی علائمی مثل اضطراب، استرس، خشم و بدخلقی که فرد را محاصره می کند و باعث خطرات وسوء رفتار های دیگر ی می شود، به خوبی درمان شوند.

 بهترین مرکز مشاوره درمان سادیسم در تهران: رفتار درمانی

در مسیر رفتار درمانی، روانشناس برای کمک به ترمیم خلقیات بیمار و آنچه که جایگزین رفتار و اخلاقیات سالم و هنجار او شده، یک پاکسازی درست و مناسب در روح  و روان او انجام دهد، تا بتواند هر آنچه که از سادیسم و آثارش در ذهن باقی مانده، بزداید.

با رفتار درمانی فرد سادیسم تا حدودی می تواند کنترل رفتار، روحیات خود را به دست آورد  و با آگاهی و هوشیاری نوع صدمه و آسیبی که بر دیگری وارد می کند، آگاه باشد.

روند رفتار درمانی خود شامل چندین بخش و لایه می باشد که معمولا با  روان درمانی و معاینات پزشکی همگی با هم پیش می روند و از بیمار مراقبت های اساسی به عمل می اید، این مراقبت های پزشکی بیشتر زمانی است که فرد اعتیاد به مشروبات ومواد مخدر هم داشته باشد.

بهترین مرکز مشاوره درمان سادیسم در تهران: دارو درمانی

دارو درمانی معمولا آخرین درمان سه روش اصلی است، به این دلیل که بیمار با مراقیت های رفتار درمانی و روان درمانی این پتاسنیل را دارد تا بهبودی حاصل کند، اما در برخی شرایط و شدت نوع سادیسم، نیاز به استفاده از دارو های درمان است تا فرد بهتر بتواند درمان خود را پیش ببرد اما هم چنان دو درمان قبلی یعنی رفتار درمانی و روان درمانی ادامه  خواهند داشت.

بهترین مرکز مشاوره درمان سادیسم در تهران: روش های مکمل

بهترین مرکز مشاوره سادیسم در تهران

بعد از سه درمان اصلی که فرد سادیسم در حال بهبود می باشد، معمولا در مرکز درمان از روش های مکمل مثل خانواده درمانی، ورزش درمانی ، مطالعه درمانی، و یوگا درمانی هم انجام می شود.

خانواده درمانی

معمولا این روش از بهترین روش های درمان مکمل است زیرا مشارکت و همیاری خانواده هم وارد درمان می شود و خیلی بهتر می توان نتیجه قطعی را از درمان گرفت. خانواده در بیشتر مواقع با فرد هستند و نقش اساسی در حالات و رفتار فرد دارند؛ که البته عکس این قضیه هم صدق می کند و تا حدودی می توانند بر آثار منفی حال بیمار موثر باشند البته اگرهمکاری وهمیاری انجام نشود.

ورزش درمانی

درمان هر نوع بیماری با ورزش می تواند نتیجه بسیار خوبی داشته باشد، به خصوص زمانی که فرد از دارو درمانی هم استفاده می کند. دارو ها اثرات جانبی در بر دارند؛ که با ورزش تا حد بسیار زیادی حالات روحی بیمار تغییر می یابد و نشاط زندگی را از محیط دریافت می کند . همین که به ورزش منجر به خستگی و خواب می شود  که این خواب طبیعی  حاصل از ورزش در روند بیماری بسیار موثر است.

مطالعه درمانی

در بخش مطالعه درمانی مشاورین در بهترین مرکز مشاوره درمان سادیسم در تهران از فرد می خواهند تا مطالعه در مورد انچه که دوست دارد انجام دهد. برای او زمان تعیین می کنند و در این امر او را یاری می رسانند،از طریق مطالعه بخشی از اوقات او با امر مفیدی چون کتاب خواندن پر شود.

یوگا درمانی

یوگا درمانی از روش های ویژه برای تمامی بیماری های موجود انسانی است و بهترین روش برای بیماری ها روحی می باشد. این ورزش با تمرکز بر روی روح و جسم انرژی هدر رفته را دوباره باز می گرداند و در گرفتن حالات مثبت و انرژی بخش؛ فرد را یاری می رساند.

مرکزمشاوره تلفنی مجیب

در مرکز مشاوره تلفنی مجیب بیمار به راحتی با مشاور خود ارتباط برقرار کرده و  روانشناس با گرفتن یک آزمایش تشریحی و تستی بیمار را در ابراز نوع احساسات و حالات درونی خود یاری می رساند تا با یک گفتمان در یک جلسه نوع سادیسم فرد مشخص شود و بهتر بتواند درمان موثر را برای فرد تجویزکند.

سایت زندگی ما در زمینه سادیسم درمانی نمونه های خوبی در دست دارد که با مراجعه به  آن ها می توان اطمینان خوبی به دست آورد که درمان موثر و نتیجه بخشی اتفاق خواهد افتاد.

جهت تماس و ارتباط با مرکز مشاوره تلفنی مجیب می توانید با شماره تماس    zendeghima.ir    از ساعت ۸ صبح  تا  ۱۲ شب در همه روز هفته حتی روز تعطیل ارتباط برقرار کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه