فنگ شویی در محیط کار و آشنایی با اصول آن

فنگ شویی در محیط کار
   

فنگ شویی در محیط کار چیست؟ از فنگ شویی استفاده کنید و احساس خوبی داشته باشید. فنگ شویی یک دکوراسیون مخصوص است که از کشورهای شرقی می آید و می تواند بهترین الگوی دکوراسیون و ترتیب را داشته باشد.

کلمات کلیدی:(فنگ شویی |فنگ شویی در محیط کار| آشنایی با اصول فنگ شویی)
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

برای ایجاد درست فنگ شویی در یک دفتر کوچک و بدون پنجره، نگاهی به جمع کننده رنگ در فنگ شویی، هنر فنگ شویی را به فضا بیفزایید و میز کار خود را تغییر دهید تا فنگ شویی مناسب داشته باشید. فنگ شویی کلمه فنگ به معنای “باد” است و شویی به معنی “آب” است، این دو واژه با مفهوم شکل دادن و حرکت باد و آب همسو می شوند و همچنین تضاد بین دو در همان زمان را بیان می کند.

فنگ شویی در محیط کار

فنگ شویی در محیط کار

فنگ شویی تعالیم taoist برای زندگی در هماهنگی با طبیعت و محیط زیست است. چندین دهه چینی ها بر خرد عملی این آموزه ها تمرکز کرده اند، خانه های خود را با هم ادغام کرده اند، دفتر خود را انتخاب کرده اند و غیره، زندگی را حتی بیشتر معنی می دهند.

هدف از فنگ شویی، بازگرداندن نظم و تعادل به تمام جنبه های زندگی، از کار و سلامت به اقدامات با خانواده، دوستان و همکاران، و همچنین طراحی خانه و دفتر و باغ است. با فنگ شویی می توانید تمام اینها را تنظیم کنید و موفق شوید. مهمتر از همه، تمرکز بر ایجاد روشنایی خوب، تهویه خوب و استفاده از گل و گیاهان است. ایجاد فنگ شویی مناسب حتی در مکان های کار و یا خانه ها به سختی ممکن است. اگر برای مدت طولانی در یک دفتر کوچک کار کنید که یک پنجره ندارد، به سه دیدگاه فنگ شویی که با شما به اشتراک می گذاریم نگاه کنید.

 

دفتر شما باید کیفیت هوا و روشنایی داشته باشد.

پیاده سازی این نقطه در مکان های دفتر کوچک بدون پنجره لازم است، زیرا امکان ایجاد یک فنگ شویی مناسب بدون هوای خوب و نور مناسب وجود ندارد. این کار آسان است.

  • برای ایجاد روشنایی خوب با توجه به آموزه های فنگ شویی.

استفاده از حداقل سه سطح نور نازک تمام رنگی در دفتر خود. این به طرز چشمگیری شما را در فضای کوچکی قرار می دهد که در نور طبیعی متناسب نیست. همچنین از فنگ شویی برای روشن کردن دفتر خود استفاده کنید و سعی کنید از تعبیرات داخلی فنگ شویی پیروی کنید.

  • ایجاد هوای خوب با توجه به آموزه های فنگ شویی.

دفتر خود را با گل و گیاهان تزئین کنید که فنگ شویی را اصلاح می کند. فقط مطمئن شوید که این گیاهان در نور مصنوعی در دفتر آسیب نبینند. شما همچنین می توانید از اسپری های عطر استفاده کنید و از روغن های گیاهی در اسپری ها استفاده کنید که نه تنها هوا را تمیز می کند، بلکه انرژی مثبت را نیز آزاد می کند. برای ایجاد انرژی فنگ شویی در دفتر خود از اوکالیپتوس، نعناع و رزماری استفاده کنید.

از هنر فنگ شویی در محیط کار برای بازگرداندن دفتر خود استفاده کنید.

برخلاف باور عمومی، یک فضای کوچک به کارهای هنری در مقیاس کوچک نیاز ندارد. اگر شما یک یا دو قطعه بزرگ هنری را به فضا وارد کنید و آن را در جایی قرار دهید، به سرعت تغییر فنگ شویی خود را در فضا مشاهده خواهید کرد.

هنر فنگ شویی به این معنا نیست که آثار هنری گران داشته باشید، این هنر است که دارای انرژی مثبت است، این قطعه هنر می تواند عکس های شما و یا حتی نقاشی کودکان باشد. شما همچنین می توانید از نقاشی های دیواری استفاده کنید که دارای صحنه های طبیعت یا شهر هستند “بسته به انرژی که می خواهید وارد دفتر کنید”. نقاشی دیواری با کیفیت معاصر با عکس های زیبا می تواند یک فنگ شویی خوب در دفتر شما ایجاد کند.

 

میز خود را بر اساس آموزه های فنگ شویی که پشتی دارند، قرار دهید.

اگر شما می توانید میز خود را در دفتر خود با توجه به آموزه های فنگ شویی قرار دهید. این به خلق و خوی شما بستگی دارد. مهمتر از همه، پس از ساعتهای طولانی کار در یک دفتر بدون پنجره، سعی کنید در طبیعت راه بروید، با دوستان خود راه بروید یا با خانواده خود راه بروید، انرژی خود را بازیابی کنید. مهم است که کار کردن در یک فضای کوچک باعث کاهش سطح انرژی بدن شما می شود و باید با استفاده از عناصر فنگ شویی مانند آتش، آب و چوب، و دوباره استفاده از انرژی برای ادامه کار، این مشکل را حل کند.

نگ شویی تعالیم taoist برای زندگی در هماهنگی با طبیعت و محیط زیست است. چندین دهه چینی ها بر خرد عملی این آموزه ها تمرکز کرده اند، خانه های خود را با هم ادغام کرده اند، دفتر خود را انتخاب کرده اند و غیره، زندگی را حتی بیشتر معنی می دهند.

راهکارهای مشاوره مجیب برای فنگ شویی در محیط کار

فنگ شویی در محیط کار

بسیاری از چیزها فضای اطراف ما را اشغال می کنند، علاوه بر فضای اشغال شده، آنها انرژی محیطی نیز دارند. مطالعات نشان داده اند که آمادگی جسمانی منجر به استرس و افسردگی می شود. در مقابل، تحقیقات نشان می دهد که فضای بیشتر سازمان ما سازماندهی می شود، همچنین می تواند باعث افزایش بهره وری در محل کار شود. محقق می گوید: “برای اکثر مردم، سفارش خارجی به طور ذاتی آرام است.”

میشل سارانو مرکز فنگ شویی منهتن را “ناتمام، ناسازگار، غیر قابل تحمل یا گیج کننده” می نامد. “به جای از بین بردن چیزها، بهتر است آنها را بازیافت یا آنها را به دیگران منتقل کنند.” او ادامه می دهد: “ما باید نسبت به چیزهایی که در فروشگاه نگه می داریم خیلی آگاه باشیم.” در غیر این صورت، محل کارما تبدیل به یک فروشگاه عالی خواهد شد. “البته هدف ما خالی کردن محل کار نبوده است. طبق برخی از کارشناسان که با فنگ شویی کار می کنند، حداکثر ۵۰ درصد دسکتاپ ما باید اشغال شود.

مقالات پیشنهادی مجیب

با افزودن تغییراتی که فنگ شویی توصیه می کند، علاوه بر اثرات خوبی که ایجاد می کنید، خانواده و همکاران نیز این تاثیر مثبت را به طور غیرمستقیم احساس می کنند. فنگ شویی را بیاموزید تا با چیزهای ساده به ایده آل نزدیک شود. این موارد ساده شامل استفاده از مواد مناسب، طرح مناسب، استفاده از گیاهان، رنگ و آینه و نور است تا جریان انرژی مثبت در محیط را به حداکثر برساند.

برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما برای فنگ شویی در محیط کار از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.irاز سراسر ایران تماس بگیرید.

 

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی در مشهد

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه