چرا به کسی که دوستش دارید خیانت می کنید ؟

خیانت
   

خیانت از سمت کسی که دوستش دارید و یا شریک زندگی شما است بسیار دردناک و درد آور است. وقتی یک غریبه یا دشمن به شما خیانت می کند، به اندازه کافی بد است، اما زمانی که آن کسی است که شما دوستش دارید، شریک و یا همسر زندگی شما است بسیار دردناک تر است.

کلمات کلیدی:(خیانت|درمان خیانت |دلایل خیانت| رابطه رابطه )
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

ممکن است احساس کنید که از پشت، ضربه خورده اید. به همین دلیل است که بسیار دردناک است. شما انتظار نداشتید از کسی که فکر می کردید می توانستید اعتماد کنید خیلی صدمه دیده باشید. بنابراین شما در کفر و درد باور نکردنی باقی مانده اید.

هر کسی که در یک رابطه خیانت کرده است، می داند که چقدر سخت است از چنین احساسی بیرون آید و بهبود یابد. فردی که شما فکر می کردید که می توانید اعتماد کنید و بر آن حساب کنید، دیگر کسی نیست که به آن اعتماد داشته باشید.

خیانت سبب تغییراتی در رابطه خواهد شد که بیشتر مواقع منجر به از دست دادن رابطه می شود. اعتماد دوباره به فرد خیانت کننده امری بسیار سخت است اما غیر ممکن نیست، زیرا با کمک مشاوره می توانید به برسی و علت اصلی خیانت بپردازید و ببینید آیا ارزش دوباره اعتماد کردن را دارد یا خیر؟

بنابراین شما تعجب می کنید که چه اتفاقی افتاد آیا شما فقط در مورد آن اشتباه کرده اید یا چیزی تغییر کرده اید؟

شاید روابط شما تغییر کرده باشد و وفاداری او به شما خدشه دار شده باشد. شاید چیزی در یک یا هر دو زندگی شما تغییر کرده است و برای شما حساس است. یا شاید هر دو در جهت های مختلف رشد کرده اید.

بنابراین هر کدام از این حالات باشد خیانت به کسی که دوستش دارید امری دردناک است.برای بهبودی عواطف خود به کمک یک مشاور با تجربه و متخصص نیازمند هستید. مرکز مشاوره تلفنی مجیب با کادری مجرب و کا رآزموده در تمامی روز های هفته حتی روزهای تعطیل از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تماس های شما عزیزان است. برای تماس با مرکز مشاوره تلفنی مجیب می توانید با شماره  zendeghima.ir تماس حاصل فرمایید.

دلایل خیانت به کسی که دوستش دارید

علت خیانت

دلایل زیادی وجود دارد که موجب می شود، افراد به یکدیگر خیانت کنند. گاهی اوقات افراد بسیار آگاهانه و با در نظر گرفتن آسیب رساندن به شخص دیگری این کار را انجام می دهند.

گاهی اوقات برخی از پیامدهای انتخاباتی هستند و بدون قصد انجام هر گونه آسیب به هر کسی ایجاد می شوند. همه ی ما می دانیم که احساسات تغییر می کنند و همان طور که احساسات تغییر می کنند، اقدامات و انتخاب های افراد انجام می شود.

فردی که نیازهای خود را در یک ارتباط احساس نمی کند، احساس می کند که رابطه مهم نیست یا ارزش سرمایه گذاری ندارد. بنابراین ممکن است به دنبال یافتن رفع نیازهای خود در دیگر نقاط باشد و این خود از اصلی ترین دلایل خیانت می باشد.

خیانت یک نیروی مخرب است که بسیاری از خرابه ها را در مسیر خود می گذارد. خیانت همه چیز را تغییر می دهد روابط و همه کسانی که تحت تأثیر قرار می گیرند، هرگز دوباره یکسان نخواهد بود.

آسیب می تواند ناپذیر باشد اعتماد از دست رفته است زخم ها عمیق می شوند خشم همچنان ادامه دارد قلب شکسته است دیوارهای اعتماد نصب می شوند درد طولانی و پایدار است.

اما در این باره سوالاتی پیش خواهد آمد که آیا می توانم اعتماد کنم؟ آیا زخم ها التیام می یابند؟ آیا خشم به وجود می آید، می تواند قلب را تعمیر کند؟

برای یافتن پاسخ این سوالات می توانید با یک مرکز مشاوره معتبر و با تجربه خوب در کشور تماس برفرار نمایید و جواب این سوالات را از بهترین مشاوران مرکز مشاوره تلفنی مجیب دریافت کنید.

مرکز مشاوره تلفنی مجیب یکی از مراکز مشاوره است که در تمامی ایام هفته حتی روز های تعطیل از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی می باشند. برای تماس کافیست شماره zendeghima.ir  شماره گیری نمایید.

دریافت مشاوره برای بدست آوردن اعتماد دوباره

خیانت

خیانت سبب تغییراتی در رابطه خواهد شد که بیشتر مواقع منجر به از دست دادن رابطه می شود. اعتماد دوباره به فرد خیانت کننده امری بسیار سخت است اما غیر ممکن نیست، زیرا با کمک مشاوره می توانید به برسی و علت اصلی خیانت بپردازید و ببینید آیا ارزش دوباره اعتماد کردن را دارد یا خیر؟

درو واقع زمانی که اعتماد دوباره انجام می شود فرد خیانت کننده بیشتر و محتاطانه در عمل می کند و بیشتر از قبل مراقب رابطه می باشد و سعی بیشتری در بهبود رابطه می نماید.

نا گفته نماند که در این مواقع انتظارات طرفین از یکدیگر نیز تغییر می کند. بنابراین اگر به شما هم خیانت شده است از سمت کسی که دوستش دارید، برای آن که ببینید

علت اصلی خیانت چه چیزی بوده و آیا اعتماد دوباره مفید است یا خیر می توانید با بهترین مرکز مشاوره تلفنی ایران در تماس باشید. این مرکز مشاوره با بررسی های لازم و ارائه راهکار های نوین و جدید به شما عزیزان کمک می نماید که پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

برای تماس با مرکز مشاوره تلفنی مجیب  کافیست با شماره zendeghima.ir  تماس حاصل فرمایید و مرکز مشاوره تلفنی مجیب در تمامی روز های هفته حتی روز های تعطیل از ساعت  ۰۸ صبح الی ۱۲ شب آماده ارائه بهترین روش ها به شما عزیزان می باشند.

مقالات پیشنهادی مجیب

نتیجه گیری

خیانت امروزه بیشتر اززمان های قدیم رواج پیدا نموده است و افراد از آن هایی که دوستشان دارند خیانت می بینند. گاهی اوقات در یک رابطه فرد نیاز های خود را دریافت نمی کند و برای رفع نیاز های خود به دیگر رابطه ها رجوع می کند. همچنین ممکن است فرد تنوع طلب باشد. برای بررسی تمامی این جوانب می توانید با کمک یک مشاوره خوب علت اصلی آن را پیدا نمایید. همچنین می توانید با کمک مشاور ببنید آیا رابطه ارزش دوباره اعتماد کردن را دارد یا خیر .

مرکز مشاوره تلفنی مجیب یکی از بهترین و با تجربه ترین مرکز مشاوره در کشور ایران است. بهترین و جدید ترین راهکار ها را می توانید از این مرکز مشاوره تلفنی دریافت

نمایید.

برای تماس با مرکز مشاوره تلفنی مجیب کافیست با شماره zendeghima.ir  تماس حاصل فرمایید. همچنین لازم به ذکر است که گفته شود مرکز مشاوره تلفنی مجیب در تمامی روز های حتی روز های تعطیل اط ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تماس های شما عزیزان است.

 

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه