مرکز مشاوره روانشناسی خراسان شمالی

مرکز مشاوره روانشناسی خراسان شمالی
   

مرکز مشاوره روانشناسی خراسان شمالی از مراکز فعال در حوزه مشاوره و روانشناسی است که به راحتی هر گونه از مشکلات و اتفاقات ساده و پیچیده زندگی خود را می توانید حل و فصل نمایید.

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

کافی است که تنها مشکل خود را در هر زمینه و درجه ای که هست به مرکز مشاوره روانشناسی خراسان شمالی در میان بگذارید، آنوقت خواهید دید که دیگر مشکلی بر سر راه شما وجود ندارد و به راحتی می توانید مسیر انتخابی خود را طی کنید و یا آرامش را مجددا به خانه خود برگردانید.

مرکز مشاوره روانشناسی خراسان شمالی

مرکز مشاوره روانشناسی خراسان شمالی

افراد باهوش هم شکست می خورند، تلخی می کشند اما دوباره آن شتباه را نمی خواهند تکرار کنند و در این میان تصمیم می گیرند از فردی آگاه مشورت بگیرند که دلیل اشتباهات کار قبلی و شکست خود را بدانند و همین اینکه در مسیر جدید با راهنمایی فردی متخصص راه را جلو ببرند.

اگر جز افرادی هستید که همچنان با رفتن نزد روانشناس مشکل دارید، به هر دلیلی که ممکن است، بهتر است تجدید نظر کنید.

مثلا برخی به دلیل برچسب زدن  های مختلف از سوی مردم نگرانی دارند، مبادا کسی ما را ببیند که به روانشناس مراجعه کرده ایم.

برخی هم طبق عقاید قدیمی که وجود دارد گمان می کنند که در مرکز مشاوره روانشناسی خراسان شمالی تنها از دارو های خواب آور و اعتیاد آور استفاده می کنند که باید تنها بخوابیم و از کار و زندگی می مانیم، در صورتی که اینگونه نیست و علم روانشناسی با توجه به پیشرفت های بسیار عالی که داشته است دیگر نباید با دیدگاه گذشته به مسئله روانشناسی، روانکاوی و دیگر حوزه های این حیطه نگاه کنیم.

روانشناسی برای سلامت روح و روان است حتی افراد سالم هم وقتی در شرایط سخت قرار می گیرند برای پیشگیری از ابتلا به افسردگی و استرس باید از روانشناس و یا حتی الامکان از مشاوره بهره ببرند تا اتفاقات بدی به دنبال آن برای جسم و روح شما اتفاق نیفتد.

مقالات پیشنهادی مجیب

فرق بین روانشناس و مشاوره

فرقی که در این بین برای روانشناس و مشاوره ایجاد می شود و بهتر است که راجع به ان در حد  یک پراگراف بدانید این است که شما از مشاور و مشاوره گرفتن قصد دارید که که راهنمایی و یا یک مشورت از فردی آگاه بگیرید که ادامه مسیر شما با خطا پیش نرود.

اما در ارتباط با روانشناسی؛ شما آنقدر پشت گوش انداخته اید و یا سرگرم کار و زندگی بودید که به اضطراب ها، استرس ها و ترس های که در زندگی داشته اید هیچ توجهی نکرده اید و اکنون برای شما و زندگی شما مشکل ایجاد کرده است و بهتر است که با مشکلات پیرامون خود دست و پنجه نرم کنید، به یکباره می فهمید که مشکلات روحی و جسمی با هم به شما حمله ور شده اند، اینجاست که دیگر نباید تعلل کنید و به روانشناس مراجعه کنید.

نکته : دقت کنید که منظور این نیست که بگذارید وضع بحرانی شود و سپس به روانشناس مراجعه کنید، وقتی احساس کردید که در شریطی خاص استرس و اضطراب دارید و یا ترس های ناگهانی بر شما غلبه می کنند برای پیگیری از پیچیده شده همه شرایط به روانشناس مراجعه کنید.

مشاوره  در هر زمینه

در مرکز مشاوره روانشناسی خراسان شمالی در هر زمینه ای که بخواهید می توانید به مرکز مراجعه کنید، از مشاوره تحصیلی ابتدایی تا مقطع دکترا، مسائل خانوادگی و زناشویی، مشکلات روحی و غیره کافی است که با یک مراجعه ساده مشکلات درونی و بیرونی خود را حل کنید.

و سپس اگر نیاز به درمان های رفتاری و روحی – روانی باشد مشاوره شما را به روانشناس مربوطه ارجاع می دهد. پس هیچ گاه از مشکلات خود نترسید بسیاری از آدم های دیگر همانند شما دقیقا مشکلات شما را دارند منتهی برخی زیرکانه رفتار می کنند با یک مشاوره کار خود را و مشکل خود را به خوبی حل می کنند اما برخی دیگر با دست و پاچگی با مشکلات  برخورد کرده و هیچ اتفاقی خاصی برای نیاز آن ها صورت نمی گیرد و این نیاز بی پاسخ می ماند و مشکلات چند ده برابر می شوند.

عدم تجزیه و تحلیل مشکلات

مرکز مشاوره روانشناسی خراسان شمالی

بسیاری از ما عادت داریم که مشکلات خود را تجریه و تحلیل کنیم که چرا اینکار را نکردم اگر این اتفاق افتاده بود قطعا الان در بهترین شریط بودم، مصاحبه را قبول شده بودم، پولم را بدست می آوردم، همسر مورد علاقه ام را پیدا کرده بودم و اتفاقاتی از این دست که به یکباره می بینید کوهی از مشکلات را برای خود درست کرده اید.

اما اتفاقاتی که افتاده اند تنها برای شما آزار دهنده هستند و بهتر است اگر از آن ها بیزارید عزم کنید که دیگر اتفاق نیفتند و برای شروع دوباره از روانشناس و مشاوره بهره ببرید.

مرکز مشاوره روانشناسی خراسان شمالی به راحتی بدون هیچگونه اتلاف وقتی در هر زمینه ای مشکلات مربوطه را حل می کند و نمی گذارد که شما حسرتی دیگر را بکشید.

افراد باهوش هم شکست می خورند، تلخی می کشند اما دوباره آن شتباه را نمی خواهند تکرار کنند و در این میان تصمیم می گیرند از فردی آگاه مشورت بگیرند که دلیل اشتباهات کار قبلی و شکست خود را بدانند و همین اینکه در مسیر جدید با راهنمایی فردی متخصص راه را جلو ببرند.

این مشورت گرفتن اعتماد به نفس خوبی به شما می دهد و با همین اعتماد به نفس و انرژی که حاصل کرده اید می توانید راه خود را بدون اتلاف زمان طی کنید.

خدمات مرکز مشاوره روانشناسی خراسان شمالی

امروزه به خصوص در زمینه مشاروه و رو انشناسی افراد  متبحری داریم که تحصیلات عالیه دارند و همچنین  تجربیات محتلف در هر زمینه  مشاوره در کارنامه علمی خود دارند.

پس با این اوصاف مراجعه کننده تنها باید همت رفتن نزد روانشناس را به خود بدهد، اراده کند و بداند که وقتی مشکلی برای او پیش می آید چه کوچک و چه بزرگ اگر خود توانایی حل آن را ندارد و یک درصد احتمال می دهد که ممکن است مانند شرایط گذشته دوباره شکست بخورد بهتر است از مراجعه کردن نزد روانشناس طفره نرود و با خود صادق باشد.

در مراکز روانشناسی مثل مرکز مشاوره روانشناسی خراسان شمالی همه نوع سطح از رشته های مختلف جهت آگاهی دادن و راهنمای کردن موجود است و انسان کنونی به حد زیادی می تواند جلوی مشکلات احتمالی خود را بگیرد.

طبق یکی از آمار های روانشناسی که در سال ۲۰۱۳ در دانشگاه ییل انجام شده بود؛ بسیاری از افراد جامعه استرس و اضطرابی را که به دوش می کشند به دلیل ناکامی ها و شکست های پیاپی می باشد که برخود تحمیل کرده اند.

آیا وقت آن نیست که زندگی بهتر و با کیفیت تری داشته باشیم.

پس می توانید برای گرفتن بهترین مشاوره های ممکن با شماره تماس zendeghima.ir از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با مشاوران آگاه همه روز ه در تماس باشید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه