در مورد رابطه جنسی با همسر سابق به همسر فعلی چه بگوییم

در مورد رابطه جنسی با همسر سابق به همسر فعلی
   

در مورد رابطه جنسی با همسر سابق به همسر فعلی چه باید گفت؟

این موضوع و یا بهتر است بگوییم این مسئله معمولا یکی از سوالات و کنکاش های ذهنی همسران فعلی زنانی است که برای بار دوم و یا سوم ازدواج کرده اند. مثلا همسر جدید خانمی در مورد رابطه جنسی او با همسر گذشته اش سوالاتی در ذهن دارد که گاهی با پرسش ها و سوالات مرموز آن ها را  می پرسد.

کلمات کلیدی:(رابطه جنسی|رابطه جنسی در رابطه قبلی )
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

اما نحوه برخورد خانم با همسر جدیدش باید چگونه باشد؟ آیا سوالات را باید کاملا موشکافانه جواب دهد؟ چه توضیحاتی باید به این مرد کنجکاو که اکنون همسرش است؛ بدهد؟

این ها نمونه سوالاتی می باشند که معمولا خانم هایی که برای بار دوم یا سوم ازدواج کرده اند، به خوبی با آن ها آشنایی دارند و گاهی در مورد پاسخ این سوالات به عجز و ناتوانی می رسند؛ که بهتر است این مقاله را از دست ندهید و جواب سوالات خود را دریابید.

برخورد اول: ابراز ناراحتی

در مورد رابطه جنسی با همسر سابق به همسر فعلی

این سوال جز سوالات زن و شوهری می باشد که باید زیرکانه با آن برخورد کرد و خیلی نباید به آن پر و بال داد تا طرف مقابل وارد جزییات شود و قدرت کنجکاوی او چند برابر شود.

مقایسه در هیچ جای زندگی زناشویی جای مناسبی ندارد چه برسد در حیطه ی رابطه جنسی که بر هم زننده ی ارتباط زناشویی است و به نوبه خود می تواند زندگی زناشویی را به نابودی بکشاند.

یک زن وقتی سوالی از این در این مورد از او پرسیده می شود، با کمال بی میلی باید ابراز دارد که اینگونه سوالات را دوست ندارد و دلیلی ندارد که اکنون در زندگی فعلی که همه چیز در کمال آرامش و خوبی است، وارد جزییات زندگی گذشته شود و بهتر است که اینگونه سوالات را دیگر نپرسد.

البته تمامی این صحبت ها باید در کمال آرامش و احترام با همسر باشد، سعی کنید به هنگام صحبت با او ارتباط جسمی و چشمی برقرار کنید تا او شما را به خود نزدیک و قابل اعتماد بیابد.

برخورد دوم: به هیچ وجه مقایسه نکنید

مطمئن باشید که اگر با سوالات و اسرار های همسر جدیدتان مواجه شدید بهتراست که برخورد اول و ابراز ناراحتی خود را کاملا هوشمندانه پیش ببرید، اما اگر در لا به لای صحبت ها باز دوباره به سوالات خود برگشت، سعی نکنید که خود را مجبور کرده و وارد بحث با او شوید که در نهایت اتفاقی که می افتد مقایسه حالات و رفتار های گذشته با رابطه کنونی است.

مقایسه در هیچ جای زندگی زناشویی جای مناسبی ندارد چه برسد در حیطه ی رابطه جنسی که بر هم زننده ی  ارتباط زناشویی است و به نوبه خود می تواند زندگی زناشویی را به  نابودی بکشاند.

پس از مقایسه و وارد جزییات شدن امتناع و پرهیز کنید.

برخورد سوم: ابراز رضایت از رابطه فعلی

برخی مواقع همسر فعلی کنجاوتر از آن است که دست از سوالاتش بر دارد، هر چند که اینگونه سوالات درست نیست و آرامش زندگی را زیر سوال می برد.

اما برخورد زن در حالت سوم چگونه می تواند باشد تا او متوجه شود که سوالش اشتباه است یا از پرسش های خود دست بکشد؟

معمولا باید زن رابطه به اعصاب خود مسلط باشد، اینگونه سوالات برخی مواقع از سوی همسر فعلی طبیعی می باشد و اگر هوشمندانه با آن برخورد کنید متوجه اشتباه خود می شود.اما خانم ها گمان می کنند این سوالات همیشگی است و همیشه باید پاسخ بدهند.

پس متمرکز شوید و به او پاسخی که شما به اومی دهید، از رضایت و علاقه مندی به او و زندگی کنونی است،واینکه  از زندگی گذشته به هیچ وجه نمی خواهید حتی یک ثانیه خاطره ای داشته باشید چه برسد به اینکه وارد جزییات حساس شوید.

به او ابراز علاقه کنید، از اینکه کنار شماست، از اینکه زندگی خوبی دارید و رابطه شما شیرین است بهترین دلیل زندگی برای شما می باشد.

در این مرحله باید اعتماد او را جلب کنید و به گونه ای به او بفهمانید که سوال  در مورد گذشته شما را می رنجاند.

در مورد رابطه جنسی با همسر سابق به همسر فعلی همانگونه که گفته شد باید با تمانینه و آرامش پاسخ بدهید، هر گونه ناراحتی و عصبانیت در این مورد تشویش را بیشتر کرده و حساسیت او را نسبت به سوالاتش بالا می برد.

مرحله چهارم: ابراز نگرانی

در مورد رابطه جنسی با همسر سابق به همسر فعلی

با سه مرحله قبلی در مورد رابطه جنسی با همسر سابق به همسر فعلی هر انچه که گفته شد، اگر به خوبی انجام داده باشید معمولا همسر شما  با رفتاری که  داشته اید، راضی می شود و خودش پی خواهد برد که اینگونه سوالات در رابطه شما واقعا جای مناسبی ندارد پس ادامه دادن درست نیست.

اما اگر در حالت ها و احتمالات پایین این سوال دوباره تکرار شد و از شما پرسش های تکراری پرسید، بهتر است که باز هم با آرامش به او بگویید که دلیل پرسیدن این سوالات را نمی دانید، تنها برای رابطه کنونی نگران هستید، به اندازه ای این استرس و تشویش را دارید که مبادا زندگی مان خراب شود.

این اطمینان را مجدد بدهید که در کنار او آرام هستید و خاطرات گذشته را دوست ندارید که مرور کنید زیرا برای زندگی کنونی نگران هستید.

 در مورد رابطه جنسی با همسر سابق به همسر فعلی: کمک از روانشناس

در مورد رابطه جنسی با همسر سابق به همسر فعلی می توانید از یک مشاور خانواده و یا یک روانشناس کمک بگیرید. شاید تصورکنید مگر این سوال چقدر مهم است یا چقدر جواب دادانش سخت است، با روش هایی که گفتید خوب حل می شود.

بله حساسیت های زیادی هم گاهی می توانند کار را بیشتر خراب کنند.

اما این سوال یعنی “در مورد رابطه جنسی با همسر سابق به همسر فعلی چه بگوییم”  باید هوشمندانه و آگاهانه جواب داده شود و برطرف شود تا اشتباهات، مقایسه ها و احتمالات دیگری که رابطه را نابود می کنند، به شدت کاهش یابند.

در این زمینه؛ مشاور قطعا به بهترین شکل می تواند به شما کمک کند، البته اگر با استراتژی که انجام دادید به نتیجه ای نرسیده باشید.

مقالات پیشنهادی مجیب

مرکز مشاوره تلفنی مجیب

سایت زندگی ما با تجربیات ویژه و موثر در زمینه مشکلات خانوادگی بسیاری از مشکلات زناشویی را توانسته به بهترین شکل ممکن برطرف و ریشه یابی کند.

گاهی مشکلات خانوادگی حل می شوند اما مجددا تکرار می شوند به این دلیل که ریشه مشکل اصلی پیدا نشده و حل نشده است،پس قاعدتا دوباره تکرار می شوند.

برای بررسی این مشکلات و برخورد مناسب با  مسائل مختلف زن و شوهری بد نیست که با مشاوران مجیب مشورت کنید.

جهت مشورت خود می توانید با شماره تماس zendeghima.ir از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب ارتباط خود را حتی در روز های تعطیل برقرار کنید.

 

 

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه