جملات تنفر برانگیز برای خانم ها کدام است؟

جملات تنفر برانگیز برای خانم ها
   

جملات تنفر برانگیز برای خانم ها چیست؟ چند بار این اتفاق افتاده است که با مرد زندگی خود صحبت کنید و او یک بار چیزی بگوید که عمیقا شما را ناراحت کرده یا عصبانی کرده است، اما حتی نمی داند چرا شما خیلی ناراحت و عصبانی هستید. او با بی اعتقادی تعجب می کند: “چه گفتم؟” یا “چه می گویم؟” و شما با خودتان فکر می کنید: “چگونه می تواند آنقدر پرت باشد؟” “چطور نمی فهمد؟” او می گوید؟ “زنان دیگر اغلب به خوبی از آنچه که شما می گویید بسیار آگاه هستند.

داستان را برای هر زنی تعریف کنید به راحتی می تواند درک کند اما چرا مردان خود نمی فهمند که گاهی اوقات چیزی می گویند که زنان از شنیدن آن متنفر هستند؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه جملات تنفر برانگیز برای خانم ها می توانید به صورت روزانه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با سایت زندگی ما تماس حاصل نمائید.

جملات تنفر برانگیز برای خانم ها

جملات تنفر برانگیز برای خانم ها

فرض کنید شما می خواهید همسرتان عشق بیشتری نشان دهدکه واقعا شما را خوشحال می کند، اما او گیج و دلسرد است، او می پرسد شماچه چیزی را می خواهید ب شنوید چه می خواهید بگویم؟ “شما پاسخ می دهید:” خوب، صادقانه، کلمات زیبا و عاشقانه. “او به شما نگاه می کند و می گوید:” مثلا چی؟ “هنگامی که این جمله را می شنوید، قلب تان خالی می شود و از او نا امید خواهید شد زیرا می بینید که او نمی داند شما چه می گویید. شما با خودتان تعجب می کنید:” چطور نمی داند چه دوست دارم بشنوم؟”

خب، خانم عزیزهای این مقاله پاسخ به اسرار و نیازهای شما است! به درخواست هزاران زن، من لیستی را ایجاد کرده ام که در رابطه شما با مردان بسیار مفید خواهد بود. این فهرست شامل مواردی است که زنان از شنیدن و خواندن متن لذت برده اند. شاید بهتر است فهرست این لیست را به هر پسری که به بلوغ رسمی می رسد نشان دهید به طوری که او بتواند همه مواردش را هضم کند تا در آینده به زن محبوبش آسیب نرساند.

البته من این را خیلی جدی نمی گویم. اما ایده خوبی است که این لیست را به هر مردی که دوست دارید و هر مردی که زن را دوست دارد نشان دهید.
من با مواردی که زنان از شنیدن آن متنفرند شروع کردم. سپس بعد از هر مورد توضیح دادم. چرا زنان این عبارت را نمی خواهند بشنوند؟ چگونه مردان می توانند درک کنند که چه کاری انجام دهند تا زن را عصبی نکنند.

اگر شما یکی از کسانی هستید که فکر می کنید جملات مهم نیستند و تنها چیزی که در درون شماست مهم است کاملا اشتباه می کنید. تا وقتی که که بیانیه ای در مورد احساسات درونی خود نیابید و اجازه ندهید همسرتان درباره آنها بداند، در زندگی مشترک شما چیز خوبی اتفاق نخواهد افتاد.

 

جملات تنفر برانگیز از منظر خانم ها

  • آنچه مردان می گویند احساسات ما ک اهمیت است.
  • آنچه مردان می گویند برای سرباز زدن از صحبت کردن با ما..
  • آنچه مردان می گویند برای متوقف کردن صحبت کردن و صحبت کردن با ما.
  • آنچه مردان می گویند که خود را متعهد نکنند و آزاد باشند. “
  • تو من را به یاد نامزد / همسر پیشین می اندازی
  • آیا چاق شدی؟
  • تو مانند مادرت هستی.
  • من به فضای آزاد و فضای شخصی نیاز دارم تا کمی نفس بکشم.
  • مردان ممکن است لزوما تک همسر نباشند.

جملات معجزه آور برای خانم ها

جملات یا عبارات زیر معجزه آور است. بنابراین این جملات یا عبارات نیازی به توضیح ندارد. این جملات را در مورد همسر خود امتحان کنید و نتایج خوبی را بدست آورید. اگر میخواهید چیزی عجیب و غریب، غیر معمول خود به دست آورید، از او بخواهید چشمهایش را ببندد و همه این لیست را با صدای بلند بخواند. این بهترین راه برای جذب زنان است. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در زمینه جملات تنفر برانگیز برای خانم ها با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس حاصل نمایئد.

احساس محبوبیت

“دوستت دارم.”
“عاشقتم.”
“من خیلی خوش شانس بودم که شما را پیدا کردم.”
“تو بهترین دوست من هستی.”
“شما تنها زن در این دنیا هستید که می خواهم با او باشم.”
“هیچ زن دیگری مثل تو وجود ندارد.”
“من نمی دانم که بدون شما چه کار کنم.”
“من نمیتوانم بدون تو زندگی خود را تصور کنم.”
“تو رویاهای من را تحقق بخشیدی و به دعاهای من پاسخ دادی.”

حس قدردانی

“تو خیلی خوب هستی”
“تو باعث میشی احساس خوشحالی کنم.”
” برای همه چیزهایی که به من داده اید قدردانی می کنم.”
“زندگی من را تغییر دادی.”
“ممنون واسه همه زحماتت.”
از شما متشکرم …. ”

حس ارشمندی

“امروز چطور بود؟”
“بگذارید در مورد آن صحبت کنیم، بنابراین می توانیم با هم تصمیم بگیریم”
“بیایید برنامه ریزی کنیم …”
“درباره … چه فکر میکنی؟”
“آیا می خواهی کمک کنم؟”
“حالا چه می توانم برای تو انجام دهم؟”
“از من چه خواسته ای داری؟”

باز کردن قلب و روح

من متاسفم که تمام نیازهای شما را برآورده نخواهم کرد، و از این بابت عذرخواهی می کنم.”
“برای … از شما عذرخواهی می کنم.”
“با تشکر از شما برای ساختن با مشکلات من.”
“با تشکر از شما،برای صبوری کردن.”
“من می دانم که با من بودن آسان نیست!”
“مرا ببخش …”

مقالات پیشنهادی مجیب

افزایش میل جنسی

شما واقعا برای من جذاب هستی.”
“من تو را می خواهم.”
“بدن و هیکلت برای من بسیار مطلوب  است.”
“من عاشق تو هستم.”
“من نمی توانم شما را نادیده بگیرم و یا به تو نزدیک نشوم.”
“من دوست دارم بیشتر با شما باشم.”
“دلم برات تنگ شده”
“بیایید همدیگر را بغل کنیم”

ضمنا شما می توانید در این خصوص با سایت زندگی ما نیز مشورت نمائید و از خدمات متخصصان و مشاوران با تجربه بهره مند شوید.

مشاوره مجیب برای جملات تنفر برانگیز برای خانم ها

جملات تنفر برانگیز برای خانم ها

اگر شما یکی از کسانی هستید که فکر می کنید جملات مهم نیستند و تنها چیزی که در درون شماست مهم است کاملا اشتباه می کنید. تا وقتی که که بیانیه ای در مورد احساسات درونی خود نیابید و اجازه ندهید همسرتان درباره آنها بداند، در زندگی مشترک شما چیز خوبی اتفاق نخواهد افتاد. اگر شما اهمیت این احکام را می دانید، اما نمی دانید چه باید بگوئید و چه موقع شروع کنید، بهتر است از این توصیه ها و کمک به شناختن دنیای زنان مطلع شوید. شما باید باور داشته باشید که دنیای ذهنی زنان و مردان بسیار متفاوت است و اگر می خواهید همسرتان را خوشحال کنید، باید وارد دنیای آنها شوید و او را به روش خودش آرام و خوشحال کنید.

زنان دوست دارند ظاهر شان را تحسین کنند و گاهی اوقات به چهره های زیبای آنها لبخند بزنند. حتی اگر همسر شما واقعا زیبا نیست، او احساس افتخار خواهد کرد که فکر کند این جور به نظر می رسد. وقتی از شما میپرسد چرا به او زیبا میگویید؟ بنابراین سعی کنید برخی از جزئیات را برای ادعای خود بیاورید.

برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما برای جملات تنفر برانگیز برای خانم ها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.irاز سراسر ایران تماس بگیرید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه