بهترین مرکز مشاوره برای درمان اوتیسم در تهران

مرکز مشاوره درمان اوتیسم
   

مرکز مشاوره درمان اوتیسم تهران

با توجه به اهمیت شناخت زود هنگام اختلال اوتیسم در افراد به خصوص از کودکی، نیاز است والدین از علائم اصلی این اختلال آگاهی داشته باشند تا در صورت بروز آن در نوزادان خود به سمت درمان او پیش روند. معمولا، مداخله برای درمان افراد مبتلا به اختلال اسپکتروم اوتیسم (ASD) بر کاهش رفتار تداخلی و تعاملی، تدریس زبان، تقویت مهارت های علمی و خودکفایی آنها تمرکز کرده است. اخیرا تاکید بیشتری بر روی تقویت آگاهی و مهارت های اجتماعی آنها به جهت حضور مستقل در جامعه پرداخته شده است.

کلمات کلیدی( مرکز مشاوره درمان اوتیسم تهران| درمان اوتیسم تهران| اوتیسم |اختلال اسپکتروم اوتیسم | بهترین مرکز مشاوره در تهران )
زمان مطالعه تخمینی : ۶ دقیقه

افراد مبتلا به مسائل عاطفی مانند اضطراب، سرخوردگی و افسردگی، خدمات مشاوره را به عنوان مداخله آموزشی، محیطی و حمایتی برای رسیدگی به چالش های رشد با اوتیسم، مورد نیاز می دانند.از این رو ما به شما مرکز مشاوره تلفنی مجیب را پیشنهاد می کنیم. این مرکز تخصصی ترین مرکز مشاوره درمان اوتیسم تهران می باشد. تهرانی های عزیز می توانند در تمامی روزهای هفته از سال ۸ صبح الی ۱۲ شب با شماره تلفن zendeghima.ir مشاورین متخصص این مرکز را در کنار خود داشته باشید.


مقاله تغذیه مناسب کودکان اوتیسم را هم مطالعه نمایید.

انتخاب بهترین مرکز مشاوره درمان اوتیسم تهران

افراد مبتلا به اختلال طیف اوتیسم یا ASD اغلب نیاز به مراقبت ویژه دارند که به طور معمول درمان های گروهی و همچنین درمان های رفتاری برای آنها تجویز می شود. بسیاری از مشاوران درمان اوتیسم با کودکان و نوجوانان همکاری می کنند و سعی دارند مشکلات اجتماعی آنها را کاهش دهند.

والدین و سایر اعضای خانواده تقریبا همیشه باید مورد مشاوره قرار گیرند و افراد مبتلا به اوتیسم به توسعه مهارت های ذاتی خود و همچنین یادگیری مدیریت استرس تشویق شوند تا به نوبه خود به آنها کمک شود تا به درستی رشد کنند. از این رو اهمیت نقش مشاورینی متخصص و حرفه ای و دلسوز در کنار اعضای خانواده و فرد مبتلا به اوتیسم به خوبی حس می شود.

مرکز مشاوره درمان اوتیسم تهران

سایت زندگی ما یکی از تخصصی ترین مرکز مشاوره درمان اوتیسم تهران به شمار می آید. این مرکز مشاوره دارای روانشناسان متخصص و با تجربه است که در زمینه ی درمان اوتیسم سال های بسیار زیادی تجربه داشته اند. روانشناسان متخصص این مرکز مشاوره شرایط فردی شما را به طور کامل بررسی می کنند و راهنمایی ها و روش های درمانی جدید و مفیدی را به شما عزیزان ارائه می دهند. درمان اوتیسم یکی از تخصص های ویژه مرکز مشاوره تلفنی مجیب می باشد.

از این رو ما به شما مرکز مشاوره تخصصی مجیب را معرفی می کنیم که بهترین مرکز مشاوره درمان اوتیسم تهران می باشد. این مرکز با داشتن بهترین متخصصین و سال ها تجربه کاری در این حوزه در تمامی روزهای هفته از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب در کنار شما خواهد بود. شما می توانید از طریق شماره تماس zendeghima.ir با مشاورین مرکز که بهترین مرکز مشاوره درمان اوتیسم تهران می باشد در ارتباط باشید.

اوتیسم چیست؟

در حالیکه تعریف اوتیسم گسترده است و در اصطلاح به معنی چیزی متفاوت برای همه است؛ هنوز هم مهم است که تعریف علمی آن را درک کنیم تا افراد مبتلا بتوانند به درستی تشخیص داده شوند و مراقبت هایی که برای زندگی بهتر نیاز دارند را دریافت کنند.

در شرایط بالینی، اختلال طیف اوتیسم (ASD) یک اختلال رشدی عصبی است که می تواند باعث ایجاد مشکلات اجتماعی، ارتباطی و رفتاری شود.

اوتیسم یک تشخیص است که گستره آن از اوتیسم کم کار تا اوتیسم با عملکرد بالا می باشد. در گذشته، سندرم Asperger معمولا به عنوان یک تشخیص جداگانه مورد بررسی قرار می گرفت، اما تعریف فعلی اوتیسم آن را در یک طیف کنار هم قرار می دهد.

مرکز مشاوره درمان اوتیسم تهران

 

در حالی که افراد مبتلا به اوتیسم ممکن است همیشه به اندازه یک فرد بالغ عادی از نظر رفتاری با دیگران تعامل نداشته باشند، اما درمان اوتیسم به آنها کمک می کند که بیاموزند چگونه ارتباط بهتری داشته باشند. والدین افراد مبتلا به اوتیسم به این موضوع  تاکید دارند که آنها نمی توانند درک کنند که فرزندانشان چه می کنند.

جلسات گروهی و خانوادگی با مشاور در مسیری طولانی به بهبود تعامل بین کودک آسیب دیده و خانواده اش می انجامد. والدین نیز روش های جدیدی را برای مقابله با احساس ناامیدی و استیصال در جلسات درمانی اوتیسم یاد می گیرند. مشاور همچنین می تواند جلسات مشاوره والدین را بدون حضور و همکاری فرزند ارائه دهد. این  روش به آنها کمک می کند تا با کمک درک مشکلات به شیوه ای بهتر، به فرزند مبتلا به اوتیسم خود بهتر کمک کنند.


درباره بیماری اوتیسم بیشتر بدانید.

 

علائم اوتیسم

در یک فرد می تواند مشکلات برقراری ارتباط با دیگران همراه با رفتارهای محدود، یا تکراری باشد که این رفتارها عدم سازگاری با فعالیت هایی است که آنها نیاز و تمایل دارند از طریق آن به مهارت های مهم دیگر دست پیدا کنند.

اغلب نشانه های اولیۀ اوتیسم که قابل توجه هستند، کمبود ارتباطات یا مهارت های اجتماعی است که می توانند به طرق مختلفی ظاهر شوند. نوزادان معمولا “لبخند های اجتماعی” را برای برقراری ارتباط استفاده می کنند، بنابراین عدم وجود آنها می تواند نشانه ای از اوتیسم باشد. بسیاری از لبخند ها را تمرین کنید و ببینید که آیا در چند ماه اول نوزاد مقابله یا تقلید می کند.

بلافاصله پس از چند هفته اول زندگی، نوزادان با محیط جدید خود سازگار می شوند و نحوه ارتباط با اطراف را یاد می گیرند. بین تولد و سه ماهگی، شما باید متوجه شوید که کودک شما چشمانش را روی حرکات قفل می کند یا خیر . مراقب باشید که آیا آنها از تماس چشمی با حرکات اطراف اجتناب می کنند و یا در صورت لزوم به آنها پاسخ می دهند.

ممانعت از شناسایی زود هنگام

مرکز مشاوره درمان اوتیسم تهران

بهترین درمان زمانی است که اوتیسم فرزند شما زود هنگام تشخیص داده شود. در این زمان سریع تر می توانید با درمان های موثر در بهبود فرزند خود مداخله کنید تا بتوانید زندگی پایدارتری را برای او و خودتان بسازید.مغز به راحتی در طی ۷ سال اول زندگی انسان شکل می گیرد و باعث می شود قدرت یادگیری در طول چندین سال به طور باورنکردنی بیشتر شود.

این مدت زمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا از لحاظ توسعه زبان و همچنین ایجاد مهارت های دیگر انتقادی که به آنها امکان استقلال و سطح بالای کیفیت کلی زندگی را می دهد بهبود بخشد. اگر چند روش درمانی خاص برای بعضی از افراد مبتلا به اوتیسم در شرایط کنترل شده به طور اثربخشی ایجاد شده است، این درمان ها بهترین اثربخشی را در زمان اقدامات درمانی زود هنگام داشته اند.

نقش مشاور در درمان افراد مبتلا به اوتیسم بسیار موثر است، مشاوره ممکن است در افزایش استقلال و مسئولیتهای شخصی فرد مبتلا در زمانی که توانایی حل شرایط موجود در اطراف فرد اوتیسمی و خانواده اش کاهش می یابد مفید باشد. مشاوره می تواند به والدین کمک کند تا حد امکان دور از عوامل استرس زا مالی اضافی، احساسی و فیزیکی که با آن روبرو هستند، به سمت درمان های اوتیسم حرکت کنند.


درباره درمان اوتیسم با روش پکس یا ارتباط تصویری بیشتر بدانید.

نتیجه گیری

انتخاب بهترین مرکز مشاوره درمان اوتیسم تهران با توجه به حساسیت تشخیص درست و زود هنگام اوتیسم حق تمامی افراد مبتلا به اوتیسم و خانواده های آنها می باشد. ما به شما یک تیم از متخصصان آموزش دیده درمان اوتیسم را برای مشورت با شما و خانواده تان معرفی می کنیم که در خانه، جامعه و مدرسه همراه شما خواهند بود. علاوه بر این، یک تیم مراقبتی همیشه و هر زمانی که با نگرانی یا مشکلات بالقوه مواجه شدید بر شما نظارت خواهند کرد.

کارکنان این مرکز همیشه در کنار شما هستند تا اعضای خانواده تان  را از طریق برنامه های علمی و کارآمد آموزش دهند و همچنین مورد حمایت بسیار خود قرار دهند.  شما تهرانی های گرامی می توانید در تمامی روزهای هفته از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با مرکز تخصصی مشاوره مجیب از طریق شماره تماس zendeghima.ir تماس بگیرید و با مشاورین انتخابی خود در ارتباط باشید. مرکز مشاوره تلفنی مجیب که بهترین مرکز مشاوره درمان اوتیسم تهران می باشد، تلاش می کند تا به شما و خانواده تان  کمک کند تا بالاترین کیفیت زندگی را برای خود و شرایط زندگتان به ارمغان بیاورید و در عین حال امید بیشتری برای آینده تان ایجاد کنید.

 

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه