بهترین مرکز مشاوره برای درمان ترس در تهران

مرکز مشاوره درمان ترس تهران
   

مرکز مشاوره درمان ترس تهران

هر آدمی در زندگی خود ترس را تجربه کرده است، در حقیقت، ترس می تواند شما را به موقعیت های بالقوه خطرناک راهنمایی کند. با این حال، زمانی وجود دارد که ترس از بین می رود و گاهی ممکن است زندگی روزمره شما را مختل می کند.

کلمات کلیدی( بهترین مرکز مشاوره |مشاوره برای درمان ترس| درمان ترس در تهران | بهترین مرکز مشاوره در تهران )
زمان مطالعه تخمینی : ۶ دقیقه

خوشبختانه، در دنیای امروز چیزهایی وجود دارد که می تواند برای رفع ترس  و به حداقل رساندن تاثیر آن بر روی زندگی افراد موثر باشد. طبیعی است که که هر فردی ترس داشته باشد.

ترس اغلب گونه های متفاوتی را دارد به عنوان مثال ترس از سخنرانی عمومی و یا بالا بردن دست شما در کلاس های درسی، ترس از حیوانات همچون مارها و عنکبوت ها، ترس از خون، ترس از تزریق و … باشد.

مرکز مشاوره درمان ترس تهران

هنگامی که شما احساس ترس دارید، واکنش های فیزیکی، ذهنی و احساسی را تجربه می کنید، که این واکنش ها عبارتند از:

  • تپش شدید قلب
  • تنفس دشوار
  • احساس سرگیجه داشتن
  • تعریق
  • اضطراب شدید، وحشت

 علت بروز ترس یا ترس ها را کشف کنید.

مرکز مشاوره تلفنی مجیب یکی از بهترین و برترین مرکز مشاوره درمان ترس تهران به شمار می آید. این مرکز مشاوره یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین مرکز مشاوره های تهران می باشد. مشاورین سایت زندگی ما تجربه بسیار زیادی در درمان ترس را دارا می باشند.

با خیالی آسوده می توانید این مرکز مشاوره را برای درمان ترس های خود انتخاب نمایید. اگر شما هم ساکن تهران هستید به شما پیشنهاد می کنیم با مرکز مشاوره تلفنی مجیب تماس برقرار نمایید و از خدمات عالی این مرکز استفاده لازم را داشته باشید. شماره تماس سایت زندگی ما  zendeghima.ir می باشد و در تمامی روز های هفته حتی روز های تعطیل از ساعت ۰۸ صبح تا ساعت ۱۲ شب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

مرکز مشاوره تلفنی مجیب تکنیک ها و روش های بسیار زیادی دارا می باشدو برای اطلاع از این روش ها می توانیدبا مرکز مشاوره درمان ترس تهران (سایت زندگی ما) تماس برقرار کنید و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

راهکار های مرکز مشاوره درمان ترس تهران

مرکز مشاوره درمان ترس تهران

۱٫ شناخت و درک ترس.

وجود ترس برای حفظ امنیت ما است. به طور کلی می توان بیان نمود که ترس بد نیست. در واقع ترس سبب می شود، ما برخی از کارها را انجام ندهیم. گاهی مواقع وجود ترس برای ما مفید است و برخی مواقع هم این طور نیست.

بنابراین اول ترس خود را بشناسید و درک کنید و بعد تصمیم به رفع آن بگیرید. برای شناخت ترس هایتان بهتر است از یک روانشناس با تجربه کمک بگیرید.

می توانید با مرکز مشاوره درمان ترس تهران،سایت زندگی ما تماس حاصل نمایید و با مشاورین این مرکز مشاوره درمان ترس تهران گفتگو نمایید.

۲٫ بر روی ترس خود متمرکز شوید.

صدای ترس خود را بشنوید، آن را بنویسید یا ذهن خود را بر آن متمرکز کنید. هنگامی که سعی می کنید ترس خود را نادیده بگیرید، رشد می کند. هنگامی که بر روی آن تمرکز دارید، کاهش می دهد.


 مقاله نحوه درمان ترس کودکان و نوجوانان، را هم مطالعه کنید.

۳-اطلاعاتتان را در مورد ترستان را افزایش دهید.

در واقع افراد از چیزی نمی شناسند هراس بیشتری دارند. اگر ترس شما بر اساس کمبود اطلاعات باشد، با دریافت اطلاعات یا بدست آوردن دانش مورد نیاز در مورد آن می توانید بر آن غلبه نمایید.

بنابراین می توانید با کمک گرفتن از مشاورین متخصص مرکز مشاوره درمان ترس تهران (سایت زندگی ما) از ترس خود آگاهی پیدا کنید و با راهنمایی های لازم مشاورین بر ترس خود غلبه کنید. مشاورین سایت زندگی ما با مشاورین متخصص در زمینه درمان ترس توانسته اند با تجربه بی شمار خود بسیاری از مراجعه کنندگان خود را در مقابل ترس هایشان کمک نمایند.

این مرکز مشاوره با روش ها و تکنیک های جالب و جذاب می توانند ترس شما را درمان نمایند. برای تماس با این مرکز مشاوره کافیست شماره zendeghima.ir  شماره گیری نمایید. سایت زندگی ما از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب در تمامی روز های هفته حتی روز های تعطیل آماده پاسخگویی به تماس های شما عزیزان است.

۴- از تجربه افراد دیگر استفاده نمایید.

اگر از کاری که هرگز انجام نداده اید می ترسید، کافیست افرادی را که این کار را انجام داده اند را پیدا نمایید و با آن ها به گفتگو بپردازید و از راه روش های او استفاده کنید. بدین صورت می توانید با خیالی آسوده تر و آن کار را شروع نمایید و ترس خود را کاهش دهید.

۵- کمک بگیرید.

آن چیزی که از آن می ترسید، آیا چیزی است که شما باید تنها انجام دهید؟ آیا می توانید یک مربی یا گروه پشتیبانی را پیدا کنید تا از طریق آن به شما کمک کند؟

ورزشکاران مربی دارند. دانش آموزان دارای معلمان هستند گاهی اوقات از دوستانتان کمک بگیرید. بنابراین باید حمایت های لازم را برای ترس خود فراهم آورند.

همچنین می توانید از مشاورین متخصص ما نیز کمک بگیرید تا به تنهایی کاری را شروع نکنید و با ترستان به تنهایی مقابله نکنید.

۶-فشار همتراز

فشار همتراز، همانند خود ترس، بسته به نحوه استفاده از آن، می تواند مثبت یا منفی باشد. بنابراین سعی کنید خود را در محیطی که از آن ترس دارید و یا با آن چیزی که از آن ترس دارید رو به رو نمایید.

۷-تجسم موفقیت

ورزشکاران ممکن است پیش از رسیدن به موفقیت هزاران بار قبل از موفقیت یک کار فیزیکی، آن را تصور کنند. این تجسم ذهنی تضمین می کند که وقتی بدن حرکت  کند، بیشتر احتمال دارد مسیر پیش تعیین شده خود را دنبال کند. همین عمل برای مقابله با ترس نیز شما را آماده می کند با تلاش بیشتر به موفقیت برسید.


مقاله عوامل ایجاد ترس (محیطی و اجتماعی) را هم بخوانید.

نتیجه گیری

برای درمان ترس، کافیست ابتدا بهترین مرکز مشاوره درمان ترس تهران را انتخاب نمایید. سپس با کمک گرفتن از مشاورین با تجربه مرکز مشاوره درمان ترس تهران(سایت زندگی ما) با راه کارها و روش های نوین آن ها با ترس هایتان رو به رو شوید.

سایت زندگی ما در تمامی ایان هفته حتی روز های تعطیل از ساعت ۰۸ صبح الی ساعت ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تماس های شما مردم عزیز تهران می باشد. بنابراین برای برقراری تماس با سایت زندگی ما شماره   zendeghima.ir  را شماره گیری نمایید تا بتوانید تنها با یک تماس به صورت تلفنی از مشاوره ها و راهنمایی های مشاورین سایت زندگی ما استفاده نمایید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه