موفقیت های کاری شما، همسرتان را خوشحال نمی‌کند؟

موفقیت های کاری
   

موفقیت های کاری شما، همسرتان را خوشحال نمی‌کند؟ آیا شما از فکر کردن در مورد این چیزها خسته شده اید؟ عصبانیت نسبت به مردم انرژی زیادی از آدم می گیرد، به ویژه اگر آنها هیچ کاری انجام نداده اید. پس چه باید بکنید با این احساسات؟ چطور می توانید یکی از کسانی که از بدبختی دائما شکایت دارند و به دیگران حسادت می کنند، نباشید؟ من یک طرح چهار مرحله ای دارم که می تواند شما را از این وضعیت بیرون کند. امیدوارم بتوانم به شما کمک کنم. در ادامه با راه های مقابله با حسادت در رابطه با موفقیت های کاری دیگران و حتی همسرتان آشنا می شوید.

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

نحوه برخورد با موفقیت های کاری همسرتان

موفقیت های کاری

برای کمک به رسیدن به اهداف ، ابتدا باید این اهداف را به وضوح درک کنید. اما در بیشتر موارد، هر دو نفر از همسران متفاوت خواهند بود. شما باید او را به هر طریق همراهی کنید و به او کمک کنید تا طرح های بلند مدت برای زندگی را طراحی کند.

۱٫همه چیز را در نظر بگیرید.

یک راه برای مقابله با خستگی شما این است که گام بردارید و به آنچه که انجام داده اید فکر کنید. وقتی که من در اوایل دهه ۲۰ بودم، شاید هیچ کدام از کتابهایم منتشر نشده بود، اما من یک نامزد بسیار خوبی داشتم که در همه چیز به من کمک کرد.

من سالم بودم و رابطه خوبی با والدینم داشتم. دفعه بعد که متوجه می شوید میخواهید در مورد موفقیت شخصی کسی خود خوری کنید، به این موارد فکر کنید: او والدین و دوستان و محافظتی مانند من ندارد، من خیلی خوش شانس هستم که خانواده دارم. می دانید که چه چیزی دارید، مخصوصا آنچه که شما دارید و دیگران ندارند. شاید برای خشم در رابطه با موفقیت دیگران کارساز نباشد، اما شروع بدی نیست. چیزی که این فرد به تازگی به دست آورده است درباره اش فکر کنید، نه این تنها چیزی که در زندگی می خواهید و نه تنها چیزی که در جهان اهمیت دارد، نیست. زندگی بسیار پیچیده است و این چیزی است که آن را جذاب می کند.

۲٫ لیستی از همه کسانی که نسبت به آنها حسود و عصبانی هستند، لیست کنید.

من آماده ام شرط بگذارم که بیشتر آنها همسالان شما و هم سن و سال های خودتان باشند – حتی دوستان شما. یک نکته مهم در مورد دوستان این است که شما رشد می کنید و قدیمی می شوید. من در سن ۳۲ سالگی با بسیاری دوست بودم، بسیاری از آنها از دبیرستان دوست من هستند و بسیاری از آنها به دوره دبیرستان تعلق دارند. من اطمینان دارم که من در طول بیست سال گذشته در یک جای زندگی ام حسودی کرده ام و این هیچ مشکلی نیست.

ما همه بزرگ و بالغ هستیم و به سرعت رشد می کنیم. سعی کنید همیشه در ذهن داشته باشید که همه ما دوست داریم دوستانمان موفق شوند؛ زیرا ما یک روزه پیر هستیم و می خواهیم وقتی در جشن تولد به اطرافمان نگاه می کنیم، به مردم اطرافمان افتخار کنیم. و از سوی دیگر، داشتن دوستان موفق، شانس موفقیت شما را افزایش می دهد، زیرا شما از آنها حمایت می کنید و همچنین آنها از شما حمایت می کنند. موفقیت یک کار گروهی است. بنابراین عضو یک گروه باشید!

مقالات پیشنهادی مجیب

۳٫با بدن خود به عنوان بخشی از خود رفتار کنید.

یکی دیگر از چیزهایی که واقعا به من کمک کرد با این وضعیت کنار بیایم یوگا بود. من همیشه در مغزم زندگی می کردم و واقعا بدنم را دشمن مغزم می دانستم. یادم می آید زمانی که من دبیرستان بودم، فیلسوف مشهور فرانسوی دکارت می گوید ذهن و جسم دو جزء جداگانه هستند، حتی اگر آنها متقابلا تأثیرگذار باشند و این بدترین شکل تفسیر یک فلسفه است.

من با خودم فکر کردم که چرا همه اینگونه رفتار می کنند، به نظر عجیب و غریب نیست جدا کردن ذهن و بدن؟ این راه دیگر است! بدن ما به شدت با مغز و احساسات ما مرتبط است. هنگامی که شما احساس غم و اندوه و حسادت می کنید و می خواهید کاری را با مشت توی صورت انجام دهید، حرکت بدن بسیار مفید خواهد بود. من در سن ۱۲ تا ۲۴ سالگی در این ایده خندیدم، اما واقعیت این است که آن زمان بیشتر زندگی من غمگین بود. آیا حرکت بدن یا یوگا، و یا انجام هر گونه تمرین دیگر با دوستان ، می تواند یک اثر فوق العاده ای در وضعیت ذهنی شما داشته باشد. من خودم یوگا را دوست دارم چون یوگا یک معلم عالی است، یوگا به من کمک کرد تا چیزهایی را که در کنترل من نیست و به هیچ چیز وابسته نیست، آزاد کنم.

۴٫ جیغ

وقتی از همه چیز ناکام می شویم، از عصبانیت و حسادت و انواع احساسات زشت و ناراحت خسته می شوید. جمع آوری تمام قدرت و فریاد – و نهایت سکوت. از آنجا که من در یک محله بسیار آرام زندگی می کنم، فریاد می زنم اگر چیزی شما را عصبی می کند، اگر دوست دارید سر و صدا کنید، می توانید فریاد بزنید! من می دانم که ممکن است احمقانه باشد اما مطمئن باشید که کار می کند. گاهی اوقات شما باید لحظه ای از خشم خود را، حتی اگر خشم به طور کامل بدون دلیل است خالی کنید.

مشاوره مجیب برای  موفقیت های کاری

موفقیت های کاری

به همسر خود در انتخاب راه درست کمک کنید. یک زن می تواند به شوهرش کمک کند تا اهداف و خواسته های واقعی او را تشخیص دهد. سپس، با استفاده از روش های کتاب مقدس، به او کمک می کند تا این اهداف و خواسته ها را درک کند. بنابراین اولین قدم که شما باید برای کمک به همسرتان انجام می دهید تا او را به کمال برسانید، کمک به او است.

هدف شما چیست؟ مفهوم موفقیت برای شما و همسرتان چیست؟ پول و اعتبار؟ امنیت؟ خدمت به دیگران؟ ایا می خواهید همسرتان را در راه خودش تحقق بخشید؟ برای کمک به رسیدن به اهداف ، ابتدا باید این اهداف را به وضوح درک کنید. اما در بیشتر موارد، هر دو نفر از همسران متفاوت خواهند بود. شما باید او را به هر طریق همراهی کنید و به او کمک کنید تا طرح های بلند مدت برای زندگی را طراحی کند.

این بدان معنی است که شما باید قدم به قدم آینده شریک خود را برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال می توانید بگویید که همسر من تحصیلات عالی خود را در پنج سال به پایان برساند و سپس او به یک پیشرفت خوب نایل می شود.  ایجاد یک هدف جدید بعد از به رسمیت شناختن هدف قدیمی، در واقع کلید موفقیت است و شما باید بعد از تحقق اهداف قدیم به همسر خود در انتخاب اهداف جدید کمک کنید.

برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما برای موفقیت های کاری از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.irاز سراسر ایران تماس بگیرید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه