افزایش میل جنسی مردان با نور درمانی

افزایش میل جنسی مردان با نور درمانی
   

در این مقاله افزایش میل جنسی مردان با نور درمانی را مورد ارزیابی قرار می دهیم. قبل از آن باید در نظر بگیرید که میل جنسی یا تمایل جنسی بیان علاقه به رابطه جنسی است. معمولی ترین رویداد و رابطه جنسی بین زن و شوهر است که زن و شوهر نباید در آن کوتاهی کنند و هر کاری را برای افزایش آن انجام دهند. راه های مختلفی برای افزایش میل جنسی مردان و زنان وجود دارد که نور درمانی یکی از آنهاست.

کلمات کلیدی:(افزایش میل جنسی مردان|افزایش میل جنسی مردان با نور درمانی|نور درمانی| راه های افزایش جنسی)
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

دانشمندان ایتالیایی می گویند می توانند زندگی جنسی مردان مبتلا به کمبود میل جنسی را با استفاده از یک اتاقک نوری که بعضی از مردم برای درمان اختلال خلقی فصلی (SAD) استفاده می کنند، بهبود بخشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با سایت زندگی ما تماس حاصل فرمائید و از خدمات همه روزه این مرکز حتی در ایام تعطیل نیز بهره مند شوید.

قبل از شروع آزمایش افزایش میل جنسی مردان با نور درمانی میانگین رضایت جنسی در هر دو گروه بین ۲ تا ۱۰ بود، اما پس از درمان، گروهی که در معرض نور شفاف و درخشان قرار گرفتند، امتیاز رضایت جنسی ۶٫۴ کسب کردند که سه برابر بیشتر از نمره اولیه بود.

افزایش میل جنسی مردان با نور درمانی

مطالعات قبلی نشان داده است که با توجه به فصل ها و مقالات، علاقه جنسی به تنهایی متفاوت است که میزان نور می تواند به میل جنسی کمک کند، طبق گزارش شناخته شده این دانشمندان ایتالیایی که منجر شد تا پاسخ های روانشناختی و جنسی افراد را با نور تست کنند. از شرکت کنندگان خواسته شد هر روز صبح در اتاقک نوری به مدت ۳۰ دقیقه بمانند. بعضی جلوی پرتو روشن بودند و برخی در جلوی اتاق نشسته بودند که نور کمتری داشت. پس از ۲ هفته، محققان شرکت کنندگان را از نظر افزایش میل جنسی مردان با نور درمانی و رضایت جنسی و میزان تستوسترون ارزیابی کردند.

افزایش میل جنسی مردان با نور درمانی

  • بررسی ارزیابی شرکت کنندگان

آن ها اختلافات قابل توجهی را بین کسانی که در نور فعال بودن با بقیه که در نور کم بودند مشاهده کردند و در نظر گرفته اند و همچنین محققان علاوه بر رضایت جنسی، سطح بالاتر تستوسترون را نیز در این افراد متوجه شدند. افزایش سطح تستوسترون که بیانگر رضایت جنسی بالاتر است نیز گزارش شده است. در نیمکره شمالی، تولید تستوسترون به طور طبیعی از نوامبر تا آوریل کاهش می یابد و در فصل بهار و تابستان افزایش می یابد و در ماه اکتبر به اوج خود می رسد. اثر این مورد در میزان تولید مثل دیده می شود. بالاترین میزان بارداری در ماه ژوئن رخ می دهد. در واقع افزایش میل جنسی مردان با نور درمانی و اتاقک نور همان کار طبیعت است.

بررسی نتایج افزایش میل جنسی مردان با نور درمانی

نتایج یک گزارش تحقیقاتی کوچک برای مردانی که میزان کم میل جنسی دارند، مثبت است. در واقع، این مطالعه نشان داد که نوردرمانی، تماس نورانی درخشان مصنوعی که برای درمان اختلالات عاطفی فصلی مورد استفاده قرار می گیرد، می تواند سبب افزایش میل جنسی مردان شود. آمارها نشان می دهد که بیش از یک چهارم مردان دارای مشکلات جنسی و عدم تمایل و میل به داشتن رابطه جنسی هستند.

  • اضطراب
  • استرس
  • افسردگی
  • دیگر عوامل فیزیولوژیکی
  • می تواند دلیل کم بودن میل جنسی در مردان و کاهش ترشح هورمون جنسی مردان و تستوسترون باشد.

افزایش میل جنسی مردان با نور درمانی می تواند به آن ها کمک کند.

برای دریافت مشاوره می توانید با سایت زندگی ما تماس حاصل فرمائید واز خدمات مشاوران برتر کشور بهره مند شوید.

مطالعه جدید نور درمانی

مطالعه جدید نشان داد که قرار گرفتن مردان صبح ها در معرض نور روشن  و درخشان برای دو هفته می تواند میزان تستوسترون مرد را افزایش دهد و رضایت جنسی را نیز بالا ببرد.

  • یک پژوهشگر در این تحقیقات گفت:

ما می دانستیم که عملکرد جنسی در بهار و تابستان افزایش یافته است و ما فرض کردیم که این مشکل را می توان با تماس با نور درمان کرد. همچنین در مطالعات قبلی در مورد افزایش میل جنسی مردان با نور درمانی دریافتیم ارتباطی بین نور درمانی و افزایش سطح LH وجود دارد؛ LH یک نوع هیپوفیزی به نام هورمون لوتئین‌ساز است که سطح تستوسترون را در مردان افزایش می دهد. جهت کسب اطلاعات لازم در این مورد می توانید با سایت زندگی ما به صورت همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب تماس حاصل فرمائید.

بررسی و اثبات نور درمانی

محققان برای اثبات یافته های خود ۳۹ نفر را انتخاب کردند که مبتلا به HSDD یا کمبود میل جنسی بودند.

یکی از نشانه های هر دو اختلال کم بودن میل جنسی برای رابطه جنسی بود.

شرکت کنندگان برای آزمایش افزایش میل جنسی مردان با نور درمانی به دو گروه تقسیم شدند:

  • گروه اول
  • در یک اتاقک نوری به مدت زمان ۳۰ دقیقه در مدت دو هفته قرار گرفتند.
  • گروه دوم
  • گروه دوم گروه کنترلی در معرض اتاقکی بودند که نور کمتری را منتشر می کرد.

سطح تستوسترون مردان و علاقه آن ها به رابطه جنسی قبل و بعد از دو هفته با قرار گرفتن در اتاقک نوری مورد بررسی قرار گرفت.

در مقایسه با گروه کنترلی، مردانی که در معرض نور فعال بودند میل جنسی آن ها افزایش قابل توجهی داشت.

آمار قبل از شروع درمان

قبل از شروع آزمایش افزایش میل جنسی مردان با نور درمانی میانگین رضایت جنسی در هر دو گروه بین ۲ تا ۱۰ بود، اما پس از درمان، گروهی که در معرض نور شفاف و درخشان قرار گرفتند، امتیاز رضایت جنسی ۶٫۴ کسب کردند که سه برابر بیشتر از نمره اولیه بود. از سوی دیگر، گروه دوم پس از دو هفته درمان نمره متوسط ۲٫۸ را دریافت کرد.

افزایش میل جنسی مردان با نور درمانی

افزایش میل جنسی با آفتاب گرفتن

نور خورشید باعث جلوگیری از تولید ملاتونین در بدن می شود.

ملاتونین یک هورمون است که به خواب بهتر کمک می کند، بلکه میل جنسی را نیز کاهش می دهد.

ملاتونین کمتر یعنی میل جنسی بیشتر که از نظر تمایل به رابطه جنسی بهتر است.

برای افزایش میل جنسی مردان با نور درمانی رفتن به محیط باز و قرار گرفتن در معرض نور خورشید باعث ایجاد میل جنسی می شود.

به خصوص در ماه های زمستان که بدن ملاتونین بیشتری تولید می کند.

مقالات پیشنهادی مجیب

کاربران گرامی که می خواهند مشاوره تلفنی با کیفیت دریافت نمایند می توانند به صورت همه روزه با سایت زندگی ما تماس حاصل فرمایند و از خدمات برترین روانشناسان سطح کشور نیز بهره مند شوند. ضمنا برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه افزایش میل جنسی مردان با نور درمانی می توانید از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی در ایام تعطیل با این مرکز تماس حاصل نمائید و از طریق تلفن ثابت شماره زیر را بدون گرفتن کد و زدن صفر شماره گیری کنید. شماره تماس:zendeghima.ir

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه