آموزش های تعیین جنسیت قبل از لقاح

تعیین جنسیت قبل از لقاح
   

برای تعیین جنسیت قبل از لقاح ابتدا باید بدانید که آیا پسر یا یک دختر می خواهید؟ این اولین پرسش است که می توان قبل از خواندن این مقاله از شما بپرسیم، اگر برای شما پسر و یا دختر فرق می کند، این مقاله را بخوانید، زیرا در این مقاله قصد داریم که به این مسئله بپردازیم که چگونه بر اساس انتخاب آگاهانه‌ خود پسر یا دختر دار شویم،

کلمات کلیدی:(آموزش های تعیین جنسیت|تعیین جنسیت فرزند |تعیین جنسیت فرزند قبل از لقاح)
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

راه های مختلفی برای انتخاب جنسیت قبل از لقاح و شکل دادن به نطفه وجود دارد. امروزه شما می توانید بعد از هفته چهاردهم بارداری از جنس نوزاد خود با تشخیص استفاده کنید اما این برای بعضی از خانواده ها مطلوب نیست زیرا نتیجه سنوگرافی ممکن است برخلاف علاقه والدین باشد. همچنین والدین گرامی می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با سایت زندگی ما تماس حاصل نمایند و از خدمات آن ها استفاده کنند.

با استفاده از یک رژیم غذایی ویژه، زوج های جوان به خوبی قبل از زایمان، جنس فرزند خود را تعیین می کنند. به عنوان مثال، خوردن غذاهای غنی از مواد معدنی کلسیم و منگنز مانند سبزی های سبز قبل از بارداری موجب افزایش احتمال فرزند دختر می شود. از طرف دیگر، زنان بیشتر احتمال دارد که از مواد غذایی حاوی پتاسیم و سدیم مانند موز و سیب زمینی استفاده کنند احتمال پسرزایی بیشتر است

تعیین جنسیت قبل از لقاح

بررسی تعیین جنسیت قبل از لقاح

به عنوان مثال، والدینی که علاقه مند به داشتن یک پسر هستند، ممکن است در زمان پاسخگویی سنوگرافی که جنسیت نوزاد را تشخیص داده اگر بشنوند که بچه دختر است شکه شوند و بی میلی نشان دهند و سپس این اتفاق می افتد. تمایز والدین به کودک در راه سرنوشت او و همچنین تکرار حاملگی مادر در سال های آینده است. اما امروز، با استفاده از علم روز، ما می توانیم با اطمینان بالایی که خودتان انجام می دهید و حتی از قبل به تعیین جنسیت قبل از لقاح بپردازید. برای این کار کافی است که یکی از موارد زیر را انجام دهید:

  • روش تغذیه ای با مصرف غذا
  • برنامه ریزی و زمان بندی مقاربت (تعیین زمان تخمک گذاری)
  • روش شستشوی واژن
  • برنامه ریزی ماهانه مقاربت
  • روش تعیین میزان اسپرم
  • روش برچسب گذاری لیزری گامت ها
  • روش PGD-IVF

بررسی زمان آمیزش تعیین جنسیت قبل از لقاح

برای استفاده از روش زمان بندی مقاربت، کافی است به اندازه و ویژگی های تخمک (X) و دو نوع اسپرم حاوی XY در مردان نگاه کنید. ما می دانیم که زنان هر ماه در وسط چرخه تولیدشان یک یا چند تخمک را فعال می کنند که از لحاظ جنسی ایکس فعال هستند که در مقایسه با مردان، دو نوع اسپرم XY وجود دارد. در واقع، این مرد است که جنس سلول تخمک را تعیین می کند، همانطور که تخمک X با اسپرم X بارور می شود، سلول تخم مونث می شود و اگر تخمک X با Y اسپرم لقاح یابد، سلول های تخم مذکر می شوند.

زمان:

با این حال برای تعیین جنسیت قبل از لقاح اگر رابطه جنسی بین ۳-۴ روز بعد یا قبل از تخمک گذاری اتفاق بیفتد، شانس پسر شدن بسیار کاهش می یابد و احتمال داشتن یک دختر بسیار بالا خواهد بود. برای دریافت اطلاعات لازم در این زمینه با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس حاصل نمائید و از خدمات برترین مشاوران و روانشناسان در این خصوص بهره مند شوید حتی در ایام تعطیل مشاوران پاسخگوی شما عزیزان هستند.

رژیم غذایی تعیین جنسیت قبل از لقاح

با استفاده از یک رژیم غذایی ویژه، زوج های جوان به خوبی قبل از زایمان، جنس فرزند خود را تعیین می کنند. به عنوان مثال، خوردن غذاهای غنی از مواد معدنی کلسیم و منگنز مانند سبزی های سبز قبل از بارداری موجب افزایش احتمال فرزند دختر می شود. از طرف دیگر، زنان بیشتر احتمال دارد که از مواد غذایی حاوی پتاسیم و سدیم مانند موز و سیب زمینی استفاده کنند احتمال پسرزایی بیشتر است؛ با این حال، این مورد اخیر هنوز به طور جداگانه مورد آزمایش قرار نگرفته است. این کارشناسان بر این باورند که پس از رژیم غذایی خاص و درست کمک خواهد کرد که زوج های جوان به طور عمده تعیین جنسیت قبل از لقاح را تجربه کنند. این رژیم غذایی باید چند هفته قبل از بارداری استفاده شود.

بررسی مصرف مواد غذایی

برخی از انواع میوه ها و سبزیجات به علت ارزش تغذیه ای باید به طور مرتب در طول روز انتخاب شوند و این نوع ها حاوی ویتامین A، C و فیبر هستند. همچنین، تنوع در انتخاب یک نکته مهم است چرا که میوه ها و سبزیجات و همچنین مواد مغذی دیگر مانند فولات، پتاسیم، کلسیم و آهن را فراهم می کند. به گفته متخصصان تغذیه، مکمل های غذایی به جای میوه ها و سبزیجات اشتباه هستند، انتخاب های متنوع ما را از مزایای بیشتر میوه ها و سبزیجات و همچنین تعیین جنسیت قبل از لقاح بهره مند می کنند. از آنجا که مکمل ها از مزایای تغذیه ای شناخته شده یا ناشناخته ای از میوه ها و سبزیجات برخوردار نیستند.

غذاهای غنی از فولات خطر نقص‌های تولد را کاهش می‌دهد. لوبیای خشک، کلم دکمه ای، مارچوبه، آب گوجه فرنگی و آب پرتقال منابع فولات هستند. برای مشاوره و آگاهی بیشتر می توانید با سایت زندگی ما تماس حاصل نمائید و از خدمات آن ها در تمام ایام هفته بهره مند شوید.

تعیین جنسیت قبل از لقاح

اندازه هر واحد مواد غذایی

طبق پیشنهاد موسسه ملی سرطان، واحد میوه و سبزیجات عبارت است از:

  • استفاده از یک میوه متوسط یا نیم فنجان میوه خرد شده
  • سه چهار فنجان یا ۱۸۰ میلی لیتر آب میوه کاملا خالص
  • یک چهارم فنجان میوه خشک
  • نصف فنجان سبزیجات خام بدون برگ یا پخته شده
  • یک فنجان سبزیجات برگ سبز مانند کاهو
  • نصف فنجان، لوبیای پخته شده، نخود، عدس، لوبیای قرمز و لوبیا چینی

موسسه ملی سرطان توصیه می کند که میوه ها و سبزیجات روزانه را اینگونه انتخاب کنید می تواند به تعیین جنسیت قبل از لقاح نیز کمک کند:

  • حداقل یک واحد میوه یا سبزی که منبع کاملی از ویتامین A هستند باید در روز مصرف شود.
  • حداقل یک واحد میوه یا سبزی سرشار از ویتامین C باید روزانه انتخاب و مصرف شود.
  • حداقل یک واحد فیبر از میوه یا غلات باید در هر روز مصرف شود.
مقالات پیشنهادی مجیب

چند واحد سبزیجات کلم در هفته نقش محافظتی در برابر برخی از سرطان ها دارند.

والدین و پدر و مادرهای گرامی می توانند جهت تعیین جنسیت قبل از لقاح با سایت زندگی ما تماس حاصل نمایند و از خدمات مشاوران و روانشناسان برتر کشور در تمام ایام هفته حتی روزهای تعطیل از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب بهره مند شوند. ضمنا برای برقراری تماس از سراسر نقاط ایران با شماره زیر نیازی به گرفتن کد یا زدن صفر نخواهد بود. شماره تماس: zendeghima.ir

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه