قبل از ازدواج با مرد مطلقه باید نکاتی را بدانید

ازدواج با مرد مطلقه
   

آیا ازدواج با مرد مطلقه درست یا غلط است؟ انتخاب افراد مناسب برای ازدواج و شروع زندگی یک نگرانی برای همه افراد است. ازدواج با کسی که با تجربه تلخی از زندگی گذشته خود داشته، باید محتاط تر باشد. در جامعه امروز، ازدواج یک دختر با یک مرد طلاق گرفته بهتر از ازدواج یک پسر مجرد با یک زن طلاق گرفته است و مردانی که طلاق می گیرند در مقایسه با زنان، با دست بازتری می توانند دوباره ازدواج کنند. یکی از دلایلی که مردان طلاق گرفته به سراغ دختران می روند، افزایش سن دختران است.

کلمات کلیدی:(ازدواج با مرد مطلقه |مرد مطلقه|ازدواج  مجدد |مشاوره ازدواج)
زمان مظالعه: ۶ دقیقه

دخترانی که سنشان کمی بالاتر از ازدواج است یا شرایط آنها برای افراد عادی طبیعی نیست و زندگی آنها پیچیده است، ممکن است در موقعیتی قرار بگیرند که می خواهند تن به ازدواج با مرد مطلقه بدهند. این موضوع تا جایی بدون مشکل است که دختران ما با باید ها و نباید های ازدواج با یک مرد طلاق گرفته آشنا باشند. ضمنا برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با سایت زندگی ما تماس حاصل نمائید و از خدمات مشاوران و روانشناسان برتر کشور به صورت تلفنی بهره مند شوید.

نکات ازدواج با مرد مطلقه

نکات مهم قبل و بعد از ازدواج با مردان طلاق گرفته:

طلاق را با توجه به معیارهای خود تعیین کنید، به عبارت دیگر هنگامی که یک مرد مطلقه از شما می خواهد با او ازدواج کنید او را بر اساس وضعیت مطلقه بودن ارزیابی نکنید و همانطور که با تمام خواستگارهای دیگر برخورد می کردید اقدام نمائید، بررسی کنید که آیا شرایط و معیارهای شما برای ازدواج وجود دارد؟ اگر معیارهای او برای کسی که دوست دارید ازدواج کنید خوب است بهتر است که درباره ازدواج با مرد مطلقه فکر کنید، در غیر این صورت، بهتر است فرد دیگری را انتخاب کنید.

ازدواج با مرد مطلقه

در همه ازدواج ها، تحقیق مورد نیاز است، اما اگر فرد شما طلاق گرفته باشد، تحقیق باید دقیق انجام شود و زمان بیشتری صرف شود.

دلسوزی نکردن

اگر خواستگار شما یک مرد مطلقه بود، تصمیم به ازدواج با او را به خاطر محبت و دلسوزی نپذیرید؛ زیرا اگر این از ترس و وحشت باشد، ممکن است در ابتدا احساس بدی نکنید، اما در مرور زمان این حس ناپدید می شود و احساس تنفر و ناتوانی جای آن را خواهد گرفت. تنها چیزی که باید به آن توجه کنید برای ازدواج با مرد مطلقه خصوصیات اوست. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره نیز در این خصوص با مرکز مشاور مجیب تماس حاصل نمائید و از خدمات مشاوران ما به صورت همه روزه استفاده کنید.

برای مشورت با کارشناسان ما می توانید از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر و از سراسر ایران با شماره ی zendeghima.ir با مرکز مجیب تماس حاصل فرمایید.

تحقیق بیشتر

در همه ازدواج ها، تحقیق مورد نیاز است، اما اگر فرد شما طلاق گرفته باشد، تحقیق باید دقیق انجام شود و زمان بیشتری صرف شود. به عنوان مثال، دانستن اینکه چرا طلاق گرفته می تواند بر تصمیم درست شما تأثیر گذار باشد. درک علت طلاق قبل از ازدواج با یک مرد طلاق گرفته هم حائز اهمیت است.

نکات مثبت  ازدواج با مرد مطلقه

در جامعه امروز، ازدواج یک دختر با ازدواج یک پسر تنها با یک زن طلاق گرفته بهتر پذیرفته شده است. مردی که در زندگی طلاق گرفته و شکست را تجربه می کند در زندگی جدید خود، به دنبال تجربه های قبلی خود، چیزها را بهتر می بیند و تصمیمات بهتر را اتخاذ می کند.

نکات منفی ازدواج با یک مرد طلاق گرفته

از نکات منفی ازدواج با مرد مطلقه، مقایسه بین همسر قبلی و همسر فعلی است، زیرا ممکن است او احتمالا نکات مثبت شما را کمتر ببیند. یکی دیگر از جنبه های منفی این ازدواج این است که فرد طلاق گرفته می تواند رابطه خود را با همسر سابق خود به طور کلی قطع نکند و رابطه خود با همسر سابق خود را به موازات حفظ کند. سومین نقطه منفی این نوع ازدواج این است که در ذهن این فرد طلاق آسان است و ممکن است با مشکل ساده هم در زندگی مشترک خود طلاق را در نظر بگیرد. برای آگاهی بیشتر و مشورت با کارشناسان با سایت زندگی ما از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد یا صفر و از سراسر ایران با شماره ی zendeghima.ir از سراسر ایران تماس حاصل نمائید و از خدمات برترین مشاوران از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب بهره مند شوید.

مزایا و معایب ازدواج با مرد مطلقه

تحت تأثیر قرار نگیرید، اگر خواستگار شما طلاق گرفته باشد، موقعیتی بهتر از شرایط فرد عادی از نظر مالی دارد و شاید خودرو، خانه و کسب و کار و آنچه شما دنبال آن هستید برای زندگی کردن را داشته باشد و این باعث خواهد شد شما در این رابطه و برای ازدواج با مرد مطلقه تحت تاثیر قرار بگیرید اما شما باید بدانید که برای خوشبختی، این چیزها لازم است اما کافی نیستند. نکاتی درباره یک مرد طلاق گرفته با فرزند، هنگام ازدواج با مرد طلاق گرفته دارای فرزند، باید از زندگی فرزند با شما انتظار داشته باشید و علاوه بر دانستن شناخت درباره فرزند و خود او را نیز تشخیص دهید و اطمینان حاصل کنید که او با ازدواج پدر خود راضی است یا خیر.


همچنین ببینید:

بررسی آثار اجتماعی طلاق بر مردان و معرفی آن ها

باورهای نادرست در ازدواج و تصورات غلط

انتخاب همسر :۹ موردی که یک مرد برای انتخاب زن باید بداند


 

ازدواج با مرد مطلقه

اهمیت مشاوره برای ازدواج با مرد مطلقه

اگر خواستگاری داشته باشید که قبلا ازدواج ناموفق داشته است، باید بدانید که با یک تصمیم چالش برانگیز روبرو هستید. قبل از تصمیم گیری نهایی، باید از بسیاری مسائل مانند علت طلاق مطمئن شوید. شما باید مسائل مبهم در مورد گذشته او، همسر قبلی و فرزندان او را در نظر بگیرید و پس از آن عاقلانه، بهترین تصمیم را انتخاب کنید. مشاوران ما به شما کمک خواهند کرد تا بهترین راه را بیابید. مشاوران ما پس از یک بحث کامل و تخصصی با شما و خواستگار شما و بررسی اخلاق و روحیه به شما کمک می کنند تا بهترین تصمیم را برای ادامه رابطه یا تکمیل ازدواج با مرد مطلقه داشته باشید.

مطمئنا مهم ترین گام بعد از اطمینان از اینکه انتخاب شما این است که خانواده تان را راضی کنید، دلیل آن است که ازدواج یک دختر جوان به یک مرد مطلقه هنوز برای بسیاری از خانواده های ایران اهمیت دارد و آنها تمایل ندارند آن را قبول کنند . مشاوران ما به شما راه حل های خاصی را ارائه می دهند.

والدین و دختران جوان که قصد دریافت مشاوره در خصوص ازدواج با مرد مطلقه را دارند می توانند از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب به صورت همه روزه حتی در ایام تعطیل نیز با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس حاصل نمانید و از خدمات این مرکز که دارای مشاوران و روانشناسان برتر کشور هستند بدون داشتن مشکلات ترافیکی بهره مند شوند. برای برقراری تماس از تمام نقاط ایران از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد یا صفر با شماره زیر تماس حاصل نمائید. شماره تماس:zendeghima.ir

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • علیرضا
    5 سال پیش

    سلام
    علیرضا هستم ۳۵ ساله یه خانم برای صیغه موقت از تهران یا قم بزنگه ممنون میشم
    ۰۹۳۹۳۳۷۰۵۲۳