برای کنترل اضطراب های دائمی خود مشاوره کرده اید؟

qaqaqz برای کنترل اضطراب های دائمی خود مشاوره کرده اید؟
   

برای کنترل اضطراب های دائمی حتما نیاز به مشاوره دارید تا بهتر بتوانید با مشکلات روبرو شوید و آنها را برطرف کنید تا دیگر در زندگیتان دچار این اضطراب ها نشوید و زندگی راحت‌تری داشته باشید.

اضطراب های دائمی می تواند سلامت جسمی و روانی شما را تحت تاثیر قرار دهد. در حالی که بسیاری از مردم در مورد اثرات اضطراب بر سلامت روان خودشان می دانند, اما افرادی هم هستند که از عوارض جانبی آنها بی خبر هستند. به همین دلیل نیاز است که حتما در مورد اضطراب های دائمی خود مشاوره بگیرید تا کمتر دچار عوارض آن شوید.

سایت زندگی ما بهترین مرکز برای مشکلات اضطراب شما می باشد و شما می توانید به صورت تلفنی با این مرکز تماس بگیرید و مشکلات خود را مطرح کنید و با صحبت کردن با مشاوران از اضطراب های دائمی خود بکاهید.

|اضطراب های دائمی|دلایل اضطراب های دائمی|درمان اضطراب های دائمی|

مدت زمان مطالعه: ۷ دقیقه

درمان اضطراب های دائمی

درمان یک فرد با اضطراب بستگی به ماهیت اختلال اضطراب و تنظیمات فردی دارد. اغلب مشاوران برا ی درمان انواع مختلفی از درمان و دارو را با هم ترکیب می کنند. وابستگی دایمی به الکل, افسردگی و سایر شرایط گاهی اوقات چنان ارتباط قوی با اضطراب های دائمی در برخی افراد دارند که برای درمان آن مشاور باید منتظر بماند تا فرد بتواند هر شرایط احساسی را کنترل کند.

گاهی اوقات افراد برای کنترل اضطراب های دائمی خود درمانی می کنند. با این حال, این موارد می تواند در مورد اضطراب هایی که کوتاه مدت و خیلی شدید نیستند عملی باشد. در غیر این صورت شما حتما نیاز به یک مشاور برا ی درمان خود پیدا خواهید کرد.

مشاوران در این خصوص ممکن است که چند تمرین و تکنیک هایی را برای مقابله با اضطراب های دائمی به شما پیشنهاد می کنند از جمله:

مدیریت استرس:

محدود کردن عوامل بلقوه با مدیریت سطوح استرس. نگاهی به فشارها و مهلت ها, سازماندهی وظایف دشوار در لیست های کاری, و صرف وقت کافی برا ی تعهدات حرفه ای و تحصیلی

تکنیک های آرام بخش:

برخی از اقدامات می توانند به کاهش علائم اضطراب های دائمی,  از جمله تمرینات تنفس عمیق, حمام طولانی, مدیتیشن, یوگا, و استراحت در تاریکی کمک می کنند.

تمرین برای جایگزینی افکار منفی با مثبت برا ی درمان اضطراب های دائمی:

مشاوران به این صورت به شما آموزش می دهند که برای کنترل اضطراب های دائمی خود لیستی از افکار منفی را بنویسید و لیست دیگری را از افکار مثبت را برای جایگزینی آنها ایجاد کنید. در صورت وجود علائم اضطراب با  یک استرس خاص, تصور کردن از خودتان با موفقیت و مواجه شدن با یک ترس خاص, می تواند برا ی شما بسیار مفید باشد.

شبکه پشتیبانی:

لازم است برای کنترل اضطراب های دائمی خود با یک شخص که حامی شماست مانند خانواده یا دوستان و حتی یک مشاور صحبت کنید. از ذخیره کردن و سرکوب احساسات مضطرب خود جلوگیری کنید زیرا این می تواند اختلالات اضطرابی را بدتر کند.

سایت زندگی ما هم گزینه بسیار خوبی برا ی این مورد می باشد و به شما این فرصت را می دهد تا با مشاوران در خصوص اضطرابتان صحبت کنید تا بتوانید احساسات خود را بیان کرده باشید و هم اینکه راهنمایی های مناسبی را در این خصوص گرفته باشید.

ورزش:

مشاوران معمولا اعمال جسمانی و شیوه زندگی فعال را برا ی بهبود تصویری از خودتان می دانند و می گویند که ورزش باعث آزاد شدن مواد شیمیایی در مغز می شود که موجب تحریک احساسات مثبت در شما می شود و از اضطراب های دائمی شما می کاهد.

اضطراب های دائمی

مشاروه برای درمان اضطراب های دائمی

درمان استاندارد اضطراب شامل مشاوره روانشناسی و درمان است. این ممکن است شامل روان درمانی, مانند درمان رفتاری یا ترکیبی از درمان و مشاوره باشد.

درمان رفتاری شناختی قصد داد الگوهای ذهنی مضر را شناسایی می کند و آن ها را تغییر می دهد که می تواند اختلالات اضطراب و احساسات ناراحت کننده, و شدت واکنش به عوامل استرس زا را برطرف کند. این به مردم کمک می کند تا بدانند چگونه بدن و ذهنشان به عوامل خاص واکنش نشان می دهد.

مشاوران مرکز مشا.وره مجیب هم با روان درمانی که شامل صحبت کردن با بیماران می باشد سعی می کنند که این مشکل اضطراب های دائمی را حل کنند و با این کار بر روی ریشه اختلال اضطراب کار می کنند.

دارو برای اضطراب های دائمی

داروها ممکن است برا ی کنترل بعضی از علائم جسمی و روحی کمک کنند. این داروها شامل:

سه حلقه چپ: این یک دسته از داروهایی است که اثرات مفید در بسیاری از اختلالات اضطرابی نشان داده است. این داروی (ocd) برای اختلال وسواس فکری است که باعث ایجاد عوارض جانبی مانند خواب آلودگی, سرگیجه و افزایش وزن شود. مانند ایمی پرامین و کلومیپرامین و بنزودیازپین ها

اختلال اضطراب یک بیماری پزشکی است که متخصصین مختلف می توانند آن را درمان کنند. هرچه زودتر درمان را شروع کنید, نتیجه بهتری هم میگیرید. این درمان نیاز دارد که شما حتما با مشاور خود صادق باشید. و مهم است که به او متعهد شوید و با او احساس راحتی کنید. اگر شما با یک روانشناس و پزشک مربوطتان راحت نیستید حتما باید آن را عوض کنید تا نتیجه بهتری را از درمان خود بگیرید.

مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب

شما بهتر است برای کنترل اضطراب های دائمی خود حتما مشاوره بگیرید و این راه کاره ها و داروها را خودسرانه مصرف نکنید. هرچند مشاوران نمی توانند برا ی شما دارو تجویز کنند اما شما را راهنمایی می کنند که چه کارهایی را باید در خصوص مشکلتان انجام دهید و این کار باعث می شود که از مصرف خود سرانه داروها جلوگیری شود و عوارض جانبی که ممکن است برا ی شما به وجود آید کمتر شود.

مرکز مشاروه روانشناسی مجیب در خدمت شماست تا راه کار های لازم را در خصوص اضطراب های دائمی تان به شما بدهد و شما را از خطرات آن آگاه کند. خوبی این سایت زندگی ما آن است که به صورت تلفنی می باشد و شما دیگر نیاز نیست نگران کمبود وقت برا ی رفتن به مرکز باشید و می توانید فقط با یک تماس از مشاوران و راهنمایی های آنها بهره ببرید.

این مرکز مجیب همه روزه حتی در ایام تعطیل هم در خدمت شماست از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب با شماره تلفن zendeghima.ir در تماس باشید و از خدمات این مرکز استفاده کنید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه