ترک محرک های خودارضایی و دوستانی که ما را به آن تشویق می کنند

ترک محرک های خودارضایی
   

ترک محرک های خودارضایی اولین مرحله و اولین گام شروع برای ترک خودارضایی می باشد که اگر اساسی و به موقع برداشته شوند، بدون شک می توانید تا اخرین مرحله ترک خودارضایی به طور کامل پیش بروید.

ترک محرک های خودارضایی نه تنها در بهبود عملکرد زندگی به لحاظ روحی وجسمی کمک می کند بلکه زندگی پر تحرکی برای شما به ارمغان می آورد.

کلمات کلیدی:( خودارضایی|محرک های خودارضایی |تأثیرخودارضایی|دلایل خودارضایی|مشاوره مشکلات جنسی )

مدت زمان مطالعه: ۶ دقیقه

از طرفی با آرامش ذهنی خود که حاصل عدم خودارضایی می باشد، هدیه ای از سوی ترک محرک های خودارضایی به شما به ارمغان داده می شود.

اما با تمامی این اوصاف و جملات زیبا قدری ترک خود ارضایی مشکل به نظر می رسد، به خصوص اگر این اعتیاد به خود ارضایی از مرز یک الی دو سال هم گذشته باشد، ما در این مقاله قرار نیست شما را شکنجه روحی بدهیم تا به مرحله ترک برسید، اما قصد داریم با به جوش آوردن نیروی هیجان درونی و جوانی شما ، آن را در مسیر درستی قرار دهیم تا با کمک یکدیگر آن را به سوی انرژی بیشتر و طراوت بهتر هدایت کنیم.

ترک محرک های خودارضایی: دلایل خودارضایی

دلایل خودارضایی

قبل از رفتن یکباره به سمت ترک محرک های خود ارضایی، ابتدا باید دلیل این کار را بدانیم،البته برای شروع به تصحیح کاری خیلی بهتر است که اشتباهات افتادن در کار غلط را بر شماریم تا راه های صحبح را بازیابیم و هم اینکه دوباره به این سمت برگردانده نشویم.

اما دلایل کار خود ارضایی چیست و چرا زنان و مردان بسیاری دست به این کار می زنند، با اینکه از مضرات آن تا حدودی هم آگاه هستند و باز هم با آگاهی به این سمت کشیده می شوند؟

وآمار جالب را از عمل خود ارضایی بدانید که ۴۰ درصد  زنان و ۶۰ درصد مردان به این امر در سراسر جهان اعتیاد دارند، که بیشترین دلیل این امر را روی آوردن به فیلم های پورنو برآورد کرده اند. این اولین دلیل و اصلی ترین دلیل این مردان و زنان در سراسر جهان است.

جالب است این را هم بدانید که وقتی همین افراد  اقدام به ترک را انجام می دهند؛ از این اعمال و حرکات خود بیزار می شوند.

این موضوع فقط مختص افراد مجرد و جوانان و یا نوجوانان نیست بلکه حتی زوجین و افراد میانسال به بالا هم به خودارضایی اعتیاد دارند. که باز هم دلیل اصلی در تمامی سنین مسئله فیلم های پورن و مسئله پورنوگرافی می باشد.

دلایل دیگر به جز فیلم پورن می توان به

  • بیکاری
  • زندگی پر اضطراب
  • نداشتن سک صحیح زندگی
  • نداشتن رابطه زناشویی موفق
  • اعتیاد
  • افسردگی
  • دوستان نا به هنجار

از دلایل اصلی می باشند که اگر برطرف شوند؛ قاعدتا بخش اعظمی  از مشکلات خودارضایی در سراسر جهان بر  طرف می شود.

ترک محرک های خودارضایی: روش های موثر

همان طور که در بالا دلایل رجوع به سمت خود ارضایی را مطالعه کردید با انجام کار هایی خلاف کار های بالا در بهترین حالت و شرایط می توانید از خودارضایی دست بکشید.

برای این کار اقدامات زیر را در الویت قرار دهید:

ورزش کردن

اگر فرد تنبلی هستید باید بدانید که اولین روش نجات دهنده شما ورزش است، ورزش نیروی محرکی برای افسردگی و کسالت است که آدمیان این برهه از تاریخ به آن مبتلا هستند. پس برای اینکه انرژی در شما حریان یابد و تمامی نیروی خود را در جهت درست قرار دهید، چاره ای ندارید که بین یک الی دو ساعت در فضای بیرون خانه یا باشگاه به ورزش بپردازید که در این مسیر برای داشتن یک انگیزه درست بهتر است به فکر فیتنس و تناسب اندام باشید تا هر روز با هدف به ورزش بروید.

معاشرت با دوستان موفق

دلایل خودارضایی

این دوستان موفق می توانند در زمینه کاری؛ زندگی زناشویی، شخصی و شغلی خود موفق باشند و به عنوان یک انگیزه دهنده چرخ زندگی شما را هم به جلو حرکت می دهند. در بیشتر مواقع رقابت مثبت چیز بدی نیست، بگذارید کمی کلنجار ذهنی وروحی در جهت رسیدن به اهداف مثبت و فرار از روزمرگی به ذهن و جان شما بیفتد.

فرار از بیکاری

بیکاری دست کمی از فیلم های پورنو ندارد، به راحتی می تواند شما را به سمت شرایط نا به هنجار بکشاند و دوباره وضعیت را به ابتدای کار غلط بکشانند.

پس بهتر است به هر صورتی که شده، اگر بیکار هستید و از وضعیت اقتصادی هم گله مند هستید، باز هم حتی به اندازه ۴ ساعت در شبانه روز خود را با یک کار و شغل کم درامد سرگرم کنید. در هر صورت نگذارید در خانه تنها بمانید.

برنامه متفرقه

برنامه متفرقه برای هر دردی درمان است و عامل نظم دهنده به برنامه هفتگی شماست ، تازه می توانید دوستان مصم و پر انرژی را برای خود پیدا کنید و معاشرت های خود را هم چند برابر کنید تا کمتر در تنهایی خود بمانید.

دقت کنید که در دوران ترک، تنهایی بزرگ ترین سمی است که می تواند شما را به هر سمت وسویی بکشاند و برعکس دوری از تنهایی به عنوان یک پدال گاز عمل می کند تا ترک محرک های خود ارضایی هر چه زودتر و بهتر انجام شود.

روانشناس

استفاده از روانشناس می تواند همگی موارد بالا را در قالب یک برنامه برای شما نسخه پیچ کند. این مورد برای افرادی که می دانند در این شرایط فعلی نمی توانند عزم خود را جزم کنند و اعتماد به نفس کافی ندارند، از روانشناس مربوطه میت وانند بهره ببرند.

مرکزمشاوره تلفنی مجیب

در سایت زندگی ما با فراهم اوردن مکانی امن و آرام ، بیمار می تواند به راحتی مشکل خود را در میان بگذارد و مشاور هم برنامه صحیح و درست را متناسب با شرایط روحی و جسمی و میزان اعتباد فرد ارائه دهد.

همچنین مشاوره تلفنی مجیب تا حدودی می تواند مشکلاتی از قبیل ترس، خجالت و شرمی که در این مورد معمولا افراد از غریبه ها و مشاور دارند، برطرف کند و مشکل را با پیگری به موقع حل وفصل نمایند.

برای این امر میتوانید با شماره تماس  zendeghima.irاز ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب در همگی ایام هفته حتی در روز های که با تعطیلات رسمی و غیر رسمی مواجه هستیم،تماس بگیرید ومشکل خود را مطرح کنید تا با مشاوره بهترین درمان ها برای شما اتفاق بیفتد.

 

 

 

 

 

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه