قیمت مشاوره روانشناسی

قیمت مشاوره روانشناسی
   

قیمت مشاوره روانشناسی برای تمامی مراجعان چه مراجعان حضوری و چه مراجعان از طریق تماس تلفنی اهمیت دارد. آیا قیمت مشاوره روانشناسی جزء فاکتورهایی است که می تواند شما را از مراجعه به مشاور باز دارد؟ احتمالا اگر برای اولین بار به مشاور مراجعه می کنید فاکتور هزینه در کنار نگرانی از رسیدن به نتیجه دلخواه، دو دغدغه اصلی شما است.

مرکز مشاوره تخصصی مجیب ، در طول سال ها ارائه خدمات مشاوره در حوزه های مختلف، سعی داشته است تا علاوه بر افزایش کیفتیت، قیمت مشاوره روانشناسی را معقول و بر اساس تعرفه های رسمی سازمان نظام روانشناسی نگاه دارد.

برای بهرمندی از خدمات سایت زندگی ما میتوانید

 در تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب

 با شماره zendeghima.ir تماس حاصل فرمایید

چه کسی قیمت مشاوره روانشناسی را تعیین می کند؟

هر ساله سازمان نظام روانشناسی کل کشور، قیمت مشاوره روانشناسی را برای :

  • شهرستان ها
  • مراکز استان
  • تهران

در سال ۹۷ قیمتی که برای مشاوره روانشناسی اعلام شد، حدودا بین ۶۰ هزار تومان الی ۱۳۸ هزار تومان در شهر تهران بوده است. در مراکز استان رقم قیمت مشاوره روانشناسی بین ۵۲ الی ۱۲۰ هزار تومان است. و به همین نسبت سایر شهرستان ها مقدار این رقم کاهش می یابد.

تعیین می نماید. این تعرفه ها بر اساس طول جلسات مشاوره می باشند. طول جلسات مشاوره به صورت کلی ۴۵ دقیقه تایین شده است. قیمت ارائه شده توسط سازمان نظام روانشناسی برای مشاوره روانشناسی فقط برای یک جلسه ۴۵ دقیقه ای است. به عبارت دیگر تمامی خدمات اضافی مانند :

  • تست هایی که در طول جلسات بسته به نیاز ممکن است انجام شود.
  • استفاده از خدمات مشاوره روان پزشکی
  • دارو درمانی
  • و …

هزینه های اضافی و جدا از آن جلسات است. و بر اساس نوع خدمات تعرفه ای که برای آن وجود دارد توسط همان واحد مشخص می شود. به طور مثال اگر شما در طول جلسات مشاوره خود نیاز به استفاده از خدمات روان پزشکی داشته باشید. تعرفه استفاده از خدمات روان پزشکی توسط سازمان نظام پزشکی تعیین خواهد شد.

قیمت مشاوره روانشناسی

قیمت مشاوره روانشناسی به چه فاکتورهایی وابسته است؟

قیمت مشاوره روانشناسی که توسط سازمان نظام روانشناسی کل کشور مشخص می شود بر اساس فاکتورهای مختلفی است. از مهمترین این فاکتور ها می توان به :

  • مدرک تحصیلی مشاور . (مقدار قیمت مشاوره روانشناسی بسته به مدرک فرد مشاور می تواند متغییر باشد.)
  • هزینه برای کارشناس ارشد و دکتری متفاوت است.
  • همچنین درجه هیئت علمی بودن اساتید دانشگاهی نیز در نرخ قیمت مشاوره روانشناسی تاثیر بسزایی دارد.
  • محل ای که مرکز مشاوره خدمات مشاوره روانشناسی تخصصی خود را در آنجا ارائه می دهد.

اشاره نمود.

اما زمان هایی وجود دارد که شما به روانشناس خبره مراجعه می کنید، اما هزینه ها متناسب با تعرفه بیان شده از سمت سازمان نظام روانشناسی نیست. عموما قیمت مشاوره روانشناسی علاوه بر فاکتورهای گفته شده در بالا، به میزان توانایی و تجربه فرد نیز وابسته است. چه بسیاری از روانشناسان وجود دارند که جز هیئت علی نمی باشند اما از تجربه زیادی به دلیل تعداد مراجعان و دیدن مشکلات و مسائل، برخوردار هستند. این تجربه ها نیازمند صرف زمان زیادی بوده است. این دسته از مشاوران زبده و خبره نیز ممکن است نسبت به دیگر روانشناسان قیمت مشاوره روانشناسیشان متفاوت باشد.

به عبارتی دیگر در صورتی که شما بعد از تلاش های زیادی از این مشاوران نوبت گرفته اید، هزینه نمی تواند در این حالات فاکتور اصلی شما باشد. زیرا شما از خبره بودن و توانایی زیاد آن فرد در زمینه مشاوره آگاهی کامل دارید.

قیمت مشاوره روانشناسی

حدود قیمت مشاوره روانشناسی چقدر است؟

همانطور که اشاره شد، مشاوره روانشناسی بسته به مدرک، تجربه و محل مشاوره می تواند متفاوت باشد. در سال ۹۷ قیمتی که برای مشاوره روانشناسی اعلام شد، حدودا بین ۶۰ هزار تومان الی ۱۳۸ هزار تومان در شهر تهران بوده است. در مراکز استان رقم قیمت مشاوره روانشناسی بین ۵۲ الی ۱۲۰ هزار تومان است. و به همین نسبت سایر شهرستان ها مقدار این رقم کاهش می یابد.


همچنین ببینید:

مشاوره روانشناسی تلفنی

وره روانشناسی تخصصی

مشاوره ی مشکلات فردی، نفوذ به دنیای درون شما


فرد لازم است هزینه های خدمات اضافی که به جز جلسات ۴۵ دقیقه دریافت می کند مانند:

  • تست های مختلف

را بپردازد.

سایت زندگی ما در جهت کاهش هزینه های مراجعان؛ مشاوره تخصصی تلفنی خود را راه اندازی کرد. تا مخاطبان علاوه بر دسترسی بهتر در زمان دلخواه بتوانند کیفیت خود با هزینه های کمتر را تجربه نمایند. شما برای دریافت قیمت مشاوره روانشناسی مرکز مجیب می توانید: با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از خدمات ما در این مرکز آگاه شوید.

برای بهرمندی از خدمات سایت زندگی ما میتوانید

 در تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب

 با شماره zendeghima.ir تماس حاصل فرمایید

قیمت مشاوره روانشناسی

هزینه را برای مشاوره ای مطمئن پرداخت کنید.

متاسفانه این روزها بازار مشاور های بدون تخصص داغ تر شده است . ممکن است شما بدون اطلاع به مشاوری مراجعه کنید که تخصص کافی در حوزه مورد نظر شما را ندارد . و هزینه ای بیشتر از تعرفه های اعلام شده از شما دریافت کند . موارد زیادی را در اطرافم دیده ام . که برای جلساتی که طبق گفته خودشان کمکی به آنها نکرده است بین ۱۵۰ الی ۲۰۰ هزار تومان هزینه کرده اند .

تمام مشاوران روان شناس برای کمک به مخاطبان و ایجاد تعادلی سالم در جامعه تلاش می کنند. اما در این بین عده ای با ادعا در داشتن توانایی و تخصص ممکن است هزینه های بالایی را از افراد بگیرند. کلاه برداران همیشه در همه مشاغل وجود دارند . اما در رابطه با مشاوره روانشناسی:

  • نداشتن تخصص ممکن است مشکلات زیادی را در آینده برای فرد ایجاد کند.
  • علاوه بر ان هزینه ای که برای مشاوره روانشناسی پرداخت کرده اید نیز قابل بازگشت نمی باشد.
  • که در برخی از موارد این هزینه ها میتواند بسیار زیاد باشد.

پس بهتر است به مراکز مشاوره روانشناسی مراجعه کنید که تجربه آنها آزموده شده است. 

مشاوره متخصصی را انتخاب کنید که نه تنها دلسوز مسائل شما باشد. بلکه پس از جلسه مشاوره و صرف هزینه، حداقل احساس مفید بودن جلسه را داشته باشید.

سایت زندگی ما با استفاده از متخصصین با تجربه، اساتید دانشگاهی توانسته است اعتماد مخاطبان خود را جلب نباید. مفتخریم که اعلام کنیم، که این مرکز توانسته خدمات خود را به مشاوره تلفنی روانشناسی و گروه درمانی، علاوه بر مشاوره حضوری گسترش دهد و همچنان رضایت مخاطبان خود را جلب نماید.

برای بهرمندی از خدمات سایت زندگی ما میتوانید

 در تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب

 با شماره zendeghima.ir تماس حاصل فرمایید

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه