علل و درمان تمایل برخی افراد به رابطه جنسی خشن

تمایل به رابطه جنسی خشن
   

تمایل به رابطه جنسی خشن در هر دو جنس، مرد و زن شاید وجود داشته باشند. به طور کلی، تمایل و لذت بردن از خشونت در روابط جنسی، به شرطی که لذت بردن از این موضوع نشانه سادیسم جنسی برای این موضوع است. تعریف دقیق تر آن رابطه جنسی که در آن لذت ذهنی به علت آسیب به بدن و یا فرد نشانه ای از اختلال است و نیاز به درمان دارد.

گاهی اوقات زنان در مورد خشونت همسران خود در روابط جنسی شکایت می کنند و گاهی اوقات این خشونت تا حدی است که باعث آسیب شدید می شود. بنابراین تمایل به رابطه ی جنسی خشن جزء خواسته های مشروع تلقی نمی شود. ضمنا شما می توانید برای دریافت اطلاعات لازم و کسب آگاهی بیشتر با سایت زندگی ما تماس حاصل فرمائید.

علت تمایل به رابطه جنسی خشن

معمولا فردی که از آسیب فیزیکی و تحقیر جنسی در رابطه جنسی لذت می برد، این گرایش از دوران کودکی و بلوغ اوست. دانشمندان معتقدند کسانی که در مرحله رشد خود در خانواده تحقیر شده یا نادیده گرفته شده اند، همچنان روند ارتباط جنسی را ادامه می دهند و از رابطه جنسی خشن در فانتزی های جنسی خود راضی هستند. برخی از تخیلات جنسی افراد مبتلا به مازوخیسم جنسی، تحقیر و تمایل به رابطه جنسی خشن در طول رابطه جنسی. علائم:

  • لذت بردن ازفحاشی و الفاظ بد در روابط جنسی
  • بستن دست و پا و سوء استفاده فیزیکی

علائم:

اجتناب از مقاربت جنسی تا زمانی که اجباری باشد.

تمایل به رابطه جنسی خشن

رابطه جنسی بدون سلامت روانی و روحی

علائم:

  • عدم تمایل به معاشقه و پیشنوازی در رابطه
  • آزار جنسی و یا رابطه جنسی و تمایل به رابطه جنسی همزمان
  • اجتناب از مقاربت جنسی تا زمانی که اجباری باشد.

برخی از خواسته های دیگر که ما نمی توانیم بگوییم، زیرا می تواند موجب برانگیختن افراد مبتلا به این اختلال شود.

جهت دریافت اطلاعات و دریافت مشاوره می توانید با سایت زندگی ما به صورت تلفنی تماس حاصل نمائید. برای این منظور از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر از سراسر ایران با شماره ی ده رفمی zendeghima.ir از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب تماس حاصل فرمایید.

تمایل به رابطه جنسی خشن سادیسم

معمولا افرادی که از صحنه های چنین نوعی مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند، احساس انتقام گیری در آنها منجر به تمایل به درگیر شدن در رابطه جنسی خشن می شوند، اما نه همه کسانی که چنین تمایلی را دارند، لزوما به دلیل عوامل این است که مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند، چرا که عواملی مانند پورنوگرافی، تنوع، روابط با افراد مختلف می تواند زمینه ساز چنین میلی در افراد شود.

تمایل به رابطه جنسی خشن در روابط زناشویی بسیار بد است. حتی اگر طرف دیگر در آن لحظه و موقعیت از آن لذت ببرد (به ندرت)، ولی بعد هر دو طرف مشکلات فیزیکی و روانی را تجربه خواهند کرد.

تمایل به رابطه جنسی خشن یکی از مشکلاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. البته، به ندرت هر دو زوج رابطه جنسی خشن را دوست دارند، در اکثر موارد فقط یکی از زوجین است که در این کار علاقه مندی نشان می دهد. خشونت در رابطه جنسی دارای علل مختلف است. فردی که می خواهد فرد مقابلش را در رابطه تحقیر کند، احتمالا توسط خانواده یا فرد دیگری در دوران کودکی تحقیر شده است و این پیچیدگی در ذهن او باقی می ماند.

بررسی تمایل به رابطه جنسی خشن

مازوخیسم به طور کلی یک نوع آسیب است، اما درمان مازوخیسم به طور کلی متفاوت است. با توجه به مفهوم خود آزاری و مازوخیسم، می توان ذکر کرد که خودآزاری می تواند علل مختلفی داشته باشد حتی نه به علت بیماری بلکه به علت اختلالات دیگر. افرادی که از انواع بیماری های روانی مانند اسکیزوفرنی، عقب ماندگی ذهنی و اوتیسم رنج می برند، به شیوه های گوناگون به خود آسیب می زنند و تمایل به رابطه جنسی خشن خواهند داشت.

برای درمان مازوخیسم ابتدا باید آن را شناخت و بدانیم که تا چه اندازه پیشرفت داشته است. این بیماری که آزار و اذیت ناشی از تغییر تخریب تخیلی به خود طرف است. چنین افرادی ممکن است در دوران کودکی تجربه داشته باشند که آنها را متقاعد کرده که درد کشیدن برای لذت جنسی است. برای دریافت اطلاعات در رابطه با این موضوع می توانید به صورت همه روزه حتی در ایام تعطیل نسبت به دریافت مشاوره از برترین مشاوران و روانشناسان کشور که در مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب حاضر هستند اقدام نمائید. برای این منظور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد یا صفر از سراسر ایران با شماره ی zendeghima.ir تماس حاصل فرمایید.

مقالات پیشنهادی مجیب

تخیلات جنسی افراد مبتلا به سادیسم جنسی

  • تمایل به رابطه جنسی خشن و خشونتی
  • تمایل به رابطه های چندگانه
  • تمایل به سوختن و آسیب رساندن به ارگان های جنسی مفعول
  • میل به آزار و اذیت کودکان
  • برخی نشانه های این افراد مقاربت جنسی با چند نفر و آسیب فیزیکی آن ها، عدم تمایل به معاشقه و پیشنوازی، اعتیاد به پورنوگرافی

هر چه فرد مقابل بیشتر احساس نارضایتی از درد و آسیب وارده کند.

این افراد بیشتر احساس رضایت و لذت بخش تر می کنند.

تمایل به رابطه جنسی خشن

درمان مبتلایان به سادیسم و مازوخیسم

افراد مبتلا به این اختلال می توانند با مراجعه به مراکز مشاوره درمان برای رفتار جنسی با کمک بینش روانشناختی یا شرطی سازی انزجاری نسبت به بهبودی و درمان اقدام کنند. در ضمن، همسر نقش مهمی در این مسئله ایفا می کند. تمایل به رابطه جنسی خشن در روابط زناشویی بسیار بد است. حتی اگر طرف دیگر در آن لحظه و موقعیت از آن لذت ببرد (به ندرت)، ولی بعد هر دو طرف مشکلات فیزیکی و روانی را تجربه خواهند کرد.

رابطه جنسی برای آرامش و رضایت است.

وقتی خشن باشد یا در آن به کسی بی احترامی شود دیگر فایده ای ندارد.

دیگر ارزش آن را ندارد.

بنابراین آداب رابطه زناشویی را بدانید و به درستی رفتار کنید.

زوجین عزیز و هموطنان گرامی می توانند برای دریافت مشاوره از بهترین و برترین مشاوران و روانشناسان کشور به صورت همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس حاصل نمایند و از خدمات آن ها حتی در ایام تعطیل نیز بهره مند شوند. همچنین جهت دریافت و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تمایل به رابطه جنسی خشن نیز می توانید از طریق تماس تلفنی با شماره زیر از سراسر ایران اقدام نمائید و لازم به ذکر است که جهت برقراری تماس نیازی به گرفتن کد یا زدن صفر نیست. شماره تماس:zendeghima.ir

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • .
    5 سال پیش

    سلام
    مشاوره تلفنی به صورت رایگان هست؟
    متشکرم