دروغ در فیلم های پورن

دروغ در فیلم های پورن
   

دروغ در فیلم های پورن

با گسترش تکنولوژی در عصر حاضر ابزار ها و تسهیلات فناوری اثرات قابل توجهی بر زندگی انسان داشته است. بیشتر تاثیر آن هم مدیون سهولت و راحتی دست یابی است. با وجود ابزار های فناوری مانند تبلت، کامپیوتر و موبایل و سهولت دسترسی به اینترنت افراد برای تسهیل امور خود و سرعت بخشی به آن توجه بسیاری به آنها نشان داده اند خصوصاً که در دنیای واقعی و بیرونی در بسیاری از موارد امکان و اجازه دستیابی به خیلی موضوعات را نخواهند داشت.دروغ در فیلم های پورن یک معضل بسیار مهم است. یکی از این موارد دسترسی به فیلم ها یا تصاویر غیر اخلاقی یا اصطلاحاً دنیای پورن و پورنوگرافی است. امروزه پورن بستری را فراهم کرده تا افراد بتوانند مشکلات و کمبودهای جنسی خود را از طریق آن بر طرف نمایند و زمینه ساز انحرافات اخلاقی بسیاری شده است. پورن و خود ارضایی یکی از همین مشکلات است که به صورت قابل توجهی رو به گسترش است.

کلمات کلیدی( فیلم های پورن |پورنوگرافی| انحرافات اخلاقی | پورن و خود ارضایی|مشاوره درمان خود ارضایی|ناهنجاری های جنسی|مشاوره جنسی و زناشویی )
زمان مطالعه تخمینی : ۶ دقیقه

دروغ در فیلم های پورن

آنچه در این مقاله مطرح می شود

ما ابتدا دنیای پورن و پورنوگرافی را به همراه آمار آن بررسی می کنیم و سپس به ارتباط پورن و خودارضایی و مصائب به دنبال آن می پردازیم.

سونامی پورن

دروغ در فیلم های پورن

انحرافات جنسی و اخلاقی به یک اعتیاد در میان افراد جامعه بشری تبدیل شده و تبعات جبران ناپذیری را برای جامعه به دنبال داشته است. پورنوگرافی یکی از همین مصائب است که همانند سونامی بر روح جامعه سایه افکنده و همه ی اخلاقیات، هویت فردی و عقلانیت را در خود به هم پیچیده و از بین می برد.

افراد برای تخیلات و فانتزی های جنسی خود به صفحات پورن مراجعه می کنند و در تماشای هزار توی بی انتهای آن دچار بر انگیختگی جنسی شده و دچار رفتارهای شهوانی می شوند. عادات و رفتارهای غلطی پیدا می کنند و اخلاقیات در آنها دچار مرگ می شود و تنها چیزی که برایشان اهمیت دارد فروکش کردن عطش جنسی است. در این میان از هیچ تلاشی فرو گذاری نکرده و به انواع انحرافات جنسی مثل خود ارضایی، روابط نامشروع متعدد، همجنس گرایی، تجاوز و … مبادرت می کنند.

پورن تا جایی در زندگی ما جا افتاده است و مخاطب دارد که تبدیل به یک صنعت و تجارت کلان شده است و میلیاردها میلیارد دلار برای تولید کنندگان آن به دنبال داشته است. افراد نمی دانند با هر بار کلیک کردن در صفحات و سایت های پورنوگرافی، تماشا و دانلود تصاویر و فیلم های آنها چه کمک پنهانی به این تجارت کثیف می نمایند و چه آسیب هایی را به تک تک افراد جامعه خصوصاً کودکان و نوجوانان می زنند.

اگر شما هم جز دسته افرادی هستید که به بهانه ی یادگیری و آموزش به به تماشای فیلم ها و تصاویر پورن مشغول هستید باید بگوییم که در سراشیبی وحشتناکی قرار گرفته اید که به دره تباهی و پوچی ختم می شود. قبل از اینکه این دنیای به ظاهر لذت بخش و جذاب تبدیل به کابوس زندگی شما شود از ما برای ترک آن کمک بخواهید. علاوه بر اینکه تماشای پورن خود یک انحراف اخلاقی است شما نمی توانید این مطلب را انکار کنید که میان پورن و خود ارضایی رابطه ای وجود دارد و خواه ناخواه شما هم دچار اعتیاد به خود ارضایی می شوید. چه را که دنیای پورن توقعات و ذهنیت شما را از رابطه جنسی کاملاً به شکل وحشتناکی دگرگون می کند. مهم نیست ساکن کدام شهر یا روستای کشور هستید. شما از هر نقطه ی کشور می توانید بدون گرفتن صفر و کد با شماره ثابت zendeghima.ir با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس بگیرید. ارتباط با ما تنها به صورت تلفنی بوده و شما دردسر های ترافیک را برای مراجعه نخواهید داشت. با توجه به اینکه این ارتباط آنلاین است نیاز به گرفتن وقت قبلی نبوده و شما بدون کوچکترین معطلی می توانید با مشاوران ما در آرامش گفتگو نمایید.


مطالعه ی این مقالات را از دست ندهید:

آماری از پورن که سرتان سوت خواهد کشید

دروغ در فیلم های پورن

در مورد تجارت پورن و پورنوگرافی آمارهای بسیار وحشتناکی وجود دارد که همه ی آنها نشان دهنده ی تزریق آرام آرام سمی کشنده توسط این تجارت بر زیر پوست جامعه می باشد. بر طبق آمارها حدود ۱۲% از سایت های اینترنتی متعلق به پورن و پورنوگرافی است. هر ثانیه بیش از ۲۸ هزار نفر از این سایت ها بازدید می کنند . از هر بازدید کننده یک نفر زن هست. ۷۰% مردانی که از این سایت ها بازدید می کنند بین ۱۸ تا ۲۴ سال هستند. ۲۵% درصد کلمات جستجو در اینترنت مربوط به پورن و پورنوگرافی است. ۳۴% از کاربران اینترنت در معرض تبلیغات، ایمیل ها و لینک های ناخواسته ی پورن هستند. متوسط سن کودکانی که اولین بار سایت های پورن را می بینند ۱۱ سال است. ۲۰% مردان در محل کارشان پورن می بینند و روزهای تعطیل سایت های پورن بیشترین بازدید را دارند.

دروغ پورن و دنیای خود ارضایی

دروغ در فیلم های پورن

شاید اکثر افراد بر این باور باشند که پورن یک لذت ساده است و آسیبی به همراه ندارد و حتی برعکس یک منبع آموزشی خوب برای آنها در ارتباط جنسی می تواند باشد! حتی عده ای بر این باورند که با تماشای تصاویر و فیلم های پورن دچار هیچ تغییر نمی شوند و می توانند خود را کنترل نمایند!

 در ساده ترین و پایین ترین سطح می توان گفت که پورن پاسخگویی به کنجکاوی ذهنی فرد به مسائل و روابط جنسی است. بیشتر پسران کوچک از آن به عنوان وسیله ای برای آگاهی از پشت پرده ی روابط جنسی استفاده می کنند تا ببینند در این روابط بین دو نفر چه می گذرد.

مشکل از جایی شروع می شود که فرد در این دنیای خیالی گیر افتاده و به شکل اعتیادگونه ای به آن وابسته می شود و از دنیای حقیقی فاصله می گیرد و در این حالت پورن شرایطی را برای خود ارضایی او فراهم می کند که این اعتیاد توانایی او را برای ارتباط ها و روابط جنسی واقعی و سالم کاهش می دهد.

رابطه ی بسیار مستقیمی میان پورن و خود ارضایی وجود دارد تا جایی که مهمترین عامل تکرار مجدد خود ارضایی همین دنیای پورن و پورنوگرافی است.

کسانی که دچار سونامی پورن هستند همانند معتادینی می مانند که دست به هر تلاشی می زنند تا نیاز خود را رفع نمایند. ممکن است ساعت ها در میان سایت های پورن به جستجو بپردازند و مشغول خود ارضایی شوند. که اعتیاد همزمان به پورن و خود ارضایی اثرات بسیار حادی بر روح و روان و جسم آنها خواهد گذاشت.

عده ای ادعا می کنند که تنها برای آموزش و از بین رفتن ترس و اضطرابشان در ناتوانی در رابطه ی جنسی به سایت های پورن مراجعه می کنند حال آنکه این دروغی بیش نیست و فرد را به سمت اعتیاد به خود ارضایی سوق می دهد.

در ارتباط میان پورن و خود ارضایی باید گفت که اعتیاد به تماشای پورن تا جایی پیش می رود که فرد نمی تواند به تماشای یک یا دو مورد بسنده کرده و برای زمان طولانی به آن مشغول می شود که این غریزه ی جنسی او را به شدت بر می انگیزد و  حس شهوت را در او تحریک کرده و او برای پاسخ دهی به آن به خود ارضایی های بی وقفه دست می زند.

استفاده طولانی مدت از پورن علاوه بر اینکه عامل مهمی در خود ارضایی است نگرش و ذهنیت فرد را از رابطه ی جنسی تغییر داده و او را دچار توهمات و خواسته های غیر واقعی و منطقی و حتی غیر اخلاقی از رابطه ی جنسی می کند. او در حین رابطه جنسی رفتارهایی را انجام می دهد یا انتظار دارد که خیلی از نظر طرف مقابل خوشایند نیستند و باعث عدم تمایل او به برقراری رابطه جنسی مجدد و جایگزینی خود ارضایی برای رسیدن به کمال لذت می شود! در نتیجه بنیان خانواده و روابط زناشویی او دچار بحران می شود.

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که به پورن و خود ارضایی اعتیاد دارید، حتماً تا الان متوجه شده اید که ترک آن چقدر سخت و حتی به نظرتان غیر ممکن است. شما بارها از تماشای آنها و اثراتی که در روابط شما با همسرتان داشته احساس گناه و شرم کرده اید و خواسته اید که آن را ترک نمایید اما هر بار با شکست مواجه شده و دوباره آن را تکرار کرده اید. بله کاملاً درست است ترک این اعتیادها و انحرافات جنسی نیازمند یک اراده ی قوی و حضور یک مشاور آگاه و با تجربه است تا در این مسیر شما را راهنمایی و کنترل کند.

مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب با داشتن تیمی از بهترین روانشناسان کشور که بسیار با تجربه و دلسوز هستند با شماره ثابت zendeghima.ir از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب همه روزه حتی ایام تعطیل آماده ارائه مشاوره و خدمات خود به شما می باشد. مشاوران ما به شما کمک می کنند تا شخصیت خود را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار دهید و به دنبال تغییر الگوهایی که به آنها اعتیاد پیدا کرده اید باشید. آنها دلایل گرایش شما به دنیای خیالی و وحشتناک پورن و خود ارضایی و خیال پردازی های غیر اخلاقی را شناسایی کرده و تمام تلاش خود را می کنند تا آن را با رفتارها و الگوهای مناسب جایگزین کنند.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه